Maliye Bakanı, "Türk lirası en düşük durumda, daha ineceği yer kalmadı. Vatandaş rahat olsun." dedi. Rahatladınız mı?

Bu Sağlık Bakanının pandemi ortasında coronadan korunmak için yakalanmamak gerektiğini açıklaması gibi trajikomik bir açıklama😃

Mottomuz “ Dipte olmanın en iyi yani inecek yer kalmamasıdır. Tek yön yukarısı” 😂😂

Sağ olun varolun Nebattin Bakanım yüreklere su serptiniz😃
Maliye Bakanı, Türk lirası en düşük durumda, daha ineceği yer kalmadı. Vatandaş rahat olsun. dedi. Rahatladınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🔥
Maliye Bakanı, "Türk lirası en düşük durumda, daha ineceği yer kalmadı. Vatandaş rahat olsun." dedi. Rahatladınız mı?
Cevapla