Benzinin bu kadar hızlı yükselmesinin sebebini keşfettim, nedeni ne biliyor musunuz? Nedeni milyonlarca yıl öncesine dayanıyor?

Şöyle bir düşünün kedi köpek Hatta tazı bile bizden hızlı koşuyor... Bunun sebebine hiç kafa yordunuz mu!!! İnsanlar hızlı koşsaydı arabalara ihtiyaç kalmazdı... Petrol şirketleri insanların hızlı koşmasını istemiyor... Milyonlarca yıl önce bu günkü petrol şirketlerinin sahiplerinin Neandertal ataları atalarımıza iki ayak üstünde yürümeyi öğretmişler... Bize oynanan bu büyük oyuna itiraz olarak herkese 4 ayak üstünde yürümeyi öneriyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Bütün hızlı koşan hayvanlar 4 ayak üstünde koşuyor dikkatinizi çekerim hııı 🙂
Benzinin bu kadar hızlı yükselmesinin sebebini keşfettim, nedeni ne biliyor musunuz? Nedeni milyonlarca yıl öncesine dayanıyor?
Cevapla