Eskişehir'de toplu taşımaya %70 zam yapıldı! Ne düşünüyorsun?

Eskişehir'de 20 Mart 2022 Pazar itibarıyla, tam ESKART 6 TL, indirimli ESKART 3,5 TL, aktarma ücreti ise 70 kuruş şeklinde geçerli olacak. Minibüs - Dolmuş ücreti ise 6 TL yapıldı. Ne düşünüyorsunuz? Temel ihtiyaçlardan ulaşımın bu kadar zamlanması normal mi?
Eskişehirde toplu taşımaya %70 zam yapıldı! Ne düşünüyorsun?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçildi
Eskişehir'de toplu taşımaya %70 zam yapıldı! Ne düşünüyorsun?
Cevapla