
https://www.gazeteduvar.com.tr/binali-yildirim-turkiyenin-parmakla-gosterilmesine-cok-az-kaldi-haber-1556440
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

bütün zaman kavramları, hedefleri 2023 üzerine. yakın zaman, az kaldı, çok yakında derken amaçları oraya kadar yalan dolan bi şekilde inandırıp götürebilirlerse yırtacaklar. zaten bir sonraki seçime katılacak bir liderleri olmadığının farkındalar.
Her şeyi yaparken, en iyi demokrasi varken ve en verimli ülke iken nasıl geri kaldığı ve yozlastığı parmakla gösterilecek tek ülke... Bir ilkenin Amerikan ve Arap gotu yalayarak nasıl yok olduğu parmakla gösterilecek.. Tüm dergahlara dünyanın tüm hayvanları sıcsin...
Binali Yıldırım f*kir bir adam iken 20 yılda servetini 140 milyar dolar çıkarmış başarılı bir iş adamıdır o yüzden kendisine güveniyorum öyle diyorsa öyledir bir bildiği vardır diye düşünüyorum.
Bunlar şimdiye kadar ne dediyse hiç biri olmadı 👎🏾 bu ve türevleri gitsin artık cidden.
Cevap
22Cevap
Çok az kaldı dediği sanırım 9 ay 17 gün. 2021 Temmuz ayında da uçuyorduk. 9 ay sonra bakalım parmakla gösterecekler mi
Ukraynaya sattığımız iha sihalarla rusyaya karşı direniyorlar hala 15 gün oldu eskiden 1 mermi üretemezdik şimdi dünyanın 3. süper gücü biziz
Hala buna inanan ke-riz yoktur sanırım. Varsa zaten zeka engeli olduğu için herhangi bir şey söylemem.
15 kişi , %45 evet demis. Bu millette ske sürülecek kadar akıl yok. Böyle giderse ileride Ukraynadan beter oluruz.
Evet sanırım
Az kalmadı bence şu an dahi parmakla gösteriliyor…Hayat pahalılığı, üretim ve geçim sıkıntısı derken avrupa bizi kıskanıyor…
Böyle dedikçe her şey daha da kötüye gitmeye başladı
“Bunu da yaptıhh!” Gülüşü bu. Aynen az kaldı hangi parmakla bilemeyiz ama 😊
Medeniliği reddedip, gericiliğe dört nala geri dönmek açısından evet diyorum.
inşallah olur ülkenin gelişmesinden rahatsız olacak değiliz
Rusyanın bir sonraki parmakla gösterdiği biz olmayalım da Binali bey gelişmeyi sonra da hallederiz
Olmayacak hiç bir şey yoktur.
Mevlana ne demiş; olmayacak dediğin her şey olur.
Parmakla göstermek demek diğer 3 parmak seni gösterir demek..
dogru soylemis, ulkemizi parmakla gosteriyorlar, cocuklari, damatlari... kizilay yonetiminde , kumurbaz oglu gemicikleriyle yaptigi yolsuzluklarinin haddi hesabi yok ve bunun gibi bircok sey, ulke bu oligarklarla dolu...
Parmağın bize girmesi dışında başka ne olmuş olabilir merak ediyorum
Hangi parmakla gösterileceği detayına bilinçli yer verilmediğini düşünüyorum...
Benim rüyalarım bile bundan daha gerçekçi : d
Ülke batıyor bunlar neden bahsediyorlar
Evet 4 parmak hariç 1 tanesi ile olabilir aynen
iyi anlamda mı kötü anlamda mı
hayırlısı:d
evet yolsuzluk ile zengin olan devlet adamları ve iş adamları alanında
Ülke batıyor, doğru olma ihtimali var ablacığım.
sen doğru dediysen doğrudur ablacığım :)
Cem Yılmaz'a rakip olacak..
Hayır olmaz battı ülke.
Kuvvetli bir parmakla bu işi çözebilirim diyor
Olacak tabi yeterki birlik olalim
Orta parmakla gösterilecek sanırım.
Orta parmak mi? Ona inanırım.
Nerede o günler
Hülooğ 😳🤞
Ameriga alamanya bizi kıskaniye
Dogru demis bu yolda devam :D
3. parmakta bir parmaktır unutmamak lazım...
hangi konuda ?
😂parmaktan sonra
Cinali kaldırım
Hangi parmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?