Binali Yıldırım, "Türkiye'nin parmakla gösterilmesine çok az kaldı." dedi! Sizce olabilir mi?

Binali Yıldırım, Türkiyenin parmakla gösterilmesine çok az kaldı. dedi! Sizce olabilir mi?
Binali Yıldırım, "Türkiye'nin parmakla gösterilmesine çok az kaldı" diyerek "Hedefimiz dünyanın parmakla gösterilen ülkeleri arasına Türkiye'yi sokmak. Buna çok yakınız" ifadesini kullandı. En gelişmiş biz olacağız dedi.
https://www.gazeteduvar.com.tr/binali-yildirim-turkiyenin-parmakla-gosterilmesine-cok-az-kaldi-haber-1556440
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Binali Yıldırım, "Türkiye'nin parmakla gösterilmesine çok az kaldı." dedi! Sizce olabilir mi?
Cevapla