Kar yağınca yollarda kar birikir. Buna niye şaşırıyoruz?

İstanbul kar yağışı
İstanbul kar yağışı
Dünden beri İstanbul'da kar yağışı var ve millet belediyeye laf atıyor. Belediye mi kar yağdırıyor? Kar yağmasın mı hiç? Yola kar düşmesin mi? Belediye elbette yolları temizlemeli ama en ufacık bir tanesine bile sinirlenip belediyelere çatıyoruz. Mevzuyu siyasileştirmek kötü değil mi sizce de :/
Kar yağınca yollarda kar birikir. Buna niye şaşırıyoruz?
Cevapla