Hükümet 4 ilde yağlık ayçiçeği ekimini destekleme kararı almış.
Üretimi desteklemek için savaş mı çıkması gerekiyordu?
Üretimi desteklemek için savaş mı çıkması gerekiyordu?
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk çok güzel söyledi.

İyice dışa bağımlı ettiler. Şimdi güya toparlamaya çalışıyorlar. Hükümetin her hamlesi hata.
Cevap
5Cevap
Hayır seçim için yapılan anketler hiç iç açıcı değil birisi için gitti gidiyor. com... İste tek neden bu ve bir yağ için oy verecek ahmaginda kafasına mıçílsın.
Ders çıkarmak iyi bir şey ama kaybettikleni gördükleri için bu yola baş vuruyorlar. Patates ve soğan krizinde takındıkları tutum rantçı bir zihniyette sahip olduklarını göstermişti.
Savaş çıkması gerekmiyordu dışarıdan almaya başlamak yeterliydi ama o zaman bunu yapmayan simdi niye yapıyor diye düşünmek lazım 😉😉
hatalarını farkettiler ama bizim içimizden geçtiler
Başka türlü akıllarına gelmez illa bir şey olması lazım
Hükümetin hangi yaptığı doğru ki bu olsun resmen mahvolduk hala savunanlar var
hangi iller?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?