Öncelikle teşekkür ederim kutladığın için 😄 Olduğum yerde ve yaşadığım hayatta zaten çok mutluyum. Mutluluğumun en büyük sebebi istemediğim hiçbir şeyi zorla yapmıyor oluşum ve kendimce özgür hissetmek. Tabii bütün kadınların da mutluluğunun daim olmasını çok isterim. Bütün kadınların hatta insanların kavgadan, kaostan uzak, kendilerine değer vererek sevgiyle bir bütün olmalarını hem kendim hemde diğer insanlar açısından isterdim. Sevginin iyileştirici gücü olduğunu düşünüyorum. Sevgiyle kalın 😄
İnsanca yaşamak gibi bir beklentim var ama mümkün olur mu bilemiyorum. Sen kadınsın yapamazsın, edemezsin, giyemezsin, gülemezsin... vs saçmalığının son bulduğu günleri de görmek nasip olur inşallah
Acaba rahatlıktan kasıtları sadece maddiyatlamı birde ordan bakmak lazım. Tabi maddiyatta büyük bir faktör ama sadece maddiyata bağlamamak gerekiyor diye düşünüyorum
Para olmadan hic bir sey olmaz. Rahatliktan kasitlari, istedikleri gibi seyahat, ev, ortam, alis veris, yeme icme, aktivite yapmak vs vs bunlarin hepsi para. Ornek devlet hastanesinde sira beklememek amerikan hastanesine gidip istedigi gibi tedavi olmak, bunun onlarca ornegini verebilirim
En İyi Cevaplar