Ağa olay brendin 130 dolar olması değil burada bir asgari ücretlinin 1 saat çalışıp 18 TL alırken almanyada 1 işçinin 1 saat çalışıp 10 Euro alması uani o orada 5 litre mazot alıyor 1 saate bı 1 litre mazot alamıyoruz
Oraları kıyaslar isek işler karışır. Şimdi savaşın etkilerini bariz şekilde biz görüyoruz lakin 10 milyon mülteci Avrupa'ya geçince emin ol onlar birbirlerini yiyecekler şüphen olmasın. Sen ben gibiler yine şanslıyız gelirimiz giderlerimizi rahatlıkla karşılıyor.. lakin haksız değilsin ama bu durum lehimize elbet dönecek şüphen olmasın. Misal yağ sıkıntısı diye bir algı yaptılar millet coştu hemen yağ almaya kuyruklara girdiler. Halbuki vergi oranı bir süre sonra zaten düşecekti. Daha ucuza satmak zorunda kalacakları malları şu an zirveden millete kitlediler. Bu açıdan bakıldığında evet milletimiz enayi durumuna düşürüldü. Şimdi burada haksız olanlar kimler?
Soran
+1 yıl
Ağacim 20 senedir ülkeyi yönetip bu hale kim getirdi 10 milyon mülteci Avrupa'ya gitse ne olacak hicbirsey olmayacak ama burada multeciyi kullanıp halkın kulak arkasına kadar götürdüler . Vergi ne için düşüyor enflasyonu düşürmeye düşürüyorlar bak Şubat 'ta vergi düşürdüler enflasyon kaç çıktı ama gerçek bu mu sence 1 sene önce 6 7 TL den mazot alırken salı günü 24 TL den mazot alacağım yüzde kaç fark var kaç katı hatta üretim bitti sayelerinde ata tohumu bitti dışa dönük bir ülke olduk ne dedi bundan önceki tarım baka i oaramiz varki alıyoruz üretim olmadan ihraç etmeden türk lirası değer kazanmaz ama şag olsunlar üretimi bitirdiler buğday bile ithal tarım ülkesi olan bir ülkede. Ama bunların 20 yılda satıp satıp yiyip yiyip bitirdikleri ülkeyi kasayı devleti gelecek olan insan nasıl toplayacak bilmiyorum ve diyecekler biz verdiğimizde boyemiydi biz yapmadık onlar yaptı...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hep diyorum hepte diyeceğim o sarayın kapısı kırılmadan bu işin sonu gelmezzzz
130 dolar brent olmuş iken çok normal
Ağa olay brendin 130 dolar olması değil burada bir asgari ücretlinin 1 saat çalışıp 18 TL alırken almanyada 1 işçinin 1 saat çalışıp 10 Euro alması uani o orada 5 litre mazot alıyor 1 saate bı 1 litre mazot alamıyoruz
Oraları kıyaslar isek işler karışır. Şimdi savaşın etkilerini bariz şekilde biz görüyoruz lakin 10 milyon mülteci Avrupa'ya geçince emin ol onlar birbirlerini yiyecekler şüphen olmasın. Sen ben gibiler yine şanslıyız gelirimiz giderlerimizi rahatlıkla karşılıyor.. lakin haksız değilsin ama bu durum lehimize elbet dönecek şüphen olmasın. Misal yağ sıkıntısı diye bir algı yaptılar millet coştu hemen yağ almaya kuyruklara girdiler. Halbuki vergi oranı bir süre sonra zaten düşecekti. Daha ucuza satmak zorunda kalacakları malları şu an zirveden millete kitlediler. Bu açıdan bakıldığında evet milletimiz enayi durumuna düşürüldü. Şimdi burada haksız olanlar kimler?
Ağacim 20 senedir ülkeyi yönetip bu hale kim getirdi 10 milyon mülteci Avrupa'ya gitse ne olacak hicbirsey olmayacak ama burada multeciyi kullanıp halkın kulak arkasına kadar götürdüler . Vergi ne için düşüyor enflasyonu düşürmeye düşürüyorlar bak Şubat 'ta vergi düşürdüler enflasyon kaç çıktı ama gerçek bu mu sence 1 sene önce 6 7 TL den mazot alırken salı günü 24 TL den mazot alacağım yüzde kaç fark var kaç katı hatta üretim bitti sayelerinde ata tohumu bitti dışa dönük bir ülke olduk ne dedi bundan önceki tarım baka i oaramiz varki alıyoruz üretim olmadan ihraç etmeden türk lirası değer kazanmaz ama şag olsunlar üretimi bitirdiler buğday bile ithal tarım ülkesi olan bir ülkede. Ama bunların 20 yılda satıp satıp yiyip yiyip bitirdikleri ülkeyi kasayı devleti gelecek olan insan nasıl toplayacak bilmiyorum ve diyecekler biz verdiğimizde boyemiydi biz yapmadık onlar yaptı...
Ölmez isek önümüzdeki 5 sene içinde bak gör herşeyi daha net göreceğiz ve anlayacağız
5 seneye somaliye döneceğiz bence
o da arklı bir bakış açısı
Gidişat öyle Ağa 2002 den 2007 ye kadar tamam sorun yok ama 2007 fen 2022 ye kadar hep bir değer kaybı hep bir çöküş hep bir fakirlesme. aclik var
Çünkü o tarihten itibaren temizlik başladı orayı kaçırıyorsun
Ne temizliği yahu :)
Fettöş
Neyse sustum silivrii biZzttt
Jhhjh
daha çok ucuz :d 30 lira olmasını bekliyorum
Bıhtık ya bıhtık
Bıkan yok bence herkes süs pus