Vakalar devam ederken maske zorunluluğunun kalkmasına ne diyorsunuz?

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, açık alanda maske zorunluluğunun kalktığını açıkladı. Sizce bu karar yerinde bir karar mı? İyi mi oldu, kötü mü oldu?
Vakalar devam ederken maske zorunluluğunun kalkmasına ne diyorsunuz?
İyi oldu, sıkılmıştık
Kötü oldu, vakalar artacak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Vakalar devam ederken maske zorunluluğunun kalkmasına ne diyorsunuz?
Cevapla