Ya siz hiç akıllanmayacak mısınız? Bütün dünya bunun bir saçmalık olduğunu anladı. Bütün bilim insanları bunun saçmalık olduğunu bağırır hale geldi, insanlar başbakanlarını falan kesmekle meşgül sizin gibi aklı evveller hale coronadan ölüyoruz sanıyorsunuz ya pes vallahi pes !!! İlla biri çıkacak maske takmak yasak diyecek o zaman belki kafanız basacak değil mi? Oda belki
Maske neden kalkıyor diyenler. Maske açık alanda 2 yıldır takılıyorken vakalar ölümler ilk pandemi döneminden daha da çok artarak gitti. Koruyuculuğu hala tartışılırken kalkması yerinde oldu bana göre.
Kotu oldu tabiki de. Vakalar ve ölüm sayılari tepelerdeyken, daga doğru kovid tablosunu aciklamiyorlarken birde gelmisler maske zorunlulugunu kaldiriyorlar. Bir yandan bikanlar usananlar icin belki iyi olabilir cunku cidden sıkmaya basladi maske takmak artik. Eger burada bizim , cevremizin, ailemizin ve arkadaslarimizin cani onemliyse o zaman maske takmaya devam edicez. Maske boguyor olsa bile virusun havada tutunup ve insanlara gecmesini önlüyordu. Simdi bunun zorunlulugunu kaldirdilar. Virus daha cok yayiliacak, daha fazla vakalar ve daha fazla ölümler olacak. Kısacası hiç dogru bir karar degil.
Uzun süreli maske kullanımı da çok sağlıklıbir durum değil. Devamlı karbondioksit solumak iç organlara hasar veriyor. Ama yine de toplum olarak, kronik hastalarımız ve yaşlılarımız için duyarlı olalım ve en azından toplu taşımada maske kullanımına dikkat etmeye devam edelim
Turist sezonu yaklaşıyor. Bunu yapmaktan başka çare yok öyle saçma sapan insanların yorumlarına aldırmayın ülkemize döviz girmesi lazım yoksa hapı yutarız
maske takmak yasaklanmadı sonuçta sadece takmama yasağı kaldırıldı takmak isteyen takabilecek yine zaten öyleydi dışarda 100 insan görsem 50-60 anca takıyordu