
https://www.sondakika.com/dunya/haber-putin-savunma-bakanligi-na-talimati-verdi-rus-14761370/
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

nukleer silah olmasa da nukleer enerji de cok gec kaldi Turkiye.. akkuyudaki nukleer santralini bitirdikten sonra hizla 2 ve 3uncu santrallerini yapmali.. simdilik savunma sanayi acisindan hisar hava savunma katmanlarini bitirmeli ama samp-t aster 30 gibi eurosoom ile olan anlasmasini devam ettirip anti balistik fuze sistemlerine ve sentetik acikli radar teknolojisine sahip gokturk-3 uydu programini tamamlamali ve erken ihbar aktif elektronik taramali aesa radar sistemini hizla kurmali simdilik bunlar yeterli nukleer bir saldiri Şu an icin soz konusu degil dunya da ve nukleer silah kullananlar kendilerini de yok eder dunyanin harabeye donmesini hickimse istemez... ama nukleer silahi kullanmak icin Şu an ki uzay programini da tamamlamali... uydulardan kontrol edilmeyen ve sivi yakit roket teknolojisine sahip olmadan ve elinle de atamayacagina gore bu kadar buyuk ve hassas bir muhimmat icin ileri roket teknolojisine sahip olunmali.. Turkiye bu konudaki roket sistemleri acisindan ilerlemeli ki roketsan bu konuda guzel calismalari var eger engellenmezse Turkiye zaten nukleer olmasa bile balistik fuze acisindan 5 yil icinde caydirici bir guce ulasacak o zaman belki nukleer silaha bile simdilik dunyadaki jeopolitige gore ihtiyaci bile olmayacka caydiriciligini arttiracak...
Ellibin kere söyledim dünya büyük bir savaşa yani 3. dünya savaşına gidiyor diye.
İnsanlar hala inanmıyor. Bu nasıl bir aymazlıktır? Ortalık saf ve canım insandan geçilmiyor. Hayır iki gün sonra kendileri çok zor durumlara düşecekler farkında değiller. Bu insanları nasıl uyandıracaksınız?
Nükleer dünya çapında azaltmaya gidiyor ancak yine de bir ülkenin bile elimde bulunması herkes de olmasını gerektirir düşünsene bi komşunda silah var sizde yok komşunla aran bozuldu seni vururum diyor kendini savunacak silahın olması iyidir
Zaten var İncirlikte ancak ABD ve Nato müsadesi olmadan kullanamyız.. Putinde kullanmaya kalkarsa ona çok pahalıya mal olur.
Cevap
10Cevap
O bombayı atınca sanada atarlar milyonlarca insan ölür toprak ve hayvanlar ölür. Satan 2 füzesi var ruslarda inanılmaz şiddetli bir bomba ama füze atmak iş değil anlaşmak iş
kesinlikle olmalı, nato kapsamında 50-60 tane vardı diye hatırlıyorum. kendimize ait te eminimki vardır. herkes de varken bizde olmaması normal değil
Ulan ne güzel barış içinde yaşamak varken.. Ne bu şimdi
Nükleer sığınaklarmız yeterli mi radyasyon dan korunmak lazım
Allah korusun
Üretmiyoruz ancak natodan verilme 60 ila 70 arası nükleer silahımız var.
Bizde bir muhalefet var, elektrik fiyatlarinin yükselmesine karsi ama ayni zamanda nükleer enerji santralinede karsi, nükleer silahada karsi.. Bizdeki felaket muhalefet varken düsmana gerek yok.
Piton gibi bir psikopata karşı olmalı..
Onu kullanabilicek güçte olmak önemli
Putini Allah paklasın.
aga zaten var saklanıyor
Kendimizi savunmak için olmalı
Putin reyiz ne derse o dur. Tayyipten sonra yeni peygamberdir insallah
Nükleer silahımız olmalı
olmalı fakat akp herşeyi sattığı için olamaz şu an
Savaş kapıda
bi zahmet olsun
Olmalı
gelmemeli
evet olmalı tabiki..
olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?