Azerbaycan Rusya’yı desteklemiş, biz güya kardeş değil miydik?

biliyorsunuz ki yetiştirdiğimiz domateslerin büyük bir kısmını Azerbaycan’a gönderiyorduk. Biz Ukrayna’yı destekledik diye onlara sattığımız domatesi geri göndermişler, kardeş kardeş diye geçiniyorlardı, nerde kaldı kardeşlik?
Azerbaycan Rusya’yı desteklemiş, biz güya kardeş değil miydik?
Cevapla