Afganistan Pakistan gibi ülkeler özellikle İran gibi şeriat ve İslam kurallarıyla yönetilen ülkeler neden süper güç olamıyor Afganistan Pakistan İran gibi ülkelerin dünya üzerinde herhangi bir gücü yokken Almanya ABD Fransa İngiltere gibi ülkeler şeriatla yönetilmediği için özellikle ABD süper güç Halbuki buradaki insanların çoğu bu ülkeye (Türkiye'ye) şeriat gelirse süper güç olacağımızı söylüyorlar eski gücümüze yeniden kavuşacağımız söyleniyor Sizce bu ülkeye şeriat gelirse ABD gibi süper güç olabilir miyiz ya da Almanya Fransa İngiltere gibi sözü geçen ülkelerden biri olur muyuz Sizce bu mümkün mü?
Not: Laikliği savunuyorum ve şeriat yanlısı değilim yanlış anlaşılmasın
Not: Laikliği savunuyorum ve şeriat yanlısı değilim yanlış anlaşılmasın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






