
https://www.hurriyet.com.tr/galeri-ispartada-elektrik-kesintisi-yasaniyor-elektrikler-ne-zaman-gelecek-aedastan-aciklama-geldi-41997443/2

Hep diyordum, gene diyeyim;bunlar iyi gunlerimiz Cok daha zor gunler bekliyor memleketi.
Kötü olmuş ne yapıyor oranın elektrik şirketi
Cevap
5Cevap
İmamoğlunun suçu. Neden temizlememiş tuzlamamış yolları. Antep’te yapmadın bari burada yapsaydın püüüüü hüloğğğğğ
Isparta'da yaşamıyorum. Eskişehir'de sadece 10 cm kar yetti.
İstanbul'dayım bur da da iki kez gitti, geldi lakin hiç Kar yok.
Bizim de arada bir gidiyodu ama geçti (Alanya)
Erzuruma aylardır kar yağıyor?
Ispartada yaşamıyom geçmiş olsun
evet var..
bulunduğum sitede jeneratör de var..
Evet hep var
Ispartalı deeelim
Rezillik resmen vah bu millettin haline ne diyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar