Sizce de Atatürk edebiyatı çok fazla abartılmıyor mu?

Tamam ben de Atatürkçüyüm ama fazla abartınca cılkı çıkıyor yani.
Sizce de Atatürk edebiyatı çok fazla abartılmıyor mu?
Sizce de Atatürk edebiyatı çok fazla abartılmıyor mu?
Cevapla