RTE bi ülke kurmadı, cumhuriyeti ilan etmedi, laikliği getirmedi. Daha sayıyım mı? O bi lider değil. Biz Gazi mustafa Kemal Paşa’dan bahsediyoruz. Yani bir Ülkenin Liderinden, yöneticisinden değil.
Yani mesela "Atatürk bilmem şu yemekleri severdi, boyu kilosu şuydu..." Ya da "Atatürk'ün askeriyiz, Atam izindeyiz, Atam sen kalk da ben yatam..." Sosyal medyada söylenen şeyler...
Ya aslında onlarda sevdikleri için söylüyor işte. Fakat böyle söylemek yerine izinden gitseler. Atamız huzurlu bi şekilde yatardı. şu an emin ol kemikleri sızlıyordur :) Anca laf var gençlerde icraat yokki
İşte ben de tam bundan bahsediyorum. Hani klavyeden Atatürkçülük olmaz ki. Bana deseler Atatürkçü kimdir diye, Aziz Sancar'ı örnek gösteririm. Atamız şu an bi o yana bi bu yana dönüyordur mezarında, rahat değildir.
dunyanın saygı duydugu bır adamdan bahsedıyoruz abartılmasının nedenı yeterınce sahıp cıkılmamasından kaynaklıyor yok etmek ıstedıklerı ıcın onu sevenler ızınde yuruyenler bu sekılde yapmak zorunda
Abartılsaydı inan bana abartının yakıştığu en güzel insan olurdu kendisi. Afganistan olduğumuzda abartının az kaldığını görürsünüz. O günler gelmez umarımm.. Yat kalk dua et.