Öncelikle doğru ve samimi bir şekilde söylemek isterim ki AK partili falan değilim, şu anki durumu zaten desteklemiyorum, Ama bunun yanında bazı zaman insanların söylemlerini bir nevi doğru olduğunu düşünüyorum. Bu insanların din üzerinden alıp veremediği nedir? Ondan sonra da dini kullanıyorlar diye siyaset yapıyorlar diyorlar asıl bu fırsatı kendileri veriyor. Kur'an eğitimini Orta Çağ karanlığının bir parçası olarak anlatma zihniyeti, karanlık bir cahil zihniyetidir. Hem helalleşmeden bahsedeceksiniz hem halkın neredeyse tamamının kutsal kitabı olan Kur'an-ı Kerim eğitimini Orta Çağ zihniyeti olarak değerlendireceksiniz.
İşte Özgür Özel gibi adamlar yüzünden 20 yıldır AK parti iktidarda,zamanında size zihniyetinizi de biliyoruz sizin yüzünüzden şu an ekonomik krizleri ve AK parti iktidarını çekiyoruz.
Ben şu kafadayım bu durumda. Dini eğitimi tartıştığımız kadar keşke şu gelen zamlara kafa yorsakta ne yapılabilir deseler daha iyi olur. Diyanet işleri malum güvenmiyorum hiç bir şekilde. Okul öncesi din eğitimine gelecek olursak zorunlu değil de isteğe bağlı olursa olabilir. İsteyen aile çocuğuna dibi eğitim aldırsa daha doğru olur bence...
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır zaten kardeşim şöyle bir gerçek var bu adamlar 20 yıldır ülkeyi din üzerinden yönetiyor şimdi bu CHP'liler de çıkıyor ikide bir de saçma sapan yorumlar yapıyor peki ben sana soruyorum Evet zamlar geldi ülkeyi yönetilmiyor peki seçim zamanı bu kafada düşünen insanlara oy verir millet vermez
Yalnıs zaman da yalnıs çıkışlar yaptıkları için seçimi kaybediyorlar ya. Ak parti ve ortağı iyi oynuyor seçmene oyları topluyor bence CHP çok dibi konular da yorum yapmamali. Ekonomik alan da çıkışlar bekliyorum artık.
Soran
+1 yıl
Aynen öyle şu anki konu zaten Kur'an kursu değil veriyorlarsa versinler önemli olan ekonomi gelecek yani bunu ortaya getirip de oy kaybetmenin gereği yok bu kafada olduğu sürece CHP bir hayatta kazanamaz
Allah hidayet etsin. Sorsan hepimiz müslümanız der.. Ama bu yaptığı apaçık islama ve Haşa Allaha meydan okumaktır.. ve çok çirkin bir şeydir.. Sanane be adam insanların Kuran eğitiminden.. Ne battı sana? Çok istiyorsan sen çocuklarını kiliseye gönderirsin veya ateist olarak yetiştirirsin.. Ama çocuklarını islami ilimlerle , ahlak ve edeple eğitmek isteyen insanlara bu şekilde hakaret edemezsin.. İslama da öyle.. Medrese eğitimini de.. Aslında asıl Chp zihniyeti budur.. Bu adamın tavrıdır.. Şiddetle kınıyorum.. Allah bu adamı kendi bildiği gibi yapsın.. Ama bu çirkin saldırıları ve emellerinden de korusun.. Müslüman ağırlıklı bir ülkede islama düşman olmak... Çok yazık ediyor kendine.. Bu kafada giderse , son nefesini verip kabrine girdiğinde, gel bakalım sen Kuran eğitimine karşıydın değil mi diyerek ellerinde ateşten kamçılarla karşılarlar onu melekler , mezarında... O zaman hiç bir ye fayda etmez... Kendi içimizdeki düşmanlar... ..
Kuranı Kerim Eğitimini Eleştirmek Kötü yorumlar Yapmak İnsanı Dinden Çıkarabilir Evet doğru Anladınız İslam hakkında Yapılan yanlış görüşler Bilerekten yani Hakaret Bu günahı geçtim Büyük haram Şimdi Bakıyorum Ne Kadar Ahmak Gaflet içinde Cahil bi zihniyet var Be Başörtü eleştiri alır kuranı Kerim okumak eleştiri alır ulan sizin gibi ahlaksız olmuyor daha iyi doğru olanı yapıyor Orasını burasını açanlar çok mu Daha İyi sanki Sonra Tecavüz tecavüz açık giyinmek yani aşırı mahrem yerlerini açmak da tecavüze neden oluyor tecavüzün asla haklı nedeni olamaz ama Aşırı açık giyinen kusura bakmasınlar tecavüzü tetikler Ne diyebilirim ki İslam'ı eleştiren topluma beyin Zeka Versin Allah umarım doğruyu anlarlar
Mal onlar Abi.. Bu Dünyada böyle bo*k laf etsinler. Öbür dünyada çook lezzet alırlar cehennem azabından.. Takma kafana Allah görüyor. Kuran-ı, başörtüyü, şeriatı vb. eleştirenler de ne biliyim. Allah öyle insanların cezasını 2 dünyada da verecek.
Yemin ederim. Bu Chp Cumhurbaşkanlığını kazansa bak sonra görün Türkiye ne bok hale gelecek diye.. Yahu oğlum siz türkler daha şükretmeyi bilmiyorsunuz. Allah'ım Inş. Chp kazanmaz. Şeriat Laik'ten daha iyi.. Orta çağ zihniyeti bilmem ne sik***eyimmm o chplilei de şerefsiizler🤬🤬🤬😡
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yavaş şampiyon ya bunlarda dört dörtlük değil bunlar da dini kullanıyorlar
@KurtBeyazı Vallahi bunu unutma;Eğer ki Chp Türkiye'yi yönetirse Asla ve Asla Dinimizi mahvedemez. Mesela Başörtü kaldırılsın derse El fatiha ona diyorum. Kendisi O****dur.🤷🏻♀️
Kur’an’ın asıl işlevi, insanlık için bir rehber olması, “en doğru olan”a götürmesidir. “En doğru olan”la ilgili açıklamalar genellikle şu noktada toplanmaktadır: En doğru olan, öncelikle İslâm dini, yani onun temel öğretisi olan doğru itikad, güzel ameldir. Bu ikisini gerçekleştiren de Allah tarafından ödüllendirileceği için Kur’an aynı zamanda bu büyük ecri kazanmaya vesiledir. Öte yandan Kur’an âhirete inanmayanlara Allah’ın ağır bir azap hazırladığını da haber vermektedir ki, insanların doğruyu bulması için Kur’an’ın dikkat çektiği hususlardan biri de budur. Çünkü peşin fikirli olmadan hakikate karşı zihnini ve gönlünü açık tutanlar Kur’an’ın bu uyarıları sayesinde âhiret azabından korunmak gerektiğinin şuurunda olarak günahlardan uzaklaşma ve arınma çabası gösterirler.
Offf sorma ya nasıl sinirim bozuldu, ben kuranı kerim eğitimi aldım, hatimler yaptım kaç kez, ve çokta mutluyum iyi ki de dinimi öğrendim, orta çağ dedikleri ülke Avrupa'ya, çünkü İslam'da orta çağ altın çağı olarak değerlendirilir, ama orta çağ da Avrupa'da skolastik düşüncenin ve Papa'nın zulümleri ile karanlık çağdır, kime diyeceğini şaşmış olmalı,
Kuranı kerime kimse dil uzatamaz.
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tamam belki Kur'an'ı Kerim kursu adı altında Uygun şeyler olmayabilir ama bu demek değil ki böyle konuşmak
Bu konu kreş ve anaokulu kuran dersine deniliyor. Anaokulu öğretmenligi ogrencisiyim. Cocuklar soldan saga yazar bizim alfabemiz boyle fakat arapca sagdan sola doğru. İlk okula gecisde boyle afallamalar yaşanıyor ve cocuklar soyut kavramı 11 yaşlarına dogru anca kavrarlar. Bir cocuga soyut varliklari o donemde anlatmak cidden çag dışı. Bu dersler olcaksa en kotu 4. 5. Siniflarda verilmeli
2
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama sonuçta zorunlu olmadığı sürece tercih ederse küçük yaşta öğrenebilir
Tabikide var olamaz demedim. İllaki olur ama dedigim sey su arapca soldan saga yaziliyor bu sebeble karisikliklar oluyor ve soyut ogrenme cagi dedigim gibi 11 yasla basliyor. Cocuga anlatsaniz da dogru bir sekilde soyut kavramlari kavrayamaz
Kuran okumak hiç de öyle zor bir şey değil. Öğrenmesi aşırı zor değil. 5 6 yaşında hafız olan var demek ki olabiliyormuş. Hem dil öğrenmesine de faydalı olur arapçayı öğrenen ingilizceyi hali hayli öğrenir.
Kuran-i kerim öğrenmek öğretmek hayatta yapılacak en güzel işdir hocalarımız tüm dünyada Kur-an i kerimi anlatıyor öğretiyor hepsinden Allah Razı Olsun 👏👏👏👏
En son din ve en ayınlık din diye gelen İslam ne yazık ki çeşitli şerefsiz deyyus köpeklerce şu anda insanı ilimden koparan ve Vatikana vede siyonist Yahudi köpeklere hizmet eder şekle gitirmiştir.. Hiç bir İslam ülkesinde ilim ve bilim var mı? İcat edile bir nesne var mı? Birbirini boğazlayan iki ilam,94 mezhep ve sayısız tarikat cemaat... Kadına şiddet , eşek kadar değeri olmayan sarıklı şeytana kulluk.. Sonra Amerikanın köpeği olunur işte..
Ülkemiz çok uluslu farklı dinlere kültürlere sahip muhtemel islamı sevmeyen ve Osmanlı adın altında gelen gelen Türkleşmiş azınlıklar içinden gelenler onlar