Ahmet Özhan: "Gerekirse yarım ekmekle doyun, mükafatını alırsınız" dedi! Sizce neden ünlüler fakirin yediğine karışıyorlar?

Ahmet Özhan: Gerekirse yarım ekmekle doyun, mükafatını alırsınız dedi! Sizce neden ünlüler fakirin yediğine karışıyorlar?
Avşar'ın simit yiyerek geçinelim önerisi hala gündemdeyken bir öneri de Ahmet Özhan'dan geldi. Ünlü sanatçı zor günleri atlatmak için yarım ekmek ile yetinilmesini önerdi. Ahmet Özhan "Bugün içinde olduğumuz ekonomik döngüde gerekirse bir ekmek yerken bunu yarım ekmeğe düşüreceğiz. Bunun mükafatını alırız" dedi.
https://www.mynet.com/ahmet-ozhan-gerekirse-yarim-ekmek-yeriz-bunun-mukafatini-aliriz-379226-mymagazin
Ahmet Özhan: "Gerekirse yarım ekmekle doyun, mükafatını alırsınız" dedi! Sizce neden ünlüler fakirin yediğine karışıyorlar?
Cevapla