benim anlamadığım insanlar doğayı mahvetmeden önce yüzlerce nesli tükenen sığor cinsi vardı bizonlar yaklar antiloplar vs özgür ve sürüler halinde milyonlarcaydı. insanlık yarısının neslini kuruttu kalan yarısınında artık doğada sayısı azaldı ve tehlikedeler. evcik sığır cinsleri de sürekli kesim halinde ve belli sayıyı geçemiyo. d
demem o ki bu kadar bolken metan gazı dünyayı yok etmiyordu da bu kadar azken ne oldu da doğaya zararlı oldu... bunun metan gazı yok bilmemneyle alakası yok yapay etin alt yapısını hazırlayıp maaliueti düşük eti pazarlamak için yapılıyo bence...
Emredersiniz efendim. Size mi kaldı ne kadar et süt tüketeceğimin miktarı? Alabildiğim kadar alıp yerim içerim. Kimseyi ilgilendirmez. Madem gazlar vs çok düşünülüyor her yere açılan fabrikaların gazları atıkları ne olacak? İnsan olmasa hayvanların gazları falan şu dünyaya asla zarar vermez.
Evet iklim bir Sorun, tüketim de öyle ama bu zamlara denk gelmesi ile birlikte iki yüzlülüğün daniskası bu Öneri. Bu haberi yazanlar, sunanlar ne bileyim yönetenler yüzleri kızarmadan nasıl eve dönüp Ailesinin, Arkadaşlarımın yüzününe bakıyorlar
Et süt yetişmeyince öyle derler. Vatandaş et süt alamayıp ayaklanmasın diye. Merak etme hayvancılık kalkarsa 8 milyar vegan ve başıboş otçullar ile dünya 1 yılda çöle döner ve ot yemeyin, kum yiyin derler.
Perşembe günü annem sütçüden 5 kilo süt almış. %80'iyle yoğurt yaparız. Geriye kalanıyla çorba, tatlı, sütlü kahve veya içmek için kullanırız. Yoğurt 1 haftaya kadar yetiyor.
Zaten pahalı bir dönem de nerdeyse kimse alamayacak vaziyete gelmişken böyle bir haber şaşırtmıyor, zaten alamıyorsunuz boşuna almayın! bunlar bunlara neden oluyor demek çok ironik.
Yani Haklı Tamamen bırakın dememiş hiç kızmayın Tamamen bırakın deseydi o zaman bende kızardım yeteri kadar almak doğrusu vücuda çünkü her şey aldı başını gidiyor Tayyip den fayda yok o boş konuşuyor anca herşeye çok talep etmezsek fiyatlar düşebilir çok isteme talep var fiyatlar acayip yükseliyor yapmayın böyle TGRT benim çok sevdiğim kanal TGRT Belgesel Kanalıni seviyorum yani çünkü o kanal mübarek dini filmler Yayınlıyor kanal bunun üzerine kurulu zaten