
Süt banyosu yaptı tazminat kazandı

Yani süt banyosunu nerede yapms ama ona bakmıslar mı
Girmis süt fabrikasnda çalışan bir işci olarak hadi hijjeni geçtm nerede kaldı iş ahlakı bu mudur yani orasi jakuzi mi
6 günle kurtulduğuna şükretsn
Psikolojim bozuldu diyor
Ya bizim psikolojimiz o haberden sonra kaç kişi süt icmeye tövbe etti haberi var mı bundan
Adamı cezaevine atan Hazine bakanlığımı ki oraya dava açıyor.
Adalet bakanlığına açması lazım.
Ayrıca ağır ceza mahkemesinde görülmüş dava bu daha komik.
Yine ayrıca 5, ağır ceza mahkemesinde başlayıp 9. ağır cezada devam etmiş dava.
Yani işin özü A dan Z ye düzmece haber.
Haberdeki tek doğruluk süt banyosu yapan adam.
Süt içmem ancak sütlü tatlılarda süt kullanırım.
Okuyunca sütten tiksindim
Seni birazdaha tiksindireyim buruşmuş kılları topak topak olmuş kirleride sütün içine karışmıştır
İgggghh İğrenccç bu gün haberlerde de gördüm pis herif
Teşekkür ederim 🤗
Cevap
6Cevap
Süt sevmiyorum
Bunu davasında haklı bulanlara içirmek lazım o sütleri.. Keyifli günler..
Bu haber sitesi tam trol hahaha
Hiç bir yayınının haber değeri yok. Ya fake haber yapıyorlar, ya faydasız.
Tam geveze habercilik bu 😆
Hem insanların sağlığıyla oynuyor hem tazminat alıyor he biz bitmişiz.
Bazen kahvenin içinde bazense normal bardakta ya da Nestlé nesfit tüketirken😋👁
Her gün içerim. Kahve veya sıcak çikolatanın içerisinde
İsteyen süt banyosu yapar isteyen meyve suyu para ve hayat adamın. Kişisel özgürlük nerde kaldı? Bence iyi bir karar olmuş
Nasıl bi hukuk sistemimiz var ya
bunda nasıl haklı çıkmış olabiliyor
Güzel yurdum ne diyim
Şaka gibi deliricemm
Gerçek mi bu
Hem suçlu hem güçlü
Şaka mı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?