Olay, dün Seyhan ilçesindeki üç katlı bir binada meydana geldi. Eşine kızan vatandaş kendisini damdan atınca aşağıda bulunan komşusunun üzerine düştü. Eşinin evi terk etmesine kızan vatandaş dama çıktı. Komşuları "atlama in aşağı" diyerek kızgın vatandaşı ikna etmeye çalıştı. Bir süre sonra damdan kendini boşluğa bırakan kızgın vatandaş bahçedeki komşusunun üzerine düştü. Damdan atlayana bir şey olmazken komşusu hastaneye kaldırıldı. https://odatv4.com/guncel/esine-kizdi-damdan-atladi-olan-komsuya-oldu-222263
Yine adana yine bir elclassico Komşuya acil şifalar..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En ufak olayda kendine zarar veren insanları anlayamıyorum, aklımdan ne kadar intihar düşüncesi geçse de tek bir zarar vermedim kendime, biraz kendinizi sevin nolur ya