Üst komşum ayaklarını vurarak yürüyor. Sizinde komşunuz öyle mi?

Aynı binada yaşıyoruz. Onlar gibi ayaklarımı vurup yürümeyi denedim hem ayaklarım acıdı hemde alttaki komşu yukarı vurdu. Neden düzgün yürümüyorlar?

Üst komşum ayaklarını vurarak yürüyor. Sizinde komşunuz öyle mi?
Cevapla