Vekil ‘çare’yi buldu: Eti gramla, domatesi taneyle alın. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


Elazığ Milletvekili Zülfü Demirbağ, ‘ekonomik sıkıntı’ya karşı ‘çare’yi buldu: “Normal şartlarda 1 kilo et yiyorsak yarım kilo yeriz. Domatesi 2 kilo yerine iki tane alırız. Kış günü turfanda sebzeleri kullanmak zaten sağlığa da çok faydalı değil.”
Demirbağ da şunları söyledi: “Cumhurbaşkanımıza, devletimize güvensinler. Biz Suriye değiliz. Türkiye’yi ABD’nin talimatıyla Suriye’ye çevirmeye çalışıyorlar. Suriyelilerin geleceği kapı var, Türkiye. Ama bizim gideceğimiz bir yer yok. Bir millet için önemli olan önce vatanıdır, namusudur, haysiyetidir, şerefidir. Ekonomik sıkıntı çekebiliriz. Diyelim ki normal şartlarda ayda 1 kilo 2 kilo et yiyorsak yarım kilo et yeriz, domates 2 kilo alıp yarısını dikkatle kullanmadığımız zaman çöpe gidiyor. İki tane alırız ya. Kış günü iki tane üç tane alırız. Kış günü turfanda sebzeleri kullanmak sağlığa da zaten çok faydalı değil. Biber alacağız. Üç tane alırız 1 kilo alacağımıza. Bunlara bu fırsatı vermeyelim. Piyasadaki fırsatçılara tefecilere bu fırsatı vermeyelim derim.”
Vekil ‘çare’yi buldu: Eti gramla, domatesi taneyle alın. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Vekil ‘çare’yi buldu: Eti gramla, domatesi taneyle alın. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla