Ankara 'da son bir haftadır büyük meydanlarda ve ana kavşaklarda TOMA'lar bekliyor, protesto gösterilerine ön hazırlık mı?

İktidar partisi tamamıyla ekonomi üzerinden ülkeyi yönetme ve hükümetin yürütme imkanını kaybetti diye düşünüyorum. Dikkatimi çekiyor, son bir haftadır büyük meydanlarda ve ana kavşaklarda TOMA'lar hazır bekliyor. Daha önce şahit olmadığım bir görüntü.

Yoksa, pandeminin de işte yanyana gelirseniz 200 kişi ölüyor algısı ile protesto gösterilerine engel olunmak için mi? Ya da TOMA'lar olabilecek bir yağmalama durumu için mi bekliyor?
Ankara 'da son bir haftadır büyük meydanlarda ve ana kavşaklarda TOMA'lar bekliyor, protesto gösterilerine ön hazırlık mı?
Cevapla