Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi. Bu konuşması hakkında düşünceleriniz neler olabilir?
Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Sen sus ekonomin konuşsun derim liderin başarılın ülkenin ekonomisi gösterir kim ne dese boş bunun dışında
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Reis doğru diyor 12 yıldır muhalefet genel başkanı koltuğunu bıraksın demiyorlar ama 20 yillir iktidarda olana koltuğu bırak diyorlar bizim milletin kidemden anladığı bu olduğu için sende böyle soru sorabiliyorsun dimi 😃😃
Biden diz çökün dese diz çökmek zorundayız yoksa ambargo uygularlar ve çöpten ekmek toplayacak hale gelirsin, adam çıkmış dünya lideriyim diyor güldürme beni.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Reis hakli. ABD nin 3 başkanını gördü. Hangi ülkede bu kadar uzun liderlik yapan var
Reyiz haklı bundan sonra yeni seçilen bi lider olursa hangi ülke olursa olsun gelip reyizin elini öpüp izin alacak herkes adam olsun uleyn 🤣🤣
Biden diz çökün dese ülkecek diz çökmek zorundayız, o zaman ben şöyleyim diyenler kuzu oluveriyor genelde.
bir şey demiyorum ben dersem silivriyi görüceğim kesin çünkü
Mood:
Kendi ülkesini boka saran bi devlet lideri olarak mükemmel yönetiyor ülkeyi qercekten
Sen sus ekonomin konuşsun derim liderin başarılın ülkenin ekonomisi gösterir kim ne dese boş bunun dışında
Reis doğru diyor 12 yıldır muhalefet genel başkanı koltuğunu bıraksın demiyorlar ama 20 yillir iktidarda olana koltuğu bırak diyorlar bizim milletin kidemden anladığı bu olduğu için sende böyle soru sorabiliyorsun dimi 😃😃
Biden diz çökün dese diz çökmek zorundayız yoksa ambargo uygularlar ve çöpten ekmek toplayacak hale gelirsin, adam çıkmış dünya lideriyim diyor güldürme beni.
Emeklilik yaşım geliyor demiş
Benm anladığım bu😎😏
Ülkesini mahveden liderde kendisi
Kibir deryası konuşmuş yine.
Diyecek bir şey bulamadım
Evet dunya lideri o butun dunya onu kiskaniyor
kjdshfajdsgyujsdvfgyjudfsyjhdgyh komik sey
Dünya da kıdem sökmüyor süper güç kim ABD.
Kıdem tazminatı alacak bence
refahtan mayasır olduk
Seçmeni o kadar sa lak olursa rahat rahat konuşur.
😂😂😂