Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi.
Bu konuşması hakkında düşünceleriniz neler olabilir?
Cumhurbaşkanı Erdoğan; Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cumhurbaşkanı Erdoğan; "Dünyayı tanıdım, tanıyorum şu an ki liderler içerisinde en kıdemli lider benim" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla