Eee? Ne oldu yani? Ne göstermiş oldun? 20 senedir iktidar olamıyorsun, şimdi sana muhalefet dönemindeki saçmalıkları anlatsam gözüne girmez. Ayrıca açıklamada"Görevli şirket, söz konusu iş tutarı meblağın kesinleşmesi neticesinde kendilerince ödeneceğini bildirmiş olup, söz konusu işle ilgili tahakkuk işlemlerinin yasal prosedürler çerçevesinde tamamlanmasını müteakip, görevli şirket tarafından gerekli ödeme yapılacaktır.” kısmı da var
Belki de hata yapıldı, fazla ödeme yapıldı, kusura bakma ama muhalefet herşeyi rant vs vs olarak gösteriyor, kaynak aldığınız gazete ve haberleri inceleyin
Ne diyelim ki bu daha hiç bir şey değil deve de tüy... Yiye yiye bitiremediler bizi be!!! Bize de yazıklar olsun her geçen gün yiyeceğimizden giyeceğimizden zamlar dolayısıyla kısıyoruz sesimizi çıkartmıyoruz 😡🙄
Teslim alamadığımız F-35 uçaklar için ABD'ye ödediğimiz 1.500.000.000 USD yanında 8.000.000 euro çerez parası. F-35'lerin yerine de plastik leğen ve mandal alırız. Her işi yüzlerine gözlerine bulaştırıyorlar.
Geri odenmediyse yasal prosedürler çerçevesinde tanınan süre bitmiş mi? Eğer süre bitmiş ve ödenmemişse devlette bunu tahakkuk etmemisse o zaman sıkıntı