Emniyet Genel Müdürlüğü, Twitter'da #ölmüş etiketi altında paylaşım yapan 30 kişi hakkında yasal işlem başlatıldığını duyurdu Emniyet, "Twitter'da #ölmüş hashtagi (etiket) altında Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret, tezvirat, onur ve saygınlığını rencide edici içeriklerin yanı sıra dezenformasyon ve manipülatif paylaşımlarda bulunduğu değerlendirilen 30 şahıs hakkında gerekli yasal işlemler başlatılmıştır." açıklamasını yaptı. https://t24.com.tr/haber/twitter-da-olmus-etiketi-altinda-paylasim-yapan-30-kisi-hakkinda-yasak-islem-baslatildi,990538
Twitter'da Erdoğan için #öldü etiketi altında yorum yapan 30 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı. Karar için neler demek istersin?
iyi olmuş.. Türkiye cumhuriyetinin devletini yöneten bir kişiye bu şekilde hakaretler öngörülemez sevmek kimse zorunda değil nitekim bende yaptığı şeyleri doğru bulmuyorum ama devletimin cumhurbaşkanının ya da bir insanın ölümüne de sevinç naraları atacak değilim.. vicdanen ve ahlaken ters bir durum.. insanlıklarını yitirmişler maalesef ki. hem yalan bir haber yap insanları kışkırt hem de bu tür bir saygısızlık yap. olacak iş değil ne yapacaklarını şaşırmışlar! gözlerinde ki nefret kin her şeyi yaptırır bu insanlara..
doğruları konuşuncada içeriye atıyorlar Twitter da açız diyorlar hop göz altı okulda çocuklar çay fırlattıyor hop göz altı halk derdini anlatıyor hop gözaltı halk korkudan derdini anlatamıyor hiç kusura bakma Türkiye Cumhuriyeti yönetilemiyor
30 az olmuş. Birini sevmiyor olabilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız. Sevgi demokratik saygı mecburidir. Manipule edilen hersey cezasını bulmalı. Geçen gün eski yıllara ait bir karikatür gördüm baştakileri dansöz yapmış kapağa koymuşlar muhtemelen o dönemde yaptırım uygulatamadıkları için bunu hoşgöru baslığı altında millete sunuyorlardı ama buna şimdi musade edilmeyip yaptırım uygulandığı için işte korku imparatorluğu vs gibi söylemler çıkıyor milletin ağzından. Bilenler bilir geçtiğimiz dönemlerde cumhurbaşkanına hakaret edip 2 yıl ve altında ceza alanlar için AİHM Türkiyeyi kişilere 7000€ tazminat ödemeye hukmetti bu hersyi gayet net açıklıyor
Keşke Geberip Gitse Pislik Herif Bunun Yüzünden Türkiye ne Hale Geldi İnsanlar Senin yüzünden Zor durumda Tayyip Efendi Birde Utanmadan Suç Yasal işlem başlatılmiz heaa tabi doğrular işine gelmiyor Susmayalim biz sustukça bizleri Saf zannediyor zaten halkı mal olarak Kullanıyor Tayyip Ülkede Zam enflasyon var Maaşları neden yükseltme yok yeteri kadar Maaşlar çok yüksek olsa zorluk olmaz sonra Adalet Adalet de yok zaten Türkiye de o kadar masum kızlar öldürülüyor sonuç serbest kalıyor senin ak ben devlet
Her zamanki gibi "Silivri soğuktur" acaba dünyada kaç ülke lideri hakkında bu tarz haberler çıkıyordur eminim çoktur... Acaba hepsi bu şekilde mi çözüme gidiyor hiç sanmıyorum. Narşist yönetim son bulacak buna inanıyorum. Bugün sayın Cumhurbaşkanının "Daha adil bir dünya için" kitabına karşılık Platon'un "Devlet" kitabını ele almak istiyorum. Okumuşmudur acaba? Hiç sanmıyorum...
Korku imparatorluğu devam ediyor ne olacak. Seçimi kaybeder eklerini anlayınca milleti böyle susturacaklarinu zannediyor. Şimdi burada 30 kişi dedi yarın 300 öbür gün 3000 bin kişi der.
Seçime yakın Twitter kapanırsa kimse sasirmasin. Sırf gençler daha çok oy kaybı yapmasin diye
Şimdi böyle bir konuda amaç provakatifse piyasaları manipüle etmekse karar doğru. Devlet başkanı öldü iftirası ile amaçlanan şey iyi bir şey değildir. Ama bir gün gerçekten ölecek o gün yazsınlar öldü diye niye acele etmişler ki herşeyin bi vakti var
İyi olmuş. Yalan yanlış bilgi yaymak Sinkaflı küfür hakaret vs kimin şahsına yapılırsa yapılsın yanlıştır ve suçtur. Hele ki bir ülkenin başkanı ise. "Sevmiyorsan saygı duymak zorundasın."
Yalan haber yaymak şuçsa kanunlara göre yapılan doğrudur. Ama bu durum da Ahbr çalışanları hakkında da yasal işlem başlatılması gerekiyor değil mi? Kanun bu yöndeyse herkese uygulanmalı.
Doğru karar. Ölmüş, mezarı yurt dışında olsun diyenler vardı. Bu adam bu ülkenin cumhurbaşkanı. Öyle herkese açık mecralardan dalga geçip hakaret edemezsiniz. Sevende sevmesende saygılı olacaksın
twitter enteresan bir mecra sıfır takipçili ol sıfır kişiyi takip et ve etiket kullanmadan bugün hava güzel yaz içeri alınma riskin var. ben bu sebeple kullanmıyorum.
Şaşırmadık ki, o değil ekmek çoğu yerde 2.5 tl oldu, simite de zam gelmesi gündemde 3 tl filan olucakmış. Önceden fakir simit yerdi şimdi onu da yiyemicek o bile lüks oldu.😂
Şu yukardaki iki adet rte karşıtı müsvettelerin hiç birşeyden haberi yok. Ufak bir soru sorucam.. şuanda savunma sanayisinde çok büyük adımlsr atıyoruz kendi savaş makinelerimizi yapıyoruz. Sizce rte düşer ve b parti kazanırsa , bu savunma sanayisi kapanırmı? Devammı eder?
Rivayette dediği gibi 90 ve 2000 doğumlu olanlar devletine düşman olacak.. tıpkı Abdülhamit zamanındaki gibi onlarda sizin gibi devlet düşmanıydı.. dünyanın en siyasi adamına. Size ne desem boşş ya. Tansu Çiller zamanında konuşulanları ABD'ye taşıyan Meral Akşener e ya da PKK koyun koyuna yatan chp ye oy veren hiçbir şeyden haberi olmayan zavallı insancıklarsınız..
@Meghanist doların nasıl ve neden yükseldiğini öğren ondan sonra gel.. sen de piyasadaki bütün Türk lirasını topla piyasada Türk lirası olmasın Türk lirası değer kazanır.. Rothschild ailesi piyasadaki bütün dolarlar çekti şu anda doların değeri bu yüzden artıyor peki bunda rte nin ne suçu var?
Meg hangi ülkelerde dolar düşüyormuş.. diğer ülkelerde değil ABD'nin boyunduruğu altında ülkeler sende ABD'nin boyunduruğu altına girersen sendede dolar düşer
Vallahi sandıkta gösterdik kimlerle akıllı olup olmadığını.. sen ileride başkan falan olursan bir ülkenin.. kendi yer altı zenginliklerine çıkartmaz sın.. Rusya'dan s400 almazsın. ülken hedeflere açık hale gelir.. ABD ne zaman isterse vurur o zaman doları düşürürsün kapişş
Diyorum ki kendinizi savunmak için Rusya'dan s400 almıştık ya.. hani ABD'nin söylediği her şey yapmıyoruz ya. Hani boyunduruğu altına girmiyoruz ya işte o yüzden ABD doları bir silah olarak kullanıyor yav neden anlamak istemiyorsun sen Kalın kafalı mısın
Asıl meselenin cevabı bu başka cevap arama kendine. Madem cebine para girmesini istiyorsun Almanya'da veya Hollanda'da yaşayabilirsin. Oradan bir koca bul kendine ayda bin euro çalışmasanda veriyorlar
Hep bi dayı diyerek beni rencide etme çabası 😅 ben RT sayesinde siyaseti sever oldum. Rt öncesinde bilmem. İlgimi çekmez. RTE den sonra bu ülkede bir şeyler değişiyor. Bir şahlanma var Bir birleşme var. Ama senin derdin para olduğu için sen buna da anlamazsın anladığım kadarıyla şeytana da ruhumu satarsın gibime geliyor para için
Geçinen geçiniyor. Senin geçinmende dolara bağlı değil. Pazar git her şey çok ucuz. Dolar yükseldide seni nerden vurdu dolarla malmı getiriyorsun avrupadan
@kendinezelish yav bi git ya. Kaç gün insana hakaret davası açmış bi bak istersen. Ülkede diktatörlük var sen ne diyosun. Ülkenin hâline bi bak lan. İki güne bir akaryakıta zam geliyor. Cebindeki paranın alım gücü yok. Ülkede her şey bitmiş. Hukuk yok hukuk. Adalet yok. Hâlâ onu savunuyorsunuz. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Bıktık sizden be.
O zaman eleştiriyorsan insan gibi eleştir. Hemen hakarete küfüre başvurup sonrada mağdur rolü yapıyorsunuz. Basit bir cümle söyledim. Ona bile kin kustun. Ne olduğunuz buradan belli değilmi. Hadi diktatörlük olsunda sende diktatörlük yaz bakalım
@AlfaErr bak dostum. Seçim yapmak diktatörlük olmadığı anlamına gelmiyor. Rusyada da seçim var ama putin tekadam. Çinde de seçim var. Zaten diktatörlük rejimlerinin en büyük argümanıdır bu. "Bak bizde seçim var" diyerek dikta rejimi olmadıklarını söylerler. Çıkın bu "seçim var" kafasından. Seçim var ama hukuk yok, adalet yok, medya özgürlüğü yok, bağımsız yargı yok, ifade özgürlüğü yok, ekonomi bitik. Anladın mı paşam?
Ya şuna yorum atmayın 2de birde bildirimi gelipte benim canımı sıkmasın akşam akşam. Kemal kılıçdaroğlu Ekrem gibi yalancılardan medet umup dursunlar ömürleri boyunca
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Twitter'da Erdoğan için #öldü etiketi altında yorum yapan 30 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı. Karar için neler demek istersin?