Yemeksepeti 29 Ekim'e özel her siparişe Banabi logolu Nutuk hediye etmiş. Bazıları yayınevinin logosunu basması gibi, çok düşünceli bir hareket derken bazıları tepki göstermiş. Siz ne düşünüyorsunuz?
Yemeksepeti'nin Banabi logolu Nutuk dağıtması tepki çekti! Siz ne düşünüyorsunuz?
Biz ne zaman asıl konunun içinde yazanlar olduğunu öğrenirsek o zaman gelişiriz. Size ne abi, adamlar bir jest yapıyor ve yaptıkları jestte logosunu koymuşlar, ne olmuş yani? Mevzu kitabın kapağı değil mevzu içeriğini bilmek. Lütfen dikkatinizi oraya verin.
Bence bu türk milletine yapılan güzel bir jesttir. Tepki gösterenleri tahmin ediyorum ben genelde bunu sağ görüşlü bağnazlar yapar hiç bir şey bilmeden televizyondan duyduklarına inandıkları için. Atatürk'ün düşman bilinmesi istendi bu ülkede biz bunları da biliyoruz birilerinin istedikleri olmayınca Anıtkabir'e gidip dua etmeye başladılar kötü izlenim bırakmamak için. Zoruna gidenin borusuna fazlasıyla gitsin bu ülkenin en büyük lideridir "GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK" 🇹🇷🇹🇷
bence çok güzel bir düşünce bana göre her Ramazan da da bu şirketler ücretsiz kuranı kerimin yüce mealini de versinler versinler de millet gerçek din ne okumuş görmüş olur en azından dinimizdeki hurafelerden kurtulmuş olur Kuranı Kerim dinimizin kitabı ve insanlara kurtuluşu gösteriyorsa Nutuk da siyasi kurtuluşu gösteren bir kitap
Her firma yaptığı sosyal sorumluluk projesine bile göze sokarak varlığını sokuyorken hediyenin hatıra sahibi olarak bunu yapması gayet doğal. Herşeyi baltalamaya tüketmeye hazırız. Tüm Sorun Kitap, okumayın ki kullanılmanız kolay olsun. İşlerine gelmez bazılarının...
Tepki gösterecek hiçbir şey görmüyorum. İnsanların nefret dolu eylemleri sıkıyor beni. Her yayınevi basıyor logosunu bu neden sorun olsun ki. Bu güne özel birşeyler hazırlanması da yemeksepetinin inceligidir bana göre. Böyle değerleri günlerin her şekilde hatırlanması benim hoşuma gider.
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tepki gösterecek bir şey yok. Her yayın evi çıkarttığı kitabına logosunu basıyor ve bunu hepimiz biliyoruz. Banabi bir yemek/gıda alışveriş sitesi olsa bile kendi markasını böyle bir durumda basabilir, sonuç olarak bu kitap kendiliğinden oluşmadı ve hediye bile olsa reklamını da gayet yapabilir. Keşke başka firmalar da böyle güzel şeyler hediye etseler de logolarını bassalar. Boş yapmasınlar yani. Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun! 🇹🇷❤
1 seneye yakındır her milli bayramda yolluyorlardı zaten. Şimdi mi tepki gösterecekleri tutmuş? Bence gayet güzel bi davranış ikinci kez nutuk almış oldum bir tanesi bende diğerini de hediye ettim ❤️
Biraz sanki toplumsal hisleri duyguları reklam için kullanmışlar. Ama kötü bir reklam olmuş. Yine de reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler sanırım ama o sadece magazinde geçerli. 🤣
Her şeyin atında art niyet arayan topluma Türk toplumu deniyor sanırım. Sendikalar da mührünü basıyor her şeye.(Atatürk posteri gibi) Eee onlara da tepki gösterin o zaman çıkın sendikalardan.
Vallahi bravo çok ince bir düşünce olmuş. TV reklamları için para harcayacağına böyle bir şey yapmışlar, bence çok mantıklı. Ayrıca logoya tepki göstermekte çok saçma, adamlar tabii ki kendi logolarını basacaklar daha ne istiyorsunuz. Atatürk'ün alnına yapıştırmamışlar ya logoyu, her hangi bir şekilde aşağılayacak şekilde de yapıştırılmamış. Bence çok hoş.
Kusura bakmasinlar da italyan kağıt japon cilt diyerek derleme Atatürk kitabına 2500 lira vermeye ses cikarmadilar.. nutugu bastırıp bedava dagitan sponsor oldugunu gosterebilir.. nutuk , bir uzun konusmanin derlemesidir. dini kitap değil..
Yaaa millet önce bi dönüp kendine baksın, kendini sorgulasın, bu duruma tepki verenlerin %kaçı bu ülke için yararlı bir şey yapıyordur? Çok merak ediyorum...
Yahu bizim millet de tepki verecek yer arıyor. Ne var bunda Allah aşkına ya. Yayınevleri sanki basmıyor mu logolarını. Eleştirenler zeka seviyesini sorguluyorum şu an
İyi de eskiden de yollamışlardı , Şimdi mi fark etmişler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hareket güzel ama logo yerine kitabın içersine ayraç olarak banabi logolu bir ayraç koysalardı daha hoş olurdu. Çalıştıkları ajans veya kişileri değiştirsinler. Böyle saçma bir fikir olamaz. :D
Ülke insanı bir şey olsa da hemen duyar kassak diye bakıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne var bunda. Kimin hediyesi oldugu bilinsin. Güzel bir şey hediye etmis. İnsanlar okusun diye. Bunu , kim yaparsa yapsın. Önemli değil, insanlar kitaba para vermiyor. Cok güzel bir hareket. Kimden geldiginin bilinmesinde ne kötülük olur. Zekaat vermiyor, sadaka vermiyor ki. Bilenmesin.
Nutuk 😅😅 evet önemli Türkmen karındaşlarımıza sayın kıloçdaroğlu Arapça nutuk yollayıp Atatürkü daha iyi anlamlarını sağlamıştı böyle nutuğu her yerde okumalı hatta okulda alınması gereken zorunlu kitap olarak gösterilmeli nutuk önemli 😅😅😅🤗🤗
Bence güzel olmuş en azindan belki okuyan çıkar insaallah, bence aslında Yemeksepeti yöneticilerinin yerinde olsam belirli semtlerdeki, belirli ilçelerdeki her siparişe nutuk dağıtırdim.
Mesele ben laik ve elit bir insan değilim olmak da istemem ne zaman laik lik konusu açıksa çözülmüyor kör düğüm oluyor ben onun yerine kuranı kerim okuyup hazreti Muhammed Mustafa sav peygamber efendimizin yolundan gidiyorum bu dünya için yaşamıyorum kısacası ha emin ol 100 tane laik elit insan getir bir kişi çıkar nutuk okuyan geri kalanı anca nutuk işim gereği onlarla iç içe çalışıyorum ama maalesef durum bu
Senin tercihin bir şey diyemem. Elhamdülillah ben de efendimizin yolundan gidiyorum, Müslümanım yine Elhamdülillah Müslümanlık ta da İlk emir oku'dur, düşmanını ve dostunu tanımak için de bilmek gerekir okumak gerekir. Bundan dolayı ne kadar farklı kaynak okursak o kadar bazı şeyleri daha iyi anlarız.