İstanbul'da kaldırıma park edilen araçların camına, "Yaya yoluna bu aracı park ettiğim için ben bir canımsın." yazılı notlar yapıştırıldı.


Bu yüzden tartıştığım öyle çok oluyor ki. Kendimi bir kenara bırakıyorum, engelli veya bebek arabası ile geçmeye çalışan insanlar var. Bu kadar saygısızlık edememeliler.
Cevap
9Cevap
Gereken cevap verilmiş zaten 🙂 Mal olduklarını düşünüyorum. Böylelerini tespit edip trafikten men edilmeleri gerekir
canım değil ben bir o. rusbu çocuguyum yazılmalıydı bunları yasamdan men edeceksin düzelmez bunlar adam insan olmadıklar
Onlara cümle bulmakta zorlanıyorum, keşke doğal alanlarında kalsalar.
Hahahha hak etmişler elleri dert görmesin bunu yapana.
Yaya yoluna park edilmez hemen ceza kesiyorlar😂😂😂
Bunlara ehliyet verenin ta diye sovüyorum zaten nerdeyse böyle hanzolara
Üzerinden geçmek istiyorum ama arabalar çok güzel olduğu için kıyamıyorum.
böyle bişi olmalı
Camlarını kırmak içinden geçer
Keşke renkli fotokopi çıkartsalarmış 😂
Kimse keyfinden kaldırıma çıkmaz. Park yeri yoktur
Sinirin bozuluyor ne olcak
Bos olduklarını
Çizmek 😂
Ben sövüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?