AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
bence aşı bu kadar etkiliyse niye aşi olanlarin testi pozitif cikiyor kucuk beynine bunu bir sor derim?
alman aşısı yeni bir teknoloji etkili ama çin aşısı olun bırakın korona olun en azından eski tip teknoloji ile yapılan sağlam bir aşı
Benim eniştem 65 yaşında pazar günü kalp krizinden vefat etti, bi kaç hafta önce biontech 2. Doz olmuştu, alakası var mı bilmiyorum, 20gün önce check up yaptırmıştı, bişeyi çıkmamıştı
Artık yorum yapasım bile gelmiyor bu konu hakkında.
Şıhları müridi olduğu kişiler cok bildikleri için insanları kafalarına göre saçma sapan şekilde yönlendiriyorlar asıl sebep bu
6 doz asilamadan bahsediyorlar Şu an , ne olacagı belli degil.
Soruyu doğru soralım. Aşı bu kadar koruyorsa, hastalık neden halen var? Neden azalma eğiliminde değil?
Aşı olan bu kadar insan varda vaka sayıları neden hala tavan? Ve madem bu kadar etkili neden aşı olup hasta olan insan var. bu aşıları yapmadan evvel neden alerjisi var mı vs diye test tahlil yapılmıyor neden neden neden?
Ben de karşıtıyım. Bir kez covid geçirdim. Bile bile virüsü vücuduma almak istemiyorum.
Aşı bu kadar koruyorsa 3. doza kadar neden kovid yok olmadı?
4. doz 5. doz diye devam eder bu, adamlar aşı satmak için ha bire olun diyor
EE 3 olmayın demişlerdi bi ara en son olun mu ne dedilerdi. olmalı mıyız 3 ü emin değlm
Ona bakarsan dünya düz dönmüyor diyen de birsuru kişi var.
Tam olarak ne demeye çalıştın
@DanielsJack aşı karşıtlarının ne dediği önemsiz dedim
Bende aşı karşıtıyım 🙄
@DanielsJack sen bilirsin
Ne dediğimiz önemsiz değil yanii Rubiiijikk
Tercih meselesi diyelim ya da ortalık karıştırıyorlar
Herkes damdan aşağı atlıyor diye ben atlamam, koyun sürüsü misali 😂 koyun değilim Allah'a şükür.
Sen onları linç edemezsin arkadaşım onlar seni linç eder. Cehaletin sesi her zaman gür çıkar...
Biontech aşısı yaptıranlar maymun oluyormuş o yüzden korkuyorlar
Aşılar kısır yapacak , 5 yıl sonra hasta edecek düşüncede oldukları için cahil insan çok.
Yorumları oku sonra konuşalım kim cahil
Gerçekten aşının etkili olduğunu düşünene varsa, bizim burada çok ot var, gelsin otlasınlar...
%95.6 olduğu için var.
Aşı 1 kez olunur ama 3. Aşıyı oluyorsunuz. Bu yüzden olabilir mi?
aşı bir kere olunmaz, antikor sayısında azalma olduğunda hatırlatma dozu yapılması gerekir. cahil cahil konuşarak insanların kafasını karıştırmak yerine paper mı okusanız acaba biraz. :)
Sen paper lardan mı öğreniyorsun canısı... Hatırlatma dozu birkaç sene sonra yapılır hemen 1 ay 15 gün içerisinde değil. Cahillikten çığır açıyorsun. 3 dozu 3 ayda vurulmak asıl cahillik. Zorunda bırakılmak asıl cahillik. Biontec çok iyi deyip sinovac ı gömmek sonra kalmayınca eh sinovac da iyi demek mi gerekiyor paper larda yazan bu mu canısı hı? Sonra gelip bir anda tüm virüsü bitiren Çin hakkında araştırma yapmadan onların gönderdiklerini saçma sapan varyantlar çıkartarak önüne geçilemeyecek salgın için 3 doz nedir kir 15 aşı da oluruz değil mi? Sanki aşı olanlar korona olmuyor. Şimdi açıkla aşı olan neden korona oluyor? Neden vaka sayısı düşmüyor? Hadi bakalım o bal ağzından paperlarda yazılanları dinleyelim.
yorumda yazmıştım zaten ama anlatayım aşının amacı zaten antikor üretmek, düştüğü zaman hatırlatma dozu gerekir ve bu dozun süresi aşıdan aşıya değişir. kapiş? insanlar aşı olmamaya devam ettiği sürece mutasyonlar artar, aşının kapsayıcılığı azalır, vakalar artar basit bir denklem bu. beyaz tv’de komplocu düz dünyacıları izlemek yerine araştırsanız daha kolay olacak sanki her şey. ya da gidip twitterda “aşı faşizmi” diye ağlamaya devam edin siz bilirsiniz.
Ee senin sözüne bakarsak her ay aşı olacağız demektir. Mutasyonlar bitmeyecek çünkü bu bir kitle imha silahı. Nasıl çıktığını sadece tahmin ediyorlar. Çin tamamen temizledi wuhanı sonra dsö nün girmesine izin verdi. Şimdi para kazanmak dertleri. Bak ben aşı karşıtı höh hüh bir insan değilim. Ama %100 güvenilir değil. Ben de aşı oldum ama korona da oldum. Tüm aşılılar korona oluyor. Koruyuculuğu asla %90 bile değil. İlk aşı olanlar aşıdan sonra korona oldular. İlk aşı çıktığında aşı olmayanlar hemen korona olmadı hatta çoğuna korona bulaşmadı bile. Çok basit düşünüyorsun. Olaylar o kadar da basit değil.
aynen dayı büyük oyunlar oynuyorlar üstümüzde. kitle imha aynen.
@PonçikReis artık gözünü mü açsan acaba
Ne olaylar dönüyor hepsi birer uydurma, hastalıkları kapsül kapsül saklıyorlar. Domuz gribi, kuş gribi ve daha bir çoğu denendi, dünya Sağlık örgütü özellikle sınırlarınızı kapatmayın bu bir salgın değil derken neredeyse dünyanın yarısına yayılmıştı ama daha fazla yayılsın istediler. Sebep işte bu dünyada neden sadece yaşlıları öldürüyor diye çıktı? Çünkü dünya nüfusunu azaltmak amaçları. Ve daha bir sürü planları var. Emin ol bu sadece dünya düzenini değiştirmek için küçük bir oyun.
Bundan daha önemli soru aşı bu kadar iyi koruyorsa aşı olanlar hala neden korona oluyor.
Aslında olmana engel oluyor olmuyor diye bir şey yok olunca da olmayana kıyasla daha kolay atlatıyorsun canım
Benim bir tanıdık üçüncü dozunuda oldu komalık oldu anlamış değilim ama bizm insanlar koyun
Cunku bes parmagin besi bir degil herkes ayni fikirde degil bu yuzden. Adam elinde zarari defalarca ispatlanmis digara iciyor ama faydasi ispatlanmis asiya karsi cikiyor zararli oldugunu dusunuyor diyecek bir sey yok
Aşı hakkında yeterli bilgin olamadan böyle bi soru sormamalıydın
Cahil ve düşüncesiz oldukları için bencil oldukları için.
Biontech 2. doz oldum kalp çarpıntısı vardı aşıdan sonra oldu neyse bu hafta normal grip oldum yersen şu an hastayım cigerlerim söküldü öldüm öldüm dirildim gribe benzemiyor
Cahil oldukları için böyle insanlar yemek yer gibi ilaç içerler birde her şeyin yan etkisi var ki
Iki tane oldum 3. De olurum ölümden öte ķöymü var herkes öldükten sonra ben yaşasam ne olur yaşamasam ne olur bu ne korkaklik arkadaş bizim başımıza Allahın yazdığından başkası gelmez
Olmadım olmayacağım da. Bu aşılar deney aşısı. Sağlamı çıkana kadar olmam
Bilgi yerine kulaktan dolma dedikodulara inanınca sonuç bu.
İkinci dozun ağrısı 3 aydır geçmiyor birde üç mü yok canım almayayim
Bu ilk aşının yüzdesi değil miydi xkckhvj
hep sallıyorlar yalanları milleti kadırmak için :d
Aşı karşıtlarıyla dünyanın düz olduğuna inanan insanlar aynı kişiler.
Aşı öldürüyo olsa zaten avrupa kendi milletine yaptırmaz.
Bu kadar komik olmayın lütfen. Aşı kesinlikle koruyor diye bir şey olsa olurken sizlere o kağıtları imzalatmazlar. Mesuliyet kabul etmemek bu aşı sonrasında ölsen de umrumda değil demek.
Ben 1. 2. Doz aşımı oldum. Koruyor mu tam olarak bilmiyorum
Sen takma kafana aşını ol şunu unutma hiç bir zıt zıttını içinde barındırmaz aşılılar ve aşısızlar
Millet cahil. Evrim teorisi de kesin bir şey ama hala inanmayanlar var.
Yalan daha aşı biontech ksç aydur türkiyede de etkinlik yaptılar.
2 doz aşımı oldum karşıt değilim amma Avrupa çıkışlı olduğu için insanın güvenesi gelmiyor
aşı bu kadar iyiyse vakalar niye yüksek
Öldürücülük konusunda %95,6 etkili evet.
Neden Bilim adamlarının bazısı da karşı diye düşün
Aşı olmaya ne merakınız varmış…
Yeter gayrı iki dozumu da oldum, üçüncüyü olamam
Haklılar ben de aşıya karşıyım
Cunku ölmek istiyorlar da ondan
üçüncü doz çıktığı anda yaptıracağım.
8 tane falan yaptıralım da bitsin bu illet
Güven kalmadı kimsede kimseye
onlar akıllarının gücüyle korunuyorlar da ondan.
Covide bile inanmayan var hocam insanlar cins cins
Herkes bişey söylüyor ama hickimsenin bisey bildiği yok
Bağnaz oldukları için
Ahahhaay , çelişkiler tavanın :)
Cahil insan her şeye karşı durur.
yalan yalan yalan inanmayın bı halta yaramıyor
Olurum zaten ilk iki dozum da biontech'di
Sen yaşıyor musun ya dşdkwkd
@UğurKoç_ maalesef
@EjderyamNerde pekiâlâ
Bak şu ugurkoc sapık haberiniz olsun.
Kendi süper! genleri.
Sağlık bakanlığı onaylarsa 3 de oluruz 5 de
Bunlar beyni alınmış insanlar.
Zaten 2 tane olmuşum. Olan olmuş yani 🤣