Zarfsız oy kullanımı öneriliyor! Sizce elektronik oylamaya geçilmeli mi?

Seçimlerde uygulanmak üzere Seçim ve Siyasi Partiler Yasası ile ilgili çalışmalar sürdürülürken teknolojik gelişmelere göre oy verme sisteminin gözden geçirilmesi tartışılıyor, bu çerçevede oy pusulalarının konulduğu zarfın kaldırılması ve elektronik oylama gündeme alındı.
Zarfsız oy kullanımı öneriliyor! Sizce elektronik oylamaya geçilmeli mi?
https://www.mynet.com/akpde-oy-verme-sisteminin-degismesi-tartisiliyor-zarfsiz-oy-kullanmayi-onermeyi-dusunuyoruz-110106866654
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Zarfsız oy kullanımı öneriliyor! Sizce elektronik oylamaya geçilmeli mi?
Cevapla