AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Birde eglence mekanlarini acmislar kapatsinlar bence bu millet buna mustehak maske bile takmiyorlar.
Kapatacaklar tabi. Ses çıkarmadıkça daha da cüretkar ve küstah davranmaya devam edecekler insanlara.
Ne alaka ya
Nasil ne alaka?
verdiği sebepler arasında neden okulların açılması yok?
artık kapanacağımızı düşünmüyorum..
çünkü kimsenin umrunda değil..
Kapatmazlar. Aşıyı dayayacaklar bir halta yapıyor gibi
Bir kapanmayı ne ekonomi nede biz kaldırabiliriz , kapanmaya karşıyım
Ölen ölsün kalan kalsın bu virüs bu ülkede başka türlü bitmez maalesef
Kapanma olursa hepten çöker bu ülke ekonomi açısından. Çöpte yemek bulamayacak hale gelinir bu ülke
Bu kadar siyaset ile nasıl ilgileniyorsunuz?
Ölen ölür size ne
Kapanma olması lazım yoksa bu gidişle çok ölen sayıları artıcak
Kontrol altına alinmassa gelicek dir
Bu mantıkla gidilir ise aşılama da fayda vermez
Tam bir koyunsun. zoruna gitcek ve bana kızcan ama sana niye koyun oldugunu söylim mi acı gerçeklerle? niye böyle dedim çünkü yeterince sorgulamıyon. 2019 ve önceki yıllarda üst solunum yolları hastalıklarıdan 45-50 bin kişinin zaten hayatını kaybettiğini ben değil TÜİK verileri söylüyor, gir bak siteye. 50 bini 365 e böl bakayım günlük kaç kişi ölüyordu çakma salgın çıkmadan evvelki senin medyada ölümleri her gü tek tek duymadıgın yıllarda?
daha da bombasını söylim mi hazırsan? normalde Tüik her senenin ölüm nedenleri ve rakamlarını bir sonraki yıl haziranda açıklar. ama 2020 nin ölüm rakamları 2021 Haziran geçtiği halde hala açıklanmadı,, tüik ne hikmetse erteleme kararı aldı ve eski tüik başkanı bu yaşanan durumun kaygı verici oldugunu söyledi röportajda😂😂😂 piyon fahrettin tarafından iyi aldatılıyorsunuz eyy koyunlar acı gerçekklerle er geç yüzleşeceksiniz yalancıların mumu söndüğünde😂
zannetmiyorum, geçen aylardaki gibi büyük bir kapanma gelmez.
Okullar acildi
Awm doldu
Meydanlar bos degil gelsin bence
dunya nin uzerinden gecri virus ama bi bizde tutuklu kaldi
@eqablue sebebi yanlış yürütülen politika
sistem yanlis
Sence de kapanması gerekmiyor mu dostum @eqablue?
Ya biride cikip demiyorki okadar kisi asi oldu ölümler azalmasi gerekirken nasil artti?
koyunlara yazdıgım cevap ;
Tam bir koyunsun. zoruna gitcek ve bana kızcan ama sana niye koyun oldugunu söylim mi acı gerçeklerle? niye böyle dedim çünkü yeterince sorgulamıyon. 2019 ve önceki yıllarda üst solunum yolları hastalıklarıdan 45-50 bin kişinin zaten hayatını kaybettiğini ben değil TÜİK verileri söylüyor, gir bak siteye. 50 bini 365 e böl bakayım günlük kaç kişi ölüyordu çakma salgın çıkmadan evvelki senin medyada ölümleri her gü tek tek duymadıgın yıllarda?
daha da bombasını söylim mi hazırsan? normalde Tüik her senenin ölüm nedenleri ve rakamlarını bir sonraki yıl haziranda açıklar. ama 2020 nin ölüm rakamları 2021 Haziran geçtiği halde hala açıklanmadı,, tüik ne hikmetse erteleme kararı aldı ve eski tüik başkanı bu yaşanan durumun kaygı verici oldugunu söyledi röportajda😂😂😂 piyon fahrettin tarafından iyi aldatılıyorsunuz eyy koyunlar acı gerçekklerle er geç yüzleşeceksiniz yalancıların mumu söndüğünde😂
beni eve kapatmaları için aylık 20.000 ödemeliri lazım yoksa kapanmam dinimi inkar eder kapatırım
Gençler çocuklar çok rahat dikkatsiz
Okulları kapatsa daha iyi olur sanki
Aşı korumuyor mu acaba yeteri kadar 🤔
Koruyor zaten
Aç kapa aç kapa ne lan musluk mu bu
Bu millete her şey müstehak..
Bunlara da hiç inanmıyorum he
hayır kapanmayız artık
Bi o kadar da test yaptırmayan insanlar var
Virüsünde koronanında taa a..
Bilmiyorum da zor gibi
Aşılar genclere vurulmuyor mu onlara da vurun
Kapak hımına kapatsınlar online iyiydi hımına
Aşılar çıktı kapanmak yok artık buna alışın.
Mecbur gelecek bence.
40 binde olsa kapanmayacak artık.
Bu saatten sonra da kapatmasınlar artık.
Kapansakta biz hep dışarıdayız sıkıntı yok
Sanmıyorum artık virüs kendini yitiriyor
Bu tıllolar yüzünden bu gidişle yine kapatacaklar.
Kapanırsak ekonomik olarak patlarız.
Tekrar kısıtlamalar çıkar yakında
Kapanması gerekte kapanmaz. Öyle m.. bi ülke
Yok beüüü. Abartmayın yahuuu🤗
Tatil sezonu da bitti
Sanmam ekonomi bu yükü kaldırmayabilir
Yok kapatmazlar ölen ölüyor zaten alışkanlık oldu
kapanmamız laızm ama kapanmayız
Tam bir koyunsun. zoruna gitcek ve bana kızcan ama sana niye koyun oldugunu söylim mi acı gerçeklerle? niye böyle dedim çünkü yeterince sorgulamıyon. 2019 ve önceki yıllarda üst solunum yolları hastalıklarıdan 45-50 bin kişinin zaten hayatını kaybettiğini ben değil TÜİK verileri söylüyor, gir bak siteye. 50 bini 365 e böl bakayım günlük kaç kişi ölüyordu çakma salgın çıkmadan evvelki senin medyada ölümleri her gü tek tek duymadıgın yıllarda?
daha da bombasını söylim mi hazırsan? normalde Tüik her senenin ölüm nedenleri ve rakamlarını bir sonraki yıl haziranda açıklar. ama 2020 nin ölüm rakamları 2021 Haziran geçtiği halde hala açıklanmadı,, tüik ne hikmetse erteleme kararı aldı ve eski tüik başkanı bu yaşanan durumun kaygı verici oldugunu söyledi röportajda😂😂😂 piyon fahrettin tarafından iyi aldatılıyorsunuz eyy koyunlar acı gerçekklerle er geç yüzleşeceksiniz yalancıların mumu söndüğünde😂 .
@enteresanbiadam koyun mu hahahahha
ölüm rakamlarının neden açıklanmadığı biraz düşün bakalım neden olabilir diye
sen zzekisin ya tüik baskanı gerekçe sunmadan hala açıklamadıgına göre ondan daha iyi biliyoo olmaalısın ahahaha kooyun oldugunu hala kabul etmiyor yazıkk
maçaları yemez açıklamaya tutarsızlıklarının ortaya döküüleceğini ve gerçek bir salgın olmadıgının ortaya cıkacagını onlar senden daha iyi biliyor :d
@enteresanbiadam hımm peki sen devam et bu kafayla
acı gerçekleri duymak keyfinii kaçırdı anlıyorum seni çok iyi..
@enteresanbiadam sen böyle mutlu et kendini :D
yoo niye mutlu edim. normalde 120 kişi her yıl zaten ölüyordu. sıgırca anlamak istemeyen sensin. tv de aa bu kadar kişi ölmüş diye sııgırca sorgulamadaan iinanan ben değilim. geçmiş yıllarda yaşanan ölümlerin hepsini koronaya kaydırdıklarıını benden daha iiyi biliyon. tüik bu rakamları açıklamayarak herşeyi kanıtlıyor yalancının mumu söndüğünde zaten koyunmuşum diycen kendine ahaha
@enteresanbiadam etrafında koronadan ölen onca insan tanıyorum
2020 öncesi tüikin açıkladıgı her yıl gribe baglı zatürreden ölen 50 bin kişiyi de tanıdın mı peki?
@enteresanbiadam büyük resmi gördüysen amacın ne olduğunu söyle o zaman
Ve covidden ölenlere otopsi yapılmadı.
Aşıdan ölenler söylenilmiyor.
Niye çünkü covidden ölen %5 ya var ya yoktur.
Niye çünkü daha aşılamalar bitmedi.
Aşılıların çoğu vücudundan atmak için yol arıyor niye çünkü uyandılar.
alıştık kapanmayı kaldırmaz bu ülke
kapanmaz
Sanırım evet
Sanmıyorum
Bu gidişle evet
Kapanır
Sanmıyorum
Kapanması lazım okulların
kapansin da hepimiz kurtulaim
Tam bir koyunsun. zoruna gitcek ve bana kızcan ama sana niye koyun oldugunu söylim mi acı gerçeklerle? niye böyle dedim çünkü yeterince sorgulamıyon. 2019 ve önceki yıllarda üst solunum yolları hastalıklarıdan 45-50 bin kişinin zaten hayatını kaybettiğini ben değil TÜİK verileri söylüyor, gir bak siteye. 50 bini 365 e böl bakayım günlük kaç kişi ölüyordu çakma salgın çıkmadan evvelki senin medyada ölümleri her gü tek tek duymadıgın yıllarda?
daha da bombasını söylim mi hazırsan? normalde Tüik her senenin ölüm nedenleri ve rakamlarını bir sonraki yıl haziranda açıklar. ama 2020 nin ölüm rakamları 2021 Haziran geçtiği halde hala açıklanmadı,, tüik ne hikmetse erteleme kararı aldı ve eski tüik başkanı bu yaşanan durumun kaygı verici oldugunu söyledi röportajda😂😂😂 piyon fahrettin tarafından iyi aldatılıyorsunuz eyy koyunlar acı gerçekklerle er geç yüzleşeceksiniz yalancıların mumu söndüğünde😂
Bir ihtimal
Evet kesin
Sanmiyorum unutuldu gibi zaten :/
Kapanır
2 aşıyı zorla oldurdular kapatması ÇOK saçma olur
Keşke kapansak çdd
Aşı olun kapanmaya gerek kalmasın
günlük vaka 100 bin olursa belki.