İddiayı eski Ülkü Ocakları Genel Başkanı Alişan Satılmış dile getirdi. Satılmış'ın konuyla ilgili olarak Twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşıma göre camide Gökçek'in kendileriyle yan yana saf tuttuğunu gören cemaat, "Biz tüyü bitmedik yetimin hakkını yiyenlerle aynı camide saf tutup Allah'ın huzuruna duramayız" diye camiyi terk etti. ...
Melih Gökçek'i camide görenler 'Yetim hakkı yiyenlerle aynı safta Allah'a karşı durmayız' deyip o camiyi terkettiler. Haklılar mı?
Allah bile huzuruna kabul ediyorsa Allah'ın kullarına da ne oluyormuş. Yetim hakkı yedi ise eğer tepkiyi camii de değil başka bir yerde vermeliydiler bana göre.
Allah ile kul arasına kimse giremez. Belki de Melih Gökçek gerçekten o namazı Allah'ın rızasını kazanmak, kendini affettirmek için kılmaya niyetlenmişti ve bunun önüne geçtiler orası bilinmezlik. Kusurları örtmekte gece gibi olun demiş Peygamber efendimiz (S. A. V). Keşke bunu da hatırlayıp ona göre davransalardı.
Gösteriyi yapan taraf belli aslında, yanlış taraftan bakıyorsun gibi. Allah'ın huzuruna makam araçları ve yüzlerce koruma ile geliyorsan gösteriyi vatandaş mı yapmış olur sence?
Yanlış anlasildi sanırım. Benim kimsenin tarafını tuttuğum yok! Makam aracı falan filan beni ilgilendirmez. Camiye girdikten sonra olanlardan bahsediyorum ben. Olmaması gereken şeyler olmuş. Ve bu olmaması gereken şeylerin olmasına müslümanlar sebep olmuş. Her nekadar karşı taraf suçlu olsada bir müslümana yakışmayan hareketler bunlar. Bunlara vurgu yapmak istemiştim yorumumda.
Taraf tuttuğunu ifade etmedim sakin ol :) Sadece yanlış taraftan bakıyorsun dedim, hatalı olan kişi/kişiler belli. Dini siyasete alet ediyorlar, halk da buna tepki veriyor. İslamiyeti bu tarz insanlardan korumak için tepki vermek müslümanın görevidir. Fakat camide olmamalı, o kısma bende katılmıyorum...
Haklı olabilirler ama, o tepki verdiği iddia edilen cemaat, melih başkanken neredeydi acaba? Korkak, kaypak p*şt insanlar ancak ortamı rahat gördüklerinde konuşurlar.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Melih Gökçek'i camide görenler 'Yetim hakkı yiyenlerle aynı safta Allah'a karşı durmayız' deyip o camiyi terkettiler. Haklılar mı?