İran'ın, Azerbaycan ile arasında sınır olan Aras Nehri boyunca asker yığdığı bildirildi. İran ile Azerbaycan arasında geçtiğimiz günlerde gerilime neden olan gelişmelerden sonra, İran'ın Aras Nehri kenarına asker sevkiyatı yaptığı bildirildi. Haber merkezlerine yeni düşen görüntülerde çok sayıda asker ve askeri aracın Azerbaycan sınırında savaş pozisyonu aldığı ve harekete geçmek için beklediği bildirildi. İran'ın her yerinden Azerbaycan sınırına doğru asker sevkiyatı görüntüleri haber merkezlerine yeni ulaşmaya başladı. https://www.siyasetcafe.com/son-dakika-iran-azerbaycan-sinirina-asker-yigiyor-87380h.htm
İran Azerbaycan sınırına asker yığıyor! Sizce İran ne yapmak istiyor?
Ya irandan nefret ederim ama Azərbaycanlı olarak iranla savaşmak istemem. İster 2 kat güçlü ülkeyle savaşalım önemli değil. Lakin iranda bizimle savaşacak Azerbaycan Türklerini düşününce kötü oluyorum bide müslümanlar yani hangimiz ölünce şehit olacağız diyeceğiz? Allah'u Akbar diye diye 2 ordu savaşsa kötü olur.
ermenileri mağlup ettik ya zengezuru resmi olarak alırsak ermenistanla iranın kara sınırı ortadan kalkmış olacak buda irana ekonomik ve ticari olarak darbe demek tabii.