Bu ülkede öğrenciyi umursayan yok. Allah kahretsin. Hatta bazı aç gözlü, kan emiciler burs başvurusu yapan öğrencilerden para istiyor. Mesela bursverenler sitesi bence tam bir dolandırıcı. Devletin acilen bu konuya el atması lazım. Burs başvurusu yapanlardan 5 tl para istiyorlar. Bazı kurumlar 40 tl istiyor. Kağıt masrafıymış. Ulan online yap o zaman başvuruyu, öyle hazırla. Herkes 1 tl bile verse, 1 milyon öğrenci başvursa 1 milyon tl yapıyor. Hiçbir kurum bu kadar burs vermez. Bunlar parayı kendi cebine atıyor. Allah kahretsin bunları. Şu anda accayip sinirliyim. Burs murs olayları tamamen hikaye. Türkiye'de burs murs veren yok. Sadece ilk 5 bine giren fakir öğrencilere burs veriyorlar. Ulan zaten ilk 5000 e girsem 4 sene sonra alacağım maaş 15 bin falan olur. Türkiye kadar eğitime az destek veren başka bir ülke yoktur.