Elektrik şirketleri yüzde 15'lik zam bize yetmedi, bir yüzde 15 daha zam talep etti! Elektrik faturalarınız bu ay ne kadar geldi?

Temmuz ayında elektriğe yüzde 15 zam yapan Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), sektörün talepleri doğrultusunda yeni bir elektrik zammını tartışıyor. Elektrik dağıtım şirketleri, önümüzdeki Ekim ayında ve ardından da 2022 Ocak aylarını kapsayacak şekilde yeni zam ihtiyacı oluştuğunu belirtirken, "Bankalara döviz üzerinden olan borçlar birikiyor. Kuraklıkla da maliyetler iki katına çıktı" gerekçesiyle yüzde 8 ile 15 arasında zam talebinde bulundu.

Geçen ay 360 TL gelen fatura bu ay 540 a çıkmış. Uçuyoruz kemerlerinizi bağlayın.
Elektrik şirketleri yüzde 15lik zam bize yetmedi, bir yüzde 15 daha zam talep etti! Elektrik faturalarınız bu ay ne kadar geldi?
Elektrik şirketleri yüzde 15'lik zam bize yetmedi, bir yüzde 15 daha zam talep etti! Elektrik faturalarınız bu ay ne kadar geldi?
Cevapla