AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
İslam dini olarak görünüyor ama karışık bir din inançı var gibi görünüyor
Normalde devletin dini olmaz fakat şu an ki duruma bakacak olursak var maalesef
Dini olmazsa , dili nasıl oluyor o zaman 🤔
@egeliALPARSLAN Dili nasıl olmasın biz türküz asırlardır dilimiz türkçe alfabemiz değişti sadece ama müslümanlığa sonradan geçtik osmanlı da bile insanlar çok uluslu bir yapıdaydı ve bir çok din bulunuyordu din allahala kul arasında olan bir durum isteyen istediği şeye inanır ama karşıdakinin dinine saygı duymak zorundadır
Maide 44
Her kim ALLAH'IN İNDİRDİĞİ İLE HÜKMETMEZSD İŞTE O KÂFİRİN TA KENDİSİDİR
Şeriat ile yönetilen ülkelerin hallerine bir bakmanı tavsiye ederim dini zorlama ile yaptırıyor bir çoğu bizim dinimizde zorlama yoktur şu an şeriatı sistemini başarı ile yürütecek biri yok o yüzden boşuna şeriat demeyin hiç
Bende Osmanlı şeriatına bakmanı tavsiye ederim
Dinde zorlama kâfire yoktur müslümana vardır
@egeliALPARSLAN Senin allahını s... anladın sen, Adres sal eşşek evine yollayayım 10 tane afgan gençleri al bak din kardeşlerine.
@egeliALPARSLAN BİRİNCİ KISIM
GENEL ESASLAR
I. Devletin şekli
Madde 1 – Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir.
II. Cumhuriyetin nitelikleri
Madde 2 – Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde,
insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan,
demokratik, laik ve sosyal bir hukuk Devletidir.
III. Devletin bütünlüğü, Resmî dili, bayrağı, milli marşı ve başkenti
Madde 3 – Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir.
Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır.
Milli marşı "İstiklal Marşı"dır.
Başkenti Ankara 'dır.
IV. Değiştirilemeyecek hükümler
Madde 4 – Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki
hüküm ile, 2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez
ve değiştirilmesi teklif edilemez.
Bu 4 maddeyi oku ve AĞLA! Türkiye cumhuriyeti vatandaşı isen s. ke s. ke kabul edeceksin.
@egeliALPARSLAN N'olur cevap bulamadın mı @agentkid'e?
@Yerden benim kanunum Kur'an ı kerim dir
@Yerden o terbiye almamış insana cevap vermedim
Ulan ıt herif açıp iki tarih kitabı okumamış ordan burdan duyma laflafla aç osmanlı ya bak diyor uyan uyan burası Türkiye Cumhuriyeti şeriat istiyosan sktrgit ülkeden
@Krank çok istiyorsan sen git burası 1071 den beridir İslâm toprağıdır
@egeliALPARSLAN Hassltlr git islam devletiymiş, 2023de kökünüzü kurutacaz sizin arap sevdalıları.
@Yerden Bulamaz bunlar sanalda şeriat ister gerçeğe gelince kuzu olurlar, şeriat isteyen sktrp gitsin Afganistana.
@Yerden Görüyoruz afganistanda şeriat istemeyenler nasıl havalimanına akın edip ABD uçaklarından medet umuyor, bizim millet ise yatıp kalkıp Atatürk'e dua edeceklerine nankörlük yapıyorlar.
Kendilerini Osmanlı torunu falan sanıyor eşşekler, arapça küfür etsem amin diyicek insanlar bunlar.
@Krank Gidemezler yemez aga, anca klavye başında şeriat şeriat derler gerçeğe gelince kuzu olurlar.
Kendilerini Osmanlı torunu sanıyor eşşekler.
İslam cumhuriyeti olarak kuruldu. Fotodaki İslam düşmanı şahıs, tek başına değiştirdi.
Her devletin bir dini vardır ataistler gelmiş burda dini basitleştirmeye çalışıyor.
Yok ve olmayacaktirda, mantıklısı olmaması çünkü.
Var.
K A N D I R I L M A K
Devletlerin dini olmaz insanların dini olur. inanıp inanmamakta özgürüm
E ülkenin dili var medeni modern bey noldu
@egeliALPARSLAN al ülkenin içinden türkleri bekle türk şarkıları söylemesini gibi egeli bey ne oldu.
Birader devletin dini var İslam 5 vakit Azam okunuyor Ramazan’da oruç tutuluyor bayramlar oluyor. Bırakın bu işleri artık
Bu dediklerin ile benim dediğim apayrı bir şey önce bunu kavrayalım.
beyni olan kavrar olm4yan da böyle yorum yapar işte
Osmanlı'da ki düzen gittikten sonra herşey bozuldu Osmanlı şeriattı falan demeyin Osmanlı zamanında herkes istediği dine inanabiliyordu laik olduda çok mu iyi oldu Türkiye herkes kutuplaşmaya başladı takım tutar gibi parti tutuyor millet
Türkiye Cumhuriyeti LAİK bir Ülke.
Hayır yok ve olmayack
Var tabiki Ezan okunuyor 5 vakit..
Ezan okunuyor olabilir ama müslüman ülke değil çoğunluğu Müslüman ve benim çoğu arkadaşım deist agnostik ateist
Bana gorede Devletin dini olmamali evet cogu musluman.. Peki neden ramazan ve kurban bayramlarinda en az 10 gun resmi tatil ilan ediliyor? musluman olmayan ulkede Ezan okunmaz.. Ben Hollanda’da yasiyorum Burasi geneli hiristiyan ve her pazar can sesleriyle inliyor.. Insanlar ozgurdur din seciminde Devlet tarafsiz olmak zorunda..
keşke bende hollanda veya almanya da yaşasaydim özgürlük ve rahat hayat standartları çok güzel
Herkes müslüman değil. Bence olamamlı. Laiklikle devam ettmeli.
Din kamusal olmaz, bireysel olur.
Türkiye Cumhuriyeti Müslümandır
Şeriat gelmelidir
Özelden bilgilerini atarsan Afganistana gitmen konusunda yardımcı olabilirim, Afganistanda yaşayan yerel halk Taliban'ın şeriatından çok memnun.
Tabiki müslüman bi ülkeyiz ama müslümanlığı çok başka yerlere çekiyolar müslümanlık sadece dinle olmaz
Müslüman ülke değiliz 😂
Belli çizgiler olması lazım Müslüman bir ulkeysek faiz olmayacak aga %20 kardan fazla kar elde edilmeyecek gibi şeyler olması lazım ama değilsek zaten vay halimize
Daha açık olmam gerekirse biz Türküz ve Müslümanız ülkeleri bir zihniyet bir düşünce altında toplaman lazım yoksa o ülkede ayrılıklar isyanlar karışıklık olur. İslam'a çamur atmayın artık salın be
Müslüman insan şeriatla yönetilmeli. Bu ülke laik bir ülke ve müslüman bir ülke değil kâfir bir ulke.
Size yakında ona baba demeyi öğretirler hiç merak etme.
Bunlar anca internette havlarlar gerçeğe gelince sus pus olurlar :D bu adamın profil bile fake birde cesaretli sanıyor kendini. Görelim bakalım getirebilicekmisiniz biz varken.
Git o zaman şeriat olan ulkelere neden gitmiyorsun Siz dua edin gerçek islam yaşanmiyor bu topraklarda. Ilk kaçan siz olurdunuz YOBAZERSLER sizi
Devletlerin dini olmaz, olmamalıdır da.
Önemli olan o dini yasamana. mani bir engel yok turkiyecumhuruyetinde ama ne güzel demiş ataturk
Cumhuriyetin dini olmaz olur ise Cumhuriyet olmaz
Devletin dini olmaz. Olmamalı ve olmayacak
Hayır yok. Bana göre değil zaten yok.
Din ve siyaset bir arada olmaz 😅
Ülkelerin dini olmaz, insanların inançları olur
Ülkenin dini olmuyorsa, dili nasıl oluyor söyler misin
@egeliALPARSLAN Din ve dili nasıl birbirine bağladın? Biri inanç manevi birşey diğeri insanların birbirleri arasında rahat iletişim kurması için bir iletişim aracı
Madem devletin dini olmaz insanın dini olur o zaman devlette konuşamaz dilide olamaz
@egeliALPARSLAN Birader he yav he...
Boş yapma dayı
Ülkelerin dini olur ama şu an bizde mevcut değil
Din ve dil ayrı bir şey.
Ben istersem bir dil çıkartırım din olmayan bir ülkede yeni bir dil herkes o dili konuşur
Bence mantıksız konuşuyorsun
Anayasaya göre ülkenin dini yok.. laiklik var..
Tabiki de bir dini yasal olarak yoktur ama ülkenin %89u müslüman olduğu için islamiyet kabul ediliyor.
Devletin degil vatandaslarin dini olur
Din devletin değil o ülkede yaşayanların dinidir hangi dinden okdugun değil dinini özgürce yasaya bikmn inemli
şu an yok. Belki ilerde olur bilemeyiz. Cumhuriyet kurulurken vardi
Yorumları okudum dinimizi islamı karalayan ne kadar adi k*pek şer*siz var..
Lanet pislikler çoğuda hemcinsim olması beni utandırdı.
Dinini karalayan yok, Şeriat istiyorsan Afganistana gitmen için sana yardımcı olabilirim istersen.
@AgentKid sen sgt abd ye malak.
Yürü git işine arap sevdalısı, yat kalk Atatürk'e dua et sen o olmasa poponu tasla silen bi arabın 4. karısı olurdun.
Dünya üzerinde şeriatla yönetilen tek bir ülke yok. Afganistan Arabistan da buna dahil ya da İran. Bir yerlerden duyduğunuz şeylerle eleştirmeyin. İlk önce neyi eleştirdiğinizi öğrenin. Şeriat diye İran'ı Afganistan'ı örmek gösteriyorsunuz. İran İslam devleti bile değil. Adını İslam demeleri de İslam devleti olmak için yeterli değil. İçi doldurulamadığı sürece ki İran İslam karşıtıdır. Arabistan da monarşi hakim. Afganistan'ın ne bok olduğu belli değil. Şeriat Hz. Ali'nin şehit edilmesiyle gömüldü. Hz. Hasan ve Hz. Hüseyin'in şehit edilmesiyle mühürlendi.
@kalasnikof16 Kardeşim şeriat gelse daha kötü olur, bu şeriat isteyen kadınlar varya şeriat bi gelse poposunu tasla silen bi arabın 4. karısı olurlar.
Ayrıca Taliban kuranın emirlerini harfi harfine uygulayan bir müslüman topluluğu, kuranda dininize laf edenleri öldürün yazıyor onlarda öyle yapıyor.
@kalasnikof16 CHP gelince camileri yıkacak sanıyolar o yüzden, CHP zamanında islama ters görüş bildirmeseydi günümüzde iktidar o olurdu çünkü kim namaz kılıyorsa ona oy verdiği için bizim milletimiz.
4. Karisi olur diyor ey cahil kadin izin vrmezse nah olur. Bilmeden din yorumlamayin taliban terorist gibi ne seriati mk nefret ediyorum sizin gibi şerrolardan
@AgentKid bi defol mal annen de bu 4. Karıya dahil olurdu o vakit. Modern sevdalısı k*pekler dininzi hiç ediyorsunuz.. size islama yönelin diye de bir dayatma yok. Dinde zorlama olmuyor. Kendi yorumlarınızla dini karalayamazsınız.
@derinhislerr taptığın kutsal kitabı aç oku eşşek, al sana kurandan birkaç ayet
tevbe sûresinin 5 . ayetinde
haram aylar çıkınca bu allah’a ortak koşanları artık bulduğunuz yerde öldürün, onları yakalayıp hapsedin ve her gözetleme yerine oturup onları gözetleyin. eğer tövbe ederler, namazı kılıp zekâtı da verirlerse, kendilerini serbest bırakın. şüphesiz allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.
tevbe sûresinin 12 . ayetinde
eğer antlaşmalarından sonra yeminlerini bozup dininize dil uzatırlarsa, küfrün ele başlarıyla savaşın (öldürün). çünkü onlar yeminlerine riâyet etmeyen kimselerdir. umulur ki, vazgeçerler
ahzâb sûresinin 60,61 . ayetinde
andolsun, eğer münafıklar, kalplerinde bir hastalık bulunanlar ve medine’de kötü haberler yayıp ortalığı karıştıranlar (tuttukları yoldan) vazgeçmezlerse, elbette seni onların üzerine gitmeye teşvik edeceğiz. onlar da (bundan sonra) orada lanete uğramış kimseler olarak seninle pek az süre komşu kalacaklardır. nerede bulunurlarsa, yakalanırlar ve yaman bir şekilde öldürülürler.
poponu tasla silen bir Arab'ın mı? Araplar hepimizden iyi yaşıyor. Afganistan da ki bilgilerin yanlış ve eksik. Öncelikle ülkemizdeki yönetimlerine dine göre bir irkile sokman sıkıntılı. Bu günkü yönetimi başa getiren ve yolunun taşlarını dizen CHP dir. Şu an da da iktidarda kalmalarını istiyor. CHP içi boş bir parti.
@kalasnikof16 Kanka sen akıllı birine benziyorsun, evet CHP sayesinden iktidarlar ama bizim milletimizde saf yani kabul et.
Bizim milletin oy verme kriteri sadece namaz kılıyor olması.
taptığın kutsal kitabı aç oku eşşek kadın @tatlimbirponcikss
Kur an sakini ayetleri tek başına alıp okursan yanlış yorumlarsın. O ayetlerin bir iniş sebebi var. Öncesi sonrası var. Şiir formatın da yazıldığı içi satır satır okunduğun da farklı anlamlara geliyor. Hadislerle açıklanması gerekiyor. Paylaştığın ayetler de kastedilen toplumları bilmiyorsun. İşine geldiği gibi paylaşıyorsun. Taliban da senin kafanda mesela onlar da işlerine geldiği için bir ayeti cımbızla çekip kendi çıkarlarına göre uyguluyorlar. 🙂
Lan cahil cahil konuşma "kuranda dininize laf edenleri öldürün yazıyor onlarda öyle yapıyor." Diyorsun şu yazdığına bak bi? Kur'an'ı karalaman için onu iyice okuyup anlamanı ve sonra ne b*k yiyeceksen yemeni istiyorum açıkçası. Ateist chp li puşt ergen seni.
Arap sevdam yok islamda arap dini degildir sacma sapan seyler uydurmayin Ayette acik acik sizle savasmayana dokunmayin diyor. Ben kurana peygamber hayatina bakarim seyh dervis arap bunlar beni tiksindirir afgani goruyoruz. 4 eş sadece zaruri durum icin var isteyen simdide evlenir şeriata gerek mi var ama oyle bisey yok adaleti saglayamazsiniz tek esle olun diyor. Bu arada afgsn ile bilgisi eksik degil afganlilar tiksinç islamla alakalari yok sizde sirf seriat adi altindalar diye savunmayin
Ergenmi HAHA Payoneer iban salda 100 euro yollayayım git kendine tiktok çekmek için telefon al EŞŞEK M'SL'MAN. Taptığı kutsal kitabını açıp okuma zahmetinde bulunmayan mükemmel müslüman.
Kriter o kadar düşük değil. Akp iktidara gelmesinin sebebi zamanında müslümanalra yönelik bir baskı vardır. Şimdi akp tam tersine baskı uyguluyor. Hangi grup veya düşünce ya da inanca baskı uygularsan radikalleşir. Sonra senden intikam almaya çalışır. Durum genel olarak böyle. Bakma milletimizin genel olarak derdi parayı kim kazandıracak?
@kalasnikof16 Bizde elinde kuran ağzından allah eksik olmayanlar yılda milyonlarca lira para kaldırıyor bu yorum sahibi gibi eşşekler yüzünden.
eşek yazmasını bilr bilmeyen puşt bana eşşek diyor..
Tc de yaşamayan bir zahmet yorum yapmasın. (Dış kapının dış mandalları sizi.)
Kaldırıyor olabilir ama bu islama veya şeriata uygun değil. Bu yasaktır. Eğer kaldırıyorsa İslam sınırlarından çıkmış demektir. Yalan söylüyordur. İnanan insanlara anlatırsın. Eşşek diyerek değil. Güzellikle dilinin döndüğünce. Yoksa işin içine hakaret girmiş olur o zaman da kimse seni dinlemez bu düzen de hep böyle gider.
Bir birinize hakaret ederek bir yere varamazsınız.
@kalasnikof16 Kanka senle tartışalım sence bu AKP müslümanmı? Cidden soruyorum müslümanmı bu adamlar? Yılda dini kullanarak refah bir hayat sürüp fakirlere şükredin diyen adamlar müslümanmı?
Mercedesten inip millete şükredin diyen adamlar müslümanmı?
En aşağıda sorduğum soruya cevap ver yorum sahibi @tatlimbirponcikss
Sana ne kadar olmadığını kanıtlasam da olmayacak. Sen git kapitalizmle savaş benimle bir işin yok. Akp de müslüman oldu, Atatürkçü oldu, milliyetçi oldu, Avrupalı oldu, anerikancı oldu, Avrasya'yı oldu. Akp siyasi bir partidir. İşine ne gelirse o olur.
@KsninSorgulayanAdamı Kanka en son sorduğum soruya cevap verebilirmisin Mercedesten inip millete şükredin diyen AKPliler gerçekten müslümanmı sence?
@kalasnikof16 Güzelim ülkeyi batırdılar, İneğe tapan hindistanlılar dünyaya yazılımcı ihraç ediyor 21. yüzyılda bizim milletin tek derdi hala din.
Dini savunanların hepsini akpli sanıyorsunuz. Nasıl bir zihniyet yahu.
@agenkid Türkiye'nin halkında genel bir sorun var. Aslında Türk milleti olarak genel bir sorun var. Varlığımızdan bu yana bir grafik çizsen hep inişli çıkışlı. Tam iyi oluyoruz toparlıyoruz sonra bir rehavete kapılıyoruz düşüyoruz. Durum hep aynı. Akp geldiğind ilk zamanlar iyi şeyler yaptı iyi şeylerin yapılmasına izin verdi. Ancak sonrası yine tepetaklak. Akp den sonra biri gelsin. Müslüman olmasın farketmez dini. Toparlansak bile bir süre sonra tepetaklak gideceğiz. Sanırım milletin karakteriyle alakalı bir konu bu.
Müslüman olmayanların hepsini CHPli sanıyorsunuz bu nasıl bir hasta zihniyet yahu.
Ayrıca ateist olduğumu nerden çıkardın soran, belki deistim belki hristiyanım?
Atatürk'ün heykeline secde edeceksek affedersin ama herhangi bir heykele secde edeceksek o bayrak direği götümüze girsin. O zaman Taliban'dan ne farkı var.
@kalasnikof16 Kanka bak namaz kılan biri çıksın aday olsun hepsi ona oy verir eğer vermezlerse gel beni öldür.
@KsninSorgulayanAdamı Aynen öyle olucak yatıp kalkıp Atatürk'e dua edicekler birgün.
Tamam sus artık ya olma musluman mk sus
Olay namaz değil. Şimdi de özgürlük diyene oy verecekler. Gelen yine bizim tepemize binecek. Akp de namaz şimdi özgürlük. Bakalım sonrasında ne olacak. Konu biraz karışık.
Derinhislerr senin o beni engelleyen ellerini s... engelleyip yorum atıyor adama bak sen.
@kalasnikof16 Buraya herşeyimi ortaya koyarak imzamı atarım Namaz kılan birisi çıksın en az %40 oy alır çünkü bizim millet akıllanmaz.
Kadın hakları özgürlük diyen de şu an %50 alır. Ancak ne kadar uydular? Umudum ypk.
@kalasnikof16 Arapça küfüre amin diyen insanlar bahsettiklerim, durumları bu.
Bu insanlar asla akıllanmazlar.
O zaman demek ki sorun İslam da değil. Cahil olmaktan kaynaklanıyor.
cahillere sitem edip islamı hedef alıyorlar sonra din bunu demiş kur'an bunu emretmiş deyip duruyorlar. Yazık cidden yazık.
Taptığın kutsal kitabını aç oku üşenme, internetten sağdan soldan öğrenme dinini.
@AgentKid tapmadığın din hakkında boş boş yorum yapma sen gerisi teferruat kardeşim. Allah'a şükür biliyorum okuyorum. İnternette ki doğruluğundan emin bile olmadığın ayetleri copy past yapıp millete delil olarak gösterme.
Daha fazla da uzatmak istemiyor çekiliyorum..
Tamam okuduğuna kendine inanıyorsan sorun yok, müslüman olduğu iddia eden birinin yalan söylemeyeceğine inanıyorum.
İyi günler.
@AgentKid Sabrına hayran kaldım doğrusu
@Alara00005 teşekkürler :)
hayır yok.
Hayır. Yokm
tabiki yok, devletlerin dini mi olur allasen
Ülkenin dili var ama buna ne diyecen
Dil ile din aynı şey mi
Sizin mantığa görede devletin dini olmaz insanın dini olur
O zaman devlette konuşamaz dilide olamaz
Dilimiz bağımsızlığımızın simgesidir. Din insana özgüdür isteyen inanır, isteyen inanmaz. Çoğunluğu Müslüman bir ülke olabilir ama ülkenin dini İslam değildir.
Din sadece insana özgü değildir ALLAH devleti benim kanunumla yöneteceksiniz diyor Kur'an'da
Ben Müslüman değilim. Ve inanmadığım bir şekilde yönetilmek istemiyorum. Zorla inanmak zorunda da değilim. Ve bu ülkenin %89.5 Müslüman gerisi ya dinsiz ya da başka dine inanıyor. Türkiye müslümanlıktan çıkıyor bunu kabul etseniz iyi olacak.
Şeriat kafirleri yargılamaz sen istersen yargılar 2. Demekki imanları zayıf ki hemen başkalarının dediğine inanıyor hem
Münafıklardan kurtuluruz işte
Ayn ben cahil gerici yobazım sen modern medeni çağdaş ve layık sın
Ayrıca Anadolu 1071 yılından beri İslâm yurdudur sende bunu kabul etsen iyi olacak
Talibanlılar gibi yönetmek istiyorsanız Müslüman kadınlar yaşamasın mı? İstediği gibi yaşamaya hakları var. Burası laik bir ülke ve kabul edeceksiniz.
Laikiği kabul etmiyorum kb
Afganistan'a git o zaman Türkiye'de yaşamamalısın bu kafa ile
Sen git Avrupa'ya sen kimsin beni kovuyon
Laik bir ülkede yaşayan ileri görüşlü birisiyim
İleri görüşlülük lafla olmaz yalnız icraat lazım ve kesin ileri görüşlüsündür
İcraatını da yapıyorum merak etme
Neyse konuyu kapat çok uzadı
@egeliALPARSLAN Yok zaten.
Egeli gibi ıqsuzlar gözü kapalı her şeye inanırlar
Avrupalı devletlerinin çoğunun resmî dini hristiyanlık olarak geçer. Yani evet dini olan devletler de var.
@Levent174 Şu an İslam'a göre bile şeriatla yönetilen bir ülke var mı? Varsa Arabistan gibi yönetilmeyi seversin sanıyorum.
@Yerden Ne diyon değişik
Laik Türkiye İslam Cumhuriyeti
Nasıl ya dinsiz mi bu devlet
Hepsi sofi kılıklı cahil
Hayır yok
Dini yok olmamalı
Devletin dini olmaz
Dili var ama
Dil olmak zorunda. Ama dinin zorunluluğu yok
İslam'da zorunludur
MAİDE 44
Her kim ALLAH'IN indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirin ta kendisidir
O senin inandığın dinegöre ama. Senin inandığın din gercek olacak diye bşey yok. Bir hristiyana göre de bambaşkadır bir budiste göre de bambaşkadır
İslam hukuku gayrimüslimleri yargılamaz ama kendisi istese yargılanır
Anlamadın kardeşim. Sen islama inanıyorsun diye koca ülke o dinden olmak zorunda değil. herkes inanabilir istediğine. Devlet bu inançları korur ve insanları eşit olarak yargılar.
1071 de Sultan Alparslan bu Anadoluyu İslâm yurduna çevirdi
Anadolu İslâm toprağıdır
O zaman 1071 yılına dön kardeş sen. Bu yıl sana göre değil
Eskiden vardı, şimdi yok.
Hayır yok.
yoktur
Cumhuriyetin dini olmaz
vardır elbet
yok olamaz da
Dini vicdandır
Bu coğrafyada yaşayanlar müslüman devlet tagut
Yok yok yook