Afgan Gazeteci: 'Atatürk'ün Yolundan Gitseydik Bunları Yaşamazdık' Bu ülke Atatürk'e ne borçlu?

Afgan Gazeteci: Atatürkün Yolundan Gitseydik Bunları Yaşamazdık Bu ülke Atatürke ne borçlu?
Merhaba!
Pentagon sözcüsüne "Cumhurbaşkanım nerede?" diye sorarak dünya gündemine oturan Afgan Gazeteci Nazira Karimi "Keşke Atatürk'ü daha çok dinleselerdi, onun yolundan gitseydi. O zaman bunları yaşamazdık" dedi.
"Ben Taliban'dan çok çektim. Ülkemden kaçmak zorunda kaldım. Şimdi Taliban değiştiğini söylüyor ama ben buna inanmıyorum. Oradaki kadınlarla konuştum. Hepsi çok üzgün, korkmuş durumda ve gelecekleri konusunda umutsuzlar. Ben Atatürk'ü çok iyi hatırlıyorum. Türkiye ve Afganistan arasındaki iyi ilişkileri hatırlıyorum. Keşke Atatürk'ü daha çok dinleselerdi, onun yolundan gitseydi. O zaman bunları yaşamazdık."
Kaynak
- "Afgan Gazeteci: 'Atatürk'ün Yolundan Gitseydik Bunları Yaşamazdık' Bu ülke Atatürk'e ne borçlu?"
Afgan Gazeteci: 'Atatürk'ün Yolundan Gitseydik Bunları Yaşamazdık' Bu ülke Atatürk'e ne borçlu?
Cevapla