Ülkenin cumhur başkanı uçakla kaçtı artık abd ve NATO da çekildi bizim askerimizinde çekilmesi gerekiyor ama reis adı verilen kişi daha çok asker gönderecek emin olun
Evet hayırlı uğurlu olsun taliban Afganistanı ele geçirdi?
Eminem'in eski bi şarkısı vardı, 'Bu Bin Ladin'i de biz güçlendirdik bunlar biz olmasak bir bok mu olacaktı sanki?'' diye
Fotoğrafa bakınca aklıma aynısı geldi. Şu tiplerle başedemedi Abd. Çünkü arkadaş, adamlar da sonradan farkettiler, seçim, devlet, ulus falan tanımıyor bu Afganlar. Herifler barbar kabilelerden ibaret. 1.4 trilyon dolar para harcadılar bir de adamların ülkesini bilip bilmeden karıştırdılar üstüne.
Oraya gidip, pamuk ürettirirsek bizim Amerikan çiftçisine rakip beslemiş oluruz diye halka afyon ektiren Abd'nin şuursuzluğunun faturası dönüp dolaşıp Türkiye'ye kesiliyor en çok ona ifrit oluyorum.
Adamlar 15 yaşından büyük bütün kızları istemişler ailelerden.
Bu sapıkları batılılar ve Ruslar el birliğiyle yarattı
Bu arada bizim dincilerin çok sevdiği Pakistan da var Afganistan'ı bu hale getirenlerin arasında.
Bu adamlar babasının hayrına oraya gitmiyor çoluğu çocuğu aç kalmasın diye gidiyo bunlar ordan çekilirse adam aç kalır savaştan kaçanı vurma diye bir şey var çanakkale savaşında kaçanlar vuruluyordu hayla var yani istersen kaçmayı bir dene