Gündem Türk mafya lideri ve iş insanı Reis Sedat Peker'i seviyor musunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sedat Peker'i seviyor musunuz? Evet, seviyorum. Hayır, sevmiyorum. Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Türk mafya lideri ve iş insanı Reis Sedat Peker'i seviyor musunuz? Cevapla İş Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Son zamanlarda olduğu gibi doğruları söyleme cesaretini gösterdiği zaman elbette taktir ederim... Ama bunları zorda kaldığı için söylediği için bir sevgi göstermemi hak etmez. 0 0 Yorumla
Razumihin Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Değerli kardeşlerim Allah’a yemin olsun ki KS de çok eğleneceğiz. Size derin moderatörleri anlatacağım 2 0 Yorumla
adaceylin_17 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 39% +1 yıl Mafya olduğu için sevmiyorum asılBir seyleri ortaya çıkardığı için sevmem de gerekmez çünkü başı sıkışmasa susmaya devam ederdi 0 0 Yorumla
Cemoo34 Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Çok severim inshallah bir gün Cumurbaskani olur reis 0 0 Yorumla
Lapadulaa Takip Et FenomenYoda Yaş: 31 +1 yıl Mafyayı sevmem, doğruları söylüyor olsa bile. 0 0 Yorumla
Ad1mb1l1nm1yor Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Evet. Sevmemek için bir nedenim yok 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı. Abdullah Çatlı'yı savunan adamın neyini seveyim? 0 0 Yorumla
kagan__altınışık Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 85% +1 yıl sedat şahin daha iyi 0 1 Yorumla deliyurek97 +1 yıl onlar bu işlere girmez Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Son zamanlarda olduğu gibi doğruları söyleme cesaretini gösterdiği zaman elbette taktir ederim... Ama bunları zorda kaldığı için söylediği için bir sevgi göstermemi hak etmez.
Değerli kardeşlerim Allah’a yemin olsun ki KS de çok eğleneceğiz. Size derin moderatörleri anlatacağım
Mafya olduğu için sevmiyorum asıl
Bir seyleri ortaya çıkardığı için sevmem de gerekmez çünkü başı sıkışmasa susmaya devam ederdi
Çok severim inshallah bir gün Cumurbaskani olur reis
Mafyayı sevmem, doğruları söylüyor olsa bile.
Hayır sevmiyorum ama haklı.
Evet. Sevmemek için bir nedenim yok
Abdullah Çatlı'yı savunan adamın neyini seveyim?
Cumhurbaşkanı olsun :d
Nötr.
sedat şahin daha iyi
onlar bu işlere girmez