+1 yılSöyleyecek o kadar çok şey var ki ama söyleyecek kafa kalmadı bende. Ülke Allah’a emanet ayakta duruyor, herkes bizi kıskanıyor. O yüzden yangın söndürme çabalarımızı da kıskanıyorlar çünkü baya başarılı olduk bu konuda. Neden bu kadar sakin ve umursamazlar anlamıyorum, gayet rahat ve gülerek karşılıyorlar durumu. Bu durum karşısında hala daha devletimiz elinden geleni yapıyor diyen cahiller var, onları gördükçe ben zıvanadan çıkıyorum. Bu cahiller yüzünden geleceğimizin böyle berbat olmasına göz yumuyoruz, elimizden bir şey gelmiyor. Allah yardımcıları olsun, söylenecek başka bir şey kalmadı.
43 Yorumla- +1 yıl
Aynen her ihtimali düşünüyor insan, bazı bölgelere baktım özellikle otellerin çevresi ama otellerde hiçbir zarar yok.
En İyi Cevaplar
+1 yılDevlet yıllardır Amerika bizi kıskanıyor, biz şöyle iyiyiz böyle iyiyiz, kudretliyiz, güçlüyüz, ey avrupa sen kimsin ki diye ahkam kesiyor. Niye yangın söndürme uçağımız yok diye itiraz ediyoruz; önce uçaklar depoda deniliyor, sonra da uçak falan yok deniliyor. Üstüne evi, yeri, yurdu, hayvanları yanan insanlara ev verirken gösteriş yaparak, o kadar güzel yaptık ki keşke evimiz yansaydı diyrceksiniz deniyor. Resmen dalga geçiliyor. Yıllardır kestikleri ahkamlar yüzünden ülke ikiye bölündü, helpturkey başlığında insanlar tartışmaya tutuştu. Önlem alınmadığı gibi işler buraya kadar gelmişken millete çay fırlatılıyor. Çok üzülüyorum. Yangınlar söndürülemiyorsa bile en azından konyrol altına alınabilmesi için, yangın yayılmasın diye duvar örülmeli etrafı korunmalı ve özellikle yangın çevresinde önlemler arttırılmalı. Ben devletten yana pek umutlu değilim. Umarım bir şekilde yardım edilir ve daha fazla insanın, hayvanın, canlının canı yanmaz. Allah bu durumdan muzdarip olan herkese yardım etsin, hepimize geçmiş olsun.
65 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle, denize yakın yerlerde çıkan yangınların yerine yine otel dikecek dedikoduları var. Ben de büyük ihtinalle doğru olduğunu düşünüyorum. Kendilerine inananlarsa hala devletimiz kudretli yardım çağrısını desteklemiyorum devletimiz halleder diyip duruyor. Turistler gelip yiyip içip virüs yayıp para bıraksın diye ülkede ne eğitim kaldı ne yeşillik kaldı. Türkler hariç herkes tadını çıkarıyor, gidecek kadar maddiyatı olan kaçıp kendini kurtarıyor, ülkeye meyilli olanları da intihar ya da katliam haberini alana kadar köle gibi kullanıyorlar. Gerçekten durumumuz çok vahim, Allah yardımcımız olsun.
- +1 yıl
Ben oy kullanmıyorum. Vatandaşlık görevi, kendi adına ve kendi vatandaşların adına daha iyi bir hizmet için katkıda bulunmaktır. Ben kötünün iyisi diyerek haketmediğini düşündüğüm birine katkıda bulunmanın vatandaşlık görevi olduğunu düşünmüyorum. Haketmediklerini düşünüp oy kullanmayarak ve haketmediğini düşündüğüm kişileri desteklemeyerek vatandaşlık görevimi yerine getiriyorum. Ki kötünğn iyisi olduğumu da hiç düşünmüyorum orası ayrı. İnsanlar artık sorgulamıyorlar, araştırmıyorlar, kulaktan duyma bilgilerle hareket ediyorlar. Delinin biri kuyuya taş atıyor, diğerleri sorgusuz sualsiz kuyuyu taşlamaya devam ediyor. Devletin hatalarının olduğu kadar hatalı insanlar var. Çünkü bu hükümeti başa getiren de bu halk. Hükümet değişse bile halkın ve vatandaşların düzeyleri ortada. Benim bu yüzden pek bir umudum yok maalesef.
Nasıl oraya gelmesine izin verirler akıl alır gibi değillll..
Demek ki neymiş?
Yalaka, çanak çömlek akraba çevreden bakandı, valiydi, sorumluydu yaparsan, iş başa düşünce aval aval bakarlar.
Onlara hiç bişey olmaz, senin evin barkın hayvanın yanar..
Cana gelmesin de diye geçiştiremezsiniz, mal gerçekten canın yongasıdır. Candan can götürür bazen.
Ya o güzelim ağaçlar, o ormanın içindeki hayvanlar, börtü böcek.. Ya o güzelim coğrafyanın kapkara oluşu...
Herşey yerine konur elbet ama bu yetersiz insanlara bel bağlama huyumuz devam ettikçe yine yaşarız, yine yaşarız, yine yaşarız.
Bu net.55 Yorumla- +1 yıl
İyi oluyor bu millete. O kadar dil döküldü, şu Kılıçdar halka yalvardı resmen
Gittiler oy verdiler referandumda. Aslında az bile, beter olmalı bu millet
Maalesef görüyoruz ki 1923 temelini kurduğumuz devlet lagvedilmiş. Üzülerek görüyoruz bunu devletin her kurumu şu an aciziyet içinde. Bir yangın nasıl olurda kontrol altına alınmaz. Hiç bir devlet yetkilisi nasıl olurda oraları ziyarete gitmez. En son bugün Pakdemirli alandan kovuldu. Halk bu kadar yalnız bırakılmaz, bırakılmamalıydı. Bu halk kurtuluş savaşını kazandı Mustafa Kemal Paşasıyla yokluk içinde. Onların kurduğu ülkenin bu hale gelmesinin hesabını birileri vermeli günü geldiğinde.
60 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Gündem konusunda 2,5b cevap paylaştı. umarım santral yanmaz yoksa durum iyice kötüye gider
30 Yorumla
+1 yılResmen Rezalet , umarım daha kötü olamaz, Ya böyle birşey olabilirmi , bir ülkenin en büyük ana kaynagı elektrık uretim santrallerdiri , eger elektrık üretemezsen sıkıntılar yaşarsan birçok sorun yaşanır ve resmen hayat durur , Hemde yabancı ülkelerin sabotajına karşı hiçmi korunmadı bu nasıl saçma birşey , Santraller ust düzey güvebnlik ile korunmalıdır her türlü afete ya da saldırılara karşı ülkenin elektrık enerji üretim yerini böyle nasıl savunmasız bırakırsın bu nasıl birşeydir nasıl bir REZALETTİR , trajikomik resmen. Umarım kötü birşey olmaz , iyiki nukleer santral yok , daha yangınla koruyamayan santrali , nukleer santral kurulursa nasıl koruyacak? en ufak bir tepkimede o bölge çernobil gibi olur , bu kadarmı BİLİMDEN akıldan yoksunsunuz. Böyle birşey olabilirmi
29 Yorumla- +1 yıl
Belediyeleri suçlamak nasıl bir akılsızlık sa , belediye ile alakası bile yok , onu diyen beyin ölümü gerçekleşmiş ç*mardır , Vali nin ne kadar yetkisi oldugunu onu kim yönettiğini ya da diğer kurumları kim yönettiğini bilmiyordur herhalde , ulan ekrem ımamogluna engel bile oldular kasa dan çıkmasın diye , thk uçaklarını ya da diğer yardımlarımı bırakacaklar belediyeye , ne kadar sıg düşünceli adamlar ya , bu kadar da cahil olunmaz ya , bunlar resmen kafayı yemiş a haber izleye izleye
- +1 yıl
bu kadarda olmaz ya
- +1 yıl
ne alaka oglum , devletin görevi hizmet etmektir
- +1 yıl
ben bir komunist olarak defalarca diyorum, burjuva dan hayır gelmez diye , chp her ne kadarda burjuva dao lsa adamlar en azından savunmasamda , yardım etmeye çalışıyorlar yahu HALK TV haricinde adam akıllı yayınlayan olmadı ya rezalet ya
- https://www.youtube.com/embed/zuFXmkPXEhg
Aslında insanımız canla başla söndürmeye çalışıyor ama teknoloji artık seviyesi belli. Birkaç gün önce arkadaşlarla bunu tartışırken, dün bu paylaşımı buldum. Kimyasal tepkimelerin ateşi nasıl döndürdüğünü konuşmustuk. Burada az çok anlatılıyor ve dünyanın birçok yerinde bazı örnekleri var. Sadece geliştirmek lazım. Şu var ki daha kendi uçaklarımızı kullanmaktan aciz ve kaderine terk ediyoruz. Konuşmak lazım da işte neyse...
Ormanlarımız, ciğerlerimiz yanmasın.10 Yorumla - Gündem konusunda 989 cevap paylaştı.
+1 yılYetersiziz, hazırlıksızız, tedbirsiziz. Yüzölçümü 1/6 Türkiye olan Yunanistan'ın 38 tane yangın söndürme uçağı var, bizim bu hesapla 220 tane olması gerekirken sadece 3 tane var. Uzmanlar, bu uçakların kiralanması için harcanan parayla uçak fabrikası kurulabileceğini söylüyor. Ülkesini, vatanını sevmeyen, gözünü rant hırsı bürümüş, ülkenin ağacını, hayvanını, insanını sevmeyen, bu ülkeye düşman kişiler ülkeyi yönetince sonuç bu. Sanırım çok sevdikleri Araplar gibi çölde yaşamak istiyorlar.
60 Yorumla Chp yönetiminde olan ve sevk edilen tüm itfaiyeciler sağlık çalışanları canla başla mudahale ediyor haber gelmesini bekliyor fakat zıt kutubun ne itfaiyecisi yardım ediyor ne bakanı ne cumhurbaşkanı daha bugün yusuf güneyin paylaştığı ve bir vatandaşın farklı bir bölgeden paylaştığı videoda Itfaiyecilerin burası yanacak dediğini söylüyor siz yine de ak partiyi destekleyin ülke yanarken sıcağına bir şu koyar dağıttığı çayı demler içersiniz
74 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
+1 yılTayyibin umrunda değil aglamaya ve dovunmeye devam faydasi yok bunu koltuktan indirmedikce yikilmaya devam edeceğiz
85 Yorumla- +1 yıl
Ha bu arada bu kralligi getirip oglunu vasi bile yapabilir bu halk böyle koyun oldukca Tayyip gider baskasi biner tepemize
- +1 yıl
Oralari coktan imara acmislardir bile
- +1 yıl
Ne basiretsiz ne tiksinç insanlar bunlar insan demeye bike bin sahit ister rezil yagmacilar
- Gündem konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılBaşarılıyız... Bir şekilde alevleri termik santrsle getirdik ve başarılı bir şekilde yaktık.. Yaw 1 haftadır o bölge yanıyor.. Ne planlama ne önlem.. Hikaye anlatmaya devam...
Herşey paraymış gibide açıklamalar.. Yahu doğa bitti.. Hala para vericez diyor.. Allahım...10 Yorumla Oldukça başarılıyız, ülke olarak kendimizi ve devletimizi tebrik ediyorum. Çay atmakta birinci sıradayız, çay ile çok güzel söndürme yapabiliriz bunu anladık ve gördük. Ankara’ya dinazor nasıl alınır ve nasıl yapılır onu gördük. Artık dinazorların üstüne biner yangın söndürmeye çay atarak gideriz.
10 Yorumla- Gündem konusunda 981 cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkeye artık sadece yaradan yardım edebilir, kimsenin gücü yetmez. Sebep olanlar kömür olsun...😭
57 Yorumla- +1 yıl
O zamana kadar çok geç olur. 2 yılda neler neler olmaz, bir haftada ülke kül oldu. Afganlar bir yandan, suriler yetmez gibi, bitti ülke, inşallah bir mucize olsun ki niye olsun. Yüzü yok kimsenin Yaradana, of... 😥
- +1 yıl
Evet ama kimse bu kadarını bilemezdi. Hem artık sebebe değil çözüme ulaşmak vakti bir an evvel
- +1 yıl
İşte kendi elleriyle pimi çekemiyorlar çünkü biliyorlar onlar da gideceklerini, öyle olsa belki bir umut olur.
+1 yılMerhaba…
Yangın ile mücadelenin yeterli olmadığını düşünüyorum günlerdir ülke yanıyor bazıları çay derdinde😏31 YorumlaGündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Çok başarılıyız
Harika başarılıyız
Ultra başarılıyız...
Aksini iddia eden dış güçlere hizmet eden terörik unsurdur..
Yürü beyaa kim tutar seni dünya lideri 😉11 Yorumla
+1 yılÇay harareti alır diye çay dağıttı devlet daha ne yapsın sanırım çayın miktarında sorun var yeterli değil ki sönmedi yangınlar, çay firması fetocu olabilir ya da dış güçler yangıni körüklüyor olabilir tabi chpnin ağaçlara emir verip hükumeti zor duruma düşürmek için yan emrini verdiğini atlamamakta gerek hemen chpli belediyelere kayyum atanmalı ormanlar yandı artık yapacak bir şey yok çivi gibi en dandik malzemeden yüksek fiyatla toki ev yapmalı halk yatıp kalkıp hükumete dua etmeli
20 Yorumla- Gündem konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılOsmanlıda yeterli tulumbacı olmadığı için İstanbul da bir yangın çıktığında yangının kendi kendine sönmesi beklenirdi bu durum da aynı buna benzedi
22 Yorumla- +1 yıl
Maalesef öyle yatır parayı gönder mülteciyi
+1 yılAk parti hükümeti hani CHP şöyledir böyledir biz geldik ülke şöyle iyi böyle iyi diyordu ya uçaklar yok ancak kendisine ve ailesine uçak almayı biliyorlar. Bu Ak parti hükümetinin artık değişmesi gerektiğinin kesin bir sonucudur.
135 Yorumla- +1 yıl
95 yıl önce uçak fabrikası kurup dünyaya uçak satan ülkeden yangın söndürme uçağı olmayan ülkeye...
- +1 yıl
Sanırım arkadaşın zoruna gitmiş
- +1 yıl
Gerçeği duymak zor geliyordur
Hangi konuda başarılı ki bu ülke anca suçu başkasına atıp kendilerini paklasınlar.
Şu zamanda herkes partisini bir kenara atıp birleşmeli ortak bir amaçla hareke edilmeli ülkenin c. başkani bile başkasına suçu atıyorsa çok bir şey beklemeyin.30 Yorumla
+1 yıl4 milyon dolar verip ucaklari servise vermeyen herif dun 30 milyon dolar somaliye hibe ediyor.. Turkten baska herkese faydasi var adamin...
11 Yorumla
+1 yılBaşarsiziz ordaki insanlar nekadar yapabilir ya uçak yok İsrail yanarken uçaklarımiz vardi nerde onlar
11 YorumlaBaya başarılıyız başarılı olsak santrale gelmeden durdurulurdu çalışıyor insanlar tamam ama imkanlar kısıtlı bi yere kadar yetebiliyorlar yardım şart
112 Yorumla- +1 yıl
Yani artık bu saatten sonra da oy verirlerse dediğin gibi ben de bilemiyorum ama hala ben şu daha çok iyi duyuyorum bazı insanlarda şikayet ettiği halde başka oy verecek adam yok söylemleri devam ediyor Ben bunu anlamıyorum önceki insanlara ya da sonraki insanlara şans verdiniz mi nereden biliyorsunuz ondan daha iyi olmayacağını 20 yıldır ülke yönetiyorlar ne faydalarını gördük
Yeterli uçak yok. Asla da olmayacak. Bir dahaki yangın için paraya kıyıp yine uçak almayacaklar. Bizim siyasetçilerimizin işi bu.
113 Yorumla- +1 yıl
Ya bu ülke 1996'da bildiğin yangın söndürme uçağı üretmek için proje başlatmıştı Amerika'ya uçak falan satıldı o zaman.
Bil bakalım kim THK'nın arazilerine çökebilmek için bu projeleri iptal etti? Bir de utanmadan uçaklar teneke dediler, ulan arazilerde alçak uçuş yapan uçaklar jet olmaz, alüminyumdan basit mekanizmalar olurlar zaten
Türkiye'de siyaset asla temiz olmadı, ama bu kadar kirli, bu kadar kokuşmuş bir siyasi iktidarı da hiç görmedik - +1 yıl
@Ragnar_Lodbrok O kadar kolay değil. Ben bu işin içinde derin devletin yani amerikan ajanlarının da olduğunu düşünüyorum. Eğer uçak şirketi kuracaklarsa bunun üzerine baskı yapılır diye düşünüyorum. Büyük ihtimalle bizimkiler ekonomik destek almak için projeyi iptal etti.
Yine de evet. Görgüsüz bir dönemdeyiz. - +1 yıl
Yav bırak boş muhabbeti Bırakın şu grizekalı komplo teorilerini
Türkiye tek bildiği şey çalmak olan, ülkeye düşman bir zihniyet tarafından 20 senedir sömürülüyor
Bu meseleler yeni değil, 20 yıldır dile getiriliyor, bu mk moron halkı daha birkaç sene öncesine kadar ''Türgiye'de ehonomi iyi gene yav'' kafasındaydı
Yoksa ne mal olduklarını herkes biliyor - +1 yıl
Derin devlet her ülkede varmış
Evet tabii mk - +1 yıl
Yav arkadaşım sen hiç Amerika'nın ortalama gündemini inceledin mi? Üç gün sonrasını zor hesap eden kaotik bir devlet.
Abartıyorsunuz bu adamları
Bizim kendi açgözlülüğümüz, başka bir şey olduğu yok - +1 yıl
@Ragnar_Lodbrok Tabi gündemlerinde hep Türkiye olacaktı xd. Onların her devlet için ayrı planı var merak etme.
Ben zaten bu uçak üretme meselesinde o kadar etkili olduklarını sanmıyorum. Vel hasıl vel kelam uçak filomuz yok. Chp de olsaydı aynı olurdu. Para harcamak istemez böyle bön bön bakarlardı sonra çıkan yangına.
Neyse tartışmanın bir anlamı yok. Aynı tas aynı hamam. - +1 yıl
Ulan bunlardan bir önceki hükümet fabrika falan kurmuş yangın söndürme imalatına başlamış, Amerika'ya da bir tane uçak satmıştı
Hasta etmeyin adamı, komplo teorisyenleri mi daha mal akpliler mi emin ol karar veremiyorum - +1 yıl
Aynı şey mi mk? Zamanında devlet bu ihtiyacı görmüş, Akp'nin elinın altındakilerin yarısını geçtim, çeyreği kadar imkanla bu işi yapmış geldiler ve o üretimi durdurdular THK'nın varlığını yemek için
görüntüleri gördüm itfaiyeler helikopterler bir çok kişi canla başla uğraşmıyor ateşle savaşıyor resmen kötü yorum yapamam yattığım yerden o insanlara. amerikada herşey var onlarda başedemiyor yangınla 1.8 milyon dönüm yer yanmış
21 Yorumla
u +1 yılKoca ülke yanıyor... koca devlet hiçbir şey yapmıyor... kötü kokular geliyor...
22 Yorumla- +1 yıl
Hepsine hakim olamadıklarindandır o😈
evet o kadar basarili ki 1 haftadir ortalik mafoldu
24 Yorumla
+1 yılAllah'ım çok korkunç.. 😔 Rabbim yardımcıları olsun. Ülkemiz yanıyor..
24 Yorumla- +1 yıl
En çok hayvanlara üzüldüm 😔😔
- +1 yıl
En masumlarımız. Hep çile çekiyorlar zaten. 😔
- +1 yıl
Evet o kadar gereksiz insan varken
- +1 yıl
Sıra onlara da gelecek inşallah.. Herşeye sebep olanlara..
+1 yılBir insan o yangınları taa gönlünde hissetmiyorsa eğer herkese ve herşeye sıçrayacaktır... Cehennemi bizler yarattık. Gurur duyalım.
50 Yorumla
+1 yılBaşarılı değiliz bu yangınların bilerek çıkarıldığını düşünüyorum yoksa çoktan söndürüldü ve ülkemizin askeri vsre neden yangın alanında yok yabancı ülke var da anlamıyorum var bu işte bir şey
13 Yorumla- +1 yıl
. Tüm bunlar yaşanırken Somali'ye 30 milyon dolarlık hibe anlaşması yapılmış. 30 milyon dolar. Hibe..
- +1 yıl
Onlarda giriş sağlanıyor göz yumuyorlar anlamıyorum
- Gündem konusunda 913 cevap paylaştı.
+1 yılMevcut iktidar hiçbir konuda başarılı değil. Hatta geçenlerde Nevşin yayınlamıştı, 1996'da başlanan yangın müdahale uçak projesini bunlar kaldırmış rafa mesela.
Safi zarar herifler30 Yorumla Türkiye olarak millet olarak insanlarımız el ele bütün herşeyi yapıyor ve başarıyor yetemedg yerler illaki vardr ama biz elele bir oldgmuz sürece bizi kimse yıkamaz onu anladm
38 Yorumla- +1 yıl
Ne anlatıyorsun arkadaşım? Onca yer yandı, devlet bir bok yapmıyor en yıkamaması neyin hamaseti bu?
Sayenizde biz tarihte gerizekalılık' yüzünden yıkılan ilk devlet olacaz - +1 yıl
Kim uğraşıyor? Vatandaş
Söndürebiliyor mu? hayır
Neden?
Çünkü halkın cebindeki paranın en az yarısını söğüşleyen, işi gücü birilerini zengin etmek olan devlet zerre kadar sorumluluğunu yerine getirmiyor. Getirmediği gibi önüne taş koyuyor, üstüne belediyeleri falan suçlamaya çalışıyor
Türkiye kabile devleti mi de, halkın kendi çabası bu konuda önemli olsun?
Doğru dürüst bir ülkede yaşamaya yaşamaya işleri düzgün görmez olmuşsunuz
Zikmişim çabayı birliği bildiğin yandı yahu Marmaris, Muğla, safi olarak devletin umursamamasından
İnsanlar tabii çabalar, ama bu hem yetersiz, hem de bizim ülke olarak bildiğin bitmiş olduğumuz gerçeğpini kapatmaz - +1 yıl
İnsanların çabasının zerre önemi yok
Ki göreceksiniz, bu hal yüzünden, yarın öbür gün insanlar kılını bile kıpırdatmaz olacaklar.
Haksız da olmayacaklar, çünkü kimse böyle bir memleketin ormanına, yaşamına, insanına inanmaz, bir yere kadar
Türkiye ahlaken çökmüş durumda zaten, hepten biteceğiz
O son şansı da bu orman yangınlarında kullandık göreceksiniz - +1 yıl
Yav bunlar THK'yı bilerek batırdı. Olan uçakları da atıl vaziyette attılar bir kenara, Erdoğan oraya bir kayyum atadı kurumun bir işlevi kalmadı göstermelik sadece
Eşi dostu, yalakanı her yere atayınca adamlar ciddi bir durumda hiçbir boku beceremiyor. Ellerinde hazır uçak yok, olanı tamir edecek imkan yok, hazırlık plan yok zaten olsa bile Erdoğan'ın hususi emri olmadan tuvalete bile gidecek adam yok
Devlet yok ki müdahale etsin, Kılıçdaroğlu'nun bir lafı vardı. ''Biz kabile devleti değiliz diyor Erdoğan. Keşke kabile devleti olsak, orada en azından gelenek, görenek olur bir usül olur bizde o bile yok'' diye
BUnu söyleyeli birkaç ay olmuştur. Aha adamın bahsettiği şey tam olarak bu
Türkiye kesinlikle bir yönetim krizi içinde. O kadar ki, bu kadar önemli bir afete müdahale etmekten acizler. Chpli belediyeler ile Afad'ın iletişim kuramadığı konuşuluyor mesela. Afad belediyeler muhalefetin diye adamları dinlemeyip merkezden talimat alıyormuş falan
Bunlar ciddi bir devlette olacak şeyler değil. Eskiden Türkiye böyle değildi. Milli birlik diye bir şey vardı yahu
+1 yılSanmıyorum. Yangınlar o kadar büyük ki ne yapsalar da yetersiz. Ancak sağanak yağmur yağacak ki anca dursun yangınlar 😔 Üzüldüm bu duruma kıyamet alametleri yakındır 🥺
34 Yorumla- +1 yıl
Niye yağdırsın ki yaradan yağmuru, kimsenin yüzü mü var bunu istemeye, bunlar iyi günler daha, yaradan beterinden korusun. Bu afganlar hayra alamet değil, evimizden yurdumuzdan olmazsak iyidir 😥
- +1 yıl
@Hayatgercek öyle vallaha Rabb'im yardımcımız olsun 🙏🏻🥺
- +1 yıl
Aminn 🥺
- +1 yıl
Evrimsel açıdan, düşünmemen daha iyi olur. Dibinde Ege olan yerde nasıl ne yapsalar yetersiz? Bu ülkenin insanı adamın midesini bulandırıyor
+1 yılDeğiliz gün gibi ortada birbirimizin acısını paylaşmakta bile iyi değiliz
11 Yorumla
+1 yılSorumluluklardan kaçmak kadar üstümüze yok bu konuda başarımız büyük. Allah korusun yangından sonra başka bir felaket olsa sonumuzu doğal olaylardan sonra bunlar getirecek belli ki valla aklımı kaçıracam az kaldı.
10 Yorumla- Gündem konusunda 688 cevap paylaştı.
+1 yılRabbim ülkemizi korusun maalesef devlet bu konu da pek başarılı değil sanki devet alevlerin büyümesinden yanaymiş gibi geliyor bana
30 Yorumla Dur bak az trollük yapam jsjs
Yangında çok başarılıyız arkadaşlar Türkiye en iyi yangın söndürme ekibine ve sistemlerine sahip
Hepsi kontrol altında 😂10 Yorumla
+1 yılAçıkçası devlet her ne kadar uğraşsa da oluşan provakasyon, sabotaj ve doğanın kendi gücünden dolayı yeni yerler ateşe veriliyor. Yeni yangınlar çıkıyor. Gündüz güneşinin kavuran sıcaklığı, esen fohn rüzgarlarının orman yangınlarına etkisi de mücadeleyi zorlaştıran etkenlerden. Allah yardımcımız olsun, umarım bu durum hükümetin kulağına küpe olur ve yangınlarla mücadele uçak filosunu düzgün hale getirir.
10 YorumlaBastakiler istifa eder umarim en kisa zamanda yoksa zaten secimde devrilecekler. Onlarin sacma sapan yonetim politikasi yuzunden bu haldeyiz.
48 Yorumla- +1 yıl
Doğal afetlerden bile medet umacak kadar zayıfsınız şunu unutma tatlım dere geçerken at değiştrilmez. O kadar zavallısınız ki Türkiye yanıyor bahanesiyle yıkım ekibi olan, daha kendine yetemeyen Avrupa'dan Amerika'dan yardım dilendiniz size sadece üzülüyorum. Umarım akıl nmetinden biraz olsun faydalanırsınız.
- +1 yıl
@Pirnurr Asil aciz olan sen ve senin gibi zavallailar. Yangin ne demek algilayabiliyor musun nelere mal oluyor kaf an basiyor mu? Oyle bastakilerina attigi cayla olacak is degil. Insanlarin da zaten evi barki yanmis hayvanlari kul olmus tek eksikleri caydi. (!) Ve aciz olan sizlersiniz. Yangini ciddiye almayip sacma sapan yorumlar. Ulan ormanlar harap oldu, koyler yandi, hayvanlar ve kurtarma ekibinden. pek cok insan hayata veda etti. Utanmiyor musunuz yazdiklarinizdan? Devlet devlet oksaydi kimse Global Call cagrisi yapmazdi. Ama devlet yangina uzaktan bakmakla ytinip kendi ulkesinin vatandasini baskalarinam muhtac ediyorsa yanginin dinmesi pahasina her yerden de yardim talep edilir. Bu kucultmez yuksundurmez. Tatlimli tutlumlu konusma benle eksik noron. Once bir bakis acini yenile sonra git yangin mahalline uzaktan izlemekle olmuyor. Ben yangin sehrindeyim ve hic de dizi film izler gibi izlemekle sal ak sal ak acizlik demekle yanginlar sonmuyor. Bilincsiz yonetim bunun tek sorumlusu. Ve herkes senin gibi kör degil. Bu ulke insani bu yasananlari unutmayacak. Secimlerde tokat gibi yapistiracak ve devirecek onu. Yazdiklarimi 5 kez falan oku belki azicik beynine kan gider, belki empati bilincin gelisir. Hayatta mee'den baska sesler de var dnfnfncj
Bir lahmacuna 200 lira bir pet suya 40 lira isteyen yerler. Ağaçlar hayvanlar ve köylüler dışındaki hiçbir şeyi umursamıyorum.
32 Yorumla- +1 yıl
İşletmeler tamam da, o işletmelerdeki emekçiler yine o bölgenin insanı
- +1 yıl
@Banker_Bilo şekerler öyle emeği. En güzel kıyıları gasp etmişler. Milletin hakkı değil mi denize girmek. Kendi ülkesinde denizler kıyılar kapatılmış.
İyi ki aktif nükleer santralimiz yok. Çevrecilerin bunu gündeme getirmesi lâzım.
45 Yorumla- +1 yıl
İyi ki yok. Bir çernobil faciası daha yaşanırdı.
- +1 yıl
olsaydı bu beceriksizlerin elinde ya sızıntı olurdu, ya patlardı
- +1 yıl
@strongturkey @strongturkey güç gösterisi yapacağız diye milyonlarca ağacın ve hayvanın yanmasına sebep olan iktidara burdan kucak dolusu sevgiler
10 YorumlaYangınlara müdahele konusında bence yetersiz kalındı. Büyümeden söndürülebilirdi. Güzelim ormanlar yok oldu.
10 YorumlaGündem konusunda 906 cevap paylaştı. yangını boşver çay iç yegenim yangın allahın işi olur
10 YorumlaDurdu la bişey olmadı isteyince durduruluyomus demekkı
10 YorumlaGündem konusunda 1,1b cevap paylaştı. Dünya yansa unsurlarında değil boşver sene, her şeyi çok iyi çok güzel böyle devam
10 YorumlaGündem konusunda 2b cevap paylaştı. Şu anda santralın fuel-oil tankları tutuşmuş durum vahim.
10 Yorumla
+1 yılBütün değerlerimiz yqnarken hqmqsi söylemlerle gün geçiştiriliyor :(
10 Yorumla
+1 yılYardıma ihtiyacımız yokmuş baksana 😒
61 YorumlaGündem konusunda 721 cevap paylaştı. Komedi filmi gibi. kaç gündür santrale yaklaşıyor dendi. Santrale yakın ağaclar elektrikli testereyle ya da dozerlerle kesilebilirdi. Mesafe yaratılabilirdi. Oradaki görevliler napıyor anlayamadım.
10 YorumlaYahu siz rüzgar yapmayın yeter biz Allah'ın izniyle her şeyin üstesinden geliriz. Çanakkale bunun en güzel örneğidir. Ama işi hiçbir şey yapmamak olan sadece konuşmak olan sizler illa ayak bağı olacaksınız. Erdoğan gitsin, istifa etsin diye yangına körük ile gidersiniz ülke yansın bitsin kül olsun bunu isteyecek kadar hainsiniz. Can Ataklı denen satılık hain bunun mesajını aylar öncesinden verdi PKK da kibriti eline aldı her yeri yaktı o hain it'lerr bir kelime edemeyenler Tayyip istifa diye yırtıyor kendini kısacası bi kesin sesinizi yemin ederim sizin gibi insanlardan tiksiniyorum. Avrupa budalası a*maklar.
03 YorumlaBu hukumet bitirdi kendini artık kimse kurtaramaz
51 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYangınla mücadele de vatandaş başarılı.
Hükumet zaten mücadele etmiyor yangınla. Yangın devam etsin istiyor.10 YorumlaEkonomide olduğu gibi "muazzam Yerdeyiz, uçuyoruz " yazık cidden yazık bu ülkeye.
20 Yorumla
+1 yılitfaiye erleri incelensin emin olun hiç birinin tecrübesi yoktur vasıfsız personeller
10 Yorumla
+1 yılDevletin bir sey yaptigina inanmiyorum ben
80 Yorumla
+1 yılDaha ormanı sonduremiyoruz. Nükleer santral neyimize? Bu daha felaketlerin fragmanı. Allah beterinden korusun diyeceğim ama yürüdüğümüz yol o maalesef.
10 YorumlaUtanç verici gerçekten hükümet sadece izliyor
43 Yorumla
+1 yılBaşarısızlık konusunda başarılıyız.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla bu yangınlar bizim içimizi yakıyor ama elden bişey gelmiyor herkes uğraşıyor ama başımızdakiler herşeyi yapmıyorlar
00 Yorumla
+1 yılbaşarılı olduğunu düşünüyom ama daha iyiside olablirddide
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaraştırmalar yangın konusunda iyi olduğumuzu gösteriyor da teröristler işin içine girince yapacak şey konusunda sanırım iyi değiliz...
00 Yorumla
+1 yılDuvar gibi set yapmaları gerek ama nerdeeeee
30 YorumlaAllah yardımcıları olsun
30 Yorumla
+1 yılSizce başarılı mı gibi gözüküyor uz
11 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 