3 Ağustos 2021 koronavirüs tablosu: 126 can kaybı, 24 bin 832 yeni vaka!
Türkiye'de Koronavirüs 126 kişi daha hayatını kaybetti; yeni vaka sayısı 25 bine dayandı!https://t.co/8CmVL62ooz— T24 (@t24comtr) August 3, 2021
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
vallah artık neye korkacagma şaşırıyorum koronaya mı aşının yan etkilerine mi dışarıya çıkıp tecavüza ugramaya mı yngının kaldıgım şehre gelmesine miiii gün be gün degilde saat başına aetan fiyatlara mııı 🙄
afganları süriyelilerin davar gibi göç etmesine miii
Jdfjdjsjsnsb
Umrunda mı diye bir sorsana.
Hiç umrumda değil korona artık, nasılsa ölücez ha birgün erken ha birgün geç ne farkeder.
Yaşadıkça günaha batıyoruz.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Çok haklısın ;
Bu yalanlara ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Kimsenin umrunda değil maskeyi kimse takmıyor artık ölümcül viruslerde ortaya çıkmış canımızdan bıktık diyenler yoğun bakıma girdiğinde bidaha sorarız 😂
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Buna ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
126X365= 45000. Hersene Grip ve Zatürre'den 50-55 bin kişi normal olarak ölüyordu zaten. Olağan yaşamı size korkulacak birşey gibi yutturuyorlar
Yarın öbür gün ters köşe olma ihtimallerine karşı hep açık kapı bırakıyorlar. Koronavirüs tarihin başlangıcından beri var olan üst solunum yolu enfeksiyonlarına verilen genel isimdir. Bu bir ailedir ve 6-7 çeşiti vardır. Halk arasında Grip olarak bilinir.
Hitlerin en yakın dostu ve arkadaşı, Alman politikacı Joseph Goebbels diyorki; “Büyük bir yalanı sürekli tekrarlarsanız, o yalana inanan kitleler o nispette çok olur”
Ruslar Berlin'e girene kadar Alman halkı savaşı kazandıklarını sanıyordu. Çünkü medya o şekilde yayın yapıyordu. Bunlar gerçek yaşanmış hadiselerdir. Medyaya itibar etmeyin. Yine Hitler, Kavgam kitabında insanları 3 sınıfa ayırıyor. En aşşağı olan tabakayıda medyaya olduğu gibi inanan kimseler olarak tanımlıyor. Orta sınıf yayınları sorgulayıp düşünen süzgeçten geçiren kesim, üst sınıf o yayının niye yapıldığını gören kesim
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Anlatıyorsun anlamıyorlar. Hipnoz edilmiş gibiler.
koyun sürüsünde beyin olmasını bekleyemezsin. Fahrettin kendi diliyle toplam seelik ölüm sayılarını açıklıyor farkı görüp de hala uyanmıyorlar şaka gibi.
Bizim 2020 açıklandı mı? Paylaşır mısın 2019 ve 2020'yi?
Ben İngiltere'ninkini bulmuştum. 2020 ölüm sayısı 2018'den bile düşüktü. Sanarsın ölümcül salgın var işte, yersen
2019 belli 297 bin küsür
2020 nin ilk 8 ayı belli kalan 4 ayını bilmiyom ama ona ragmen anlamlı bir fark yok. kalan 4 ayı belli olsa bile pek değişceğini sanmıyorum zira dediğin gibi her yıl zaten gribe baglı zatürreden 40-50 bin kişi ölüyordu bu da günlük 100 küsür ölüm eder , paniklettiriyolar koyunları. geçmiş senelere göre öksürüğün şiddeti evet biraz daha yüksek olabilir ama bu da zaten yetiyor korona mıyım korkusuna kapılmaya. halbuki ölmiycek ama anlamıyor adam koşuyor hastaneye yine
www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-57600129
burda bile bir kurnazlık hissediyorum
Açıklamaya totomuz yok açıklaması 😃
😂😂😂 aynen öyle. bak eski tüik başkanı itiraf niyeliğinde acıklama yapmış 😂😂
Eski TÜİK Başkanı Aydemir: Esas neden Covid verilerindeki tutarsızlık olabilir
2011-2016 yılları arasında TÜİK Başkanlığı yapan, DEVA Partisi Sektörel Politikalar başkanı Birol Aydemir, TÜİK'in bu verileri açıklamamasının temel nedeninin Covid-19 pandemisi döneminde günlük olarak verilerde tutarsızlıkların ortaya çıkmaması olduğunu öne sürdü.
Daha önce böyle bir durumun yaşanmadığını aktaran Aydemir, açıklamada yer alan "idari kayıtlardan üretilmekte olan istatistiklere ilişkin çalışmaların henüz tamamlanamamış olması" ifadesinin iki seçeneği ortaya çıkardığını söyledi.
BBC Türkçe'nin sorularını yanıtlayan Aydemir, "Birincisi bu veriler alınmıştır ancak tutarsızlık vardır. Bu verilerin analizinde sıkıntılar ortaya çıkmıştır. İkincisi ise bu veriler hiç alınamamıştır" dedi.
Aydemir, ölüm istatistiklerinin toplanmasıyla ilgili sistemin kendi döneminde ve elektronik ortamda hazırlandığını belirterek, hazırlanan ölüm belgelerin bu sisteme işlendiğini ve dijital ortamda ilgili kamu kuruluşlarına dağıtıldığını vurguladı.
Aydemir, bu nedenle sistemin otomatik çalıştığını ve veri gelmemesi gibi bir durumun olamayacağını da sözlerine ekledi.
Bu durumda da iki olasılığın söz konusu olduğunu belirten Aydemir, "Ya bu verilerdeki tutarsızlığı gideremiyorlar ya da Sağlık Bakanlığı bu verilerin elektronik olarak dağıtımını durdurmuş olabilir. Bu ikisi de Türkiye açısından çok sakıncalı, kabul edilemeyecek bir durum" dedi.
Aydemir, TÜİK'in bu verileri açıklayamamış olmasını da "facia" sözleriyle nitelendirdi.
Sansür işlemleri bitince açıklarlar. Bu saatten sonra açıklanacak rakamlar hükmünü kaybetmiştir!
zaten alacaklarını aldılar millet hülog aşıya koşuyor amaç da bu değil miydi. bahaneleri bitmez bişeyler yine bulur yine ertelerler bu sayıyı acıklamayı. ama yalancının mumu da yatsıya kadar yanar :D mum söndüğünde kandırıldıklarını anladıklarında millet ne malmışım diye vuracak kafasına
Bluetooth'tan bu aşılıların çip kodlarına bakıyor musun? İlk sorum onun üzerine 🙂 Android kullanıyorsan bak mutlaka
aşımızı olduk maskemiz ffp2 boğuluyoruz ama takıyoruz evden çok çıktığımız da yok korkması gerkenler aşıyı reddedenler veya aşı srıası gelmeynler maske takmayanlar veya iş sebebi ile veya keyfi olarak evden dışarıda zmaan geçirenlerdir imkanınız varsa toplu taşıma kullnamayın.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Hayır korkutmuyor pandemi öncesi de zaten her gün onlarca insan vefat ediyordu eceli gelene bahane çok
Tabiki , birde aşı olmayanlar var onlarda korkutuyor beni.
Elbette korkuyorum ama fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine bile gitmiyorum bunun yanında aşı olmayanlara kısıtlama gelsin
Korkutmuyor yazın bu kadar virüs olmaz tamamen insanlara korku psikolojisi yayarak aşı olmaya teşvik ediyorlar.
Ha şunu ekliyim zatürre belirtileri ile covid 19 belirtilerini bı karşılaştırın lütfen
biliyorduk böyle olacağını insanlar delirmiş gibi tatil de tatil diye kuduruyor anlamıyorum gerçekten
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Hastalıktan önce korkmam gereken daha çok konu var ama hastalıktan daha çok aşıdan korkuyorum.
hiç 1 gram korkum yok, yaşamdan çok keyif almıyoruz ülke olarak en fazla ölürüz mantığı ile devam ediyoruz
Her yanda ayrı bir felaket.. Gülüyoruz ediyoruz ama insanda yaşamaya heves kalmıyor..
Kanser ve Aids gibi rahatsizliktanda olenler oluyor.. Onlar daha cok korkutuyor beni
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
ben biontech 2 Aşımıda oldum endişelenmiyorum yakalansam bile hafif atlatırım diye
dislike verenler aşı karşıtları aşı olmaktan korkuyor heralde :D
hepsi de aşısızlar. umarım daha sıkı önlemler alırlar artık.
Valla herşey iyiye gitsin dedikçe daha kötü şeyler oluyor bir haftadır virüsü bile unuttuk ülkede
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
@enteresanbiadam Söylediğim şeyle bunun alakası ne şimdi
boşver sen yaşamana bak
Bu yeni vakaların kaçın da aşı varmış onuda gösteriyorlar mı? Zannetmiyorum gösterdikleirini.
Hastanede yatanların %95'i aşıları tamamlanmamış kişiler demişti sağlık bakanı, vaka sayısının da %87'si öyleymiş.
@Acılıkoala doğru olabilir olmaya da bilir açıkcası pek güven bırakmadılar vaka sayıları için de öyle söylüyorlar dı 🙄
@Acılıkoala Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
126 ya cıkmış?😨35 fazlası dünden. maalesef korkutuyor. aşımızı olalım
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Bu beklendik bi durumda eylülde yine yasak gelir bunların yapacağı işindeee taaaa
Yasak gelsin zaten dışarı çıktıgım yok
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Bu tarz haberleden uzaklaşayım diye buraya giriyorum ama yokk her türlü karşıma çıkıyor kafayı yicem
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
En başındada olduğu gibi korkum yok.
Allah cümlemizi korusun ne diyim, bıktım Oyunlardan ondan bundan, yaşamanın bile bir zevki sedası kalmadı.
Allah sonumuzu hayır etsin!
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Buna ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Tamamen normalleşme olmaması gerekirdi bence bu gidişle 300 ü görücez sanırım 🥺
maalesef korkutuyor..
hasta olmaktan değil yine kapanmadan korkuyorum..
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Ne korkacam yaaa. Kork kork nereye kadar, yeyer artık. Ama başkasına bulaştırmaktan hakkını üstlenmekten korkarım sadece.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Gizledikleri vakalar cıkıyor ortaya turizim mevsininden dolayı, Seneye görüşürüz ne diyelim.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Buna ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
İnsanlar alıştı artık önceki tedirginlikleri kalmadı
Korksalar o maskeyi indirmezler partiler verilmez
Artık normal gelmeye başladı.
Artık hiçbir şey korkutmuyor
yine artıyor demek ki
Koronayi unuttu millet.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Çok korkuyorum bu kış hepsinden zor olacak gibi
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Buna ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Turizm dönemi bitiyor tabii, başa sarmaya devam.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Ağustosun ortasında yasaklar yine gelir.
Sayı bu kadar az olmaması lazım
Kesinlikle korkutuyor.
Aşı olun artik !! Yoksa öleceksiniz
Korkuyorsanız oturun evinizde?
Tabi, ölüm korkutuyor beni
Korkutmuyor, aşımı oldum çünkü.
umurumda değil kendimi koruyorum sadece
Bu yalanlara ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Ne ara çıktı bu kadar
Hayır korkutmuyor neden korkayım
ALLAH var gam yok diyorum. Kışın yine kapanacaz
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Hayır ya kimse takmıyor ki
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Yakında kapanmalar olur
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Bütün halkın aşılanması lazim.
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Vakalar dünya genelinde artıyor.
Bilinçsizlik en büyük gaflettir
Fahrettinin paylaştıgı istatistikler yalan söylemez. her sene zaten gerçekleşen 40-50 bin Gribal zatürre ölümlerini korona diye yapıştır Fahrettin nasıl olsa kimse otopsi yaptırıp sorgulamıyor işin aslını 😂 Aşagıda yalancı Fahrettin'in söylediği istatistiklere ragmen hala bu yalanlara inanan varsa ancak beyni olmayan koyun sürüleri inanır 😂
Hayır neredeyse hepsi asisiz asi olsalarmış
Kısıtlamalar gelecek mi acaba.
Aşımızı olalım lütfen... 🙄
bu virüs hiç bitmez..
Evet ünilerin açılmaması gibi
Tedbir tedbir tedbir
kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek
Yok...
Gitgide artıyo