• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Kadın cinayetlerine sizce erkekler de üzülüyor mu?

birsuskuncicek
birsuskuncicek Takip Et
Mentor Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Kadın cinayetleri erkekleri nasıl etkiliyor?
Kadın cinayetlerine sizce erkekler de üzülüyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruu
Kadın cinayetlerine sizce erkekler de üzülüyor mu?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl

    Neden üzülmeyelim! Biz erkekler insan değilmiyiz? Elbette kadını öldüren erkekler insanlıktan çıkıyor ama katil erkekler olduğu gibi katil kadınlarda var. Soruya gelince ben geç saatlerde sokakta önümde yürüyen kadın varsa hızlanıp önüne geçerim ki rahat etsin, it/kopukla dalaşan bir kadını kurtardım sonra elimde olsa katilleri öldürülen kişilerin yakınlarına teslim ederim 👍 Bak bakalım ölümler nasıl azalıyor. Ülkece bizim eğitim sorunumuz var. Kadınlarımız ise 3~5 ay önce taparcasına değer verdiği erleğe bir süre sonra abaza, leş ve ezik tarzı şeyler söyleyecek kadar dengesizleşiyor. Yani hal böyle olunca olgun erkek kendini bilir ve "senin işin gücün yok mu?" Der geçer. Cahil erkek gururuna yediremez bu beni aldatıyor vs vs kafasında kurar kurar en basitinden bir bıçak bulup kadını delik deşik eder. Şimdi koyun keser gibi delik deşik edilen bir kadına kim üzülmez ki? Kadın haketmiş bile olsa erkek güçlü olduğu için kadına zarar vermemeli, o kadına verilecek en büyük ceza affetmektir. Aşık Veysel'in yaptığı kaçacak olan karısının ayakkabısına para koyar. Sanatçı ruhlu değiliz ayrıca cimriyim para koymayız ama öldürmekte olmaz.

    0
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Evet herkes aşık veysel degl

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      +1 yıl

      Aşık Veysel Yiğido adamın dibidir. Sivas Şarkışla'dan Yiğidodur.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ISpectra07
    ISpectra07 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Kötü etkiliyor. Üzülüyorum. Erkeklerin tamamının suçlanmasını da doğru bulmuyorum. Türkiyede 204 kadın öldürüldü yani 204 tane katil var dersek , 45 milyon erkekte 204 , 220.589 erkekte 1 erkek katil demektir. Yani 1 ayda gördüğünüz insan sayısından daha fazla insanda 1 tanesi öyle oluyor. O yüzden sayı az demiyorum ama bütün erkekleri sorumlu tutmaya yetmez diyorum. Ben bir kişinin dangalaklığının hepimize yıkılmasına karşıyım.

    0
    0 Yorumla
  • Terbiyesizlesmeseks
    Terbiyesizlesmeseks Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğunluk üzülüyor hatta hepsi diyebiliriz. Çok çok çok küçük bir azınlık içindeki pisliği kusabilir ama kadınların buna maruz kalması şahsen beni üzüyor. Belli ki kızın hayatı iyi değil gitmiş en son güvenebileceği birine güvenip evinde kalmış. Bu devirde kimseye güven olmaz. Güvenilir olsa dahi kalınmaz.

    0
    0 Yorumla
  • YrnGrbz99
    YrnGrbz99 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Az evvel bir röportaj izledim 4-5 ay evveline ait. Üzülüyorlar empati kurabiliyorlar ama bu kesim kendisini sosyal medya internet üzerinde kendisini pek göstermediği için göremiyoruz veya nadir görüyoruz. Misal bahsettiğim röportajda ana tema tacizdi ama bunun vasıtasıyla öldürülen kadınlara da dikkat çektiler. tabi içlerinde 2 tanesi vardı ki yüzsüz parazit bizim o daha sık gördüğümüz kesimden olan kişilerdi. Tacizi öldürmeyi normal gören giyiniş makyaj vb. sebepleri böyle iğrençliklere geçerli sebep olarak gören o parazit kitle...

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

41

Cevap

  • Machine_Brain
    Machine_Brain Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    üzülüyorum hatta kalbime agrı bile giriyor , Çünkü neden birşey yapamamaktan o kadar çok üzülüyorumki kadınlar için anlatamam , Yazık ya gencecik kız :( ,,, bu haber yüzünden ailecek ne kadar üzülmüştük , anlatamam , hele o şerefsizin yüzünü gördüğüm zaman o kızı öldüren şerefsizi görünce neredeyse televizyona yumruk atıcaktım , Nasıl üzülmiyim Bizi doguran kim bizi o yaşa kim getirdi? Annelerimiz , eger bu gencecık kız yaşasaydı oda anne olacaktı :(((((((( ... biran önce bu toplum bilimin yolundan gitmeli aklını başına almalıdır.

    3
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Evet cok üzücü ve korkunc

      Yorumla
    • Machine_Brain
      Machine_Brain
      +1 yıl

      Korkunç elbette , Sözler yetersiz kalır o kadar vahşi bir olay , İşte bu aciz korkak şerefsiz herife en iyi ceza Bizim yoldaşların ülkesine kuzey koreye bi götürsünler ozaman onu göreceğim , ne kadar üzüldüğümü anlatamam , her kadın için , Anne ölme diyen o çocukların gözyaşları :(((((( ne diyeceğimi bilmiyorum , Birşey yapamamaktan dolayıda çok üzülüyorum , gerçi çevremdeki masumları koruyorum ama artık bilimin yolundan giden halk olması lazım , yoksa böyle amipler çogalır :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üzülüyor fakat neden kadın cinayeti olduğunda medya ayağa kalkarken bir erkek cinayeti olduğunda hiçbir şey olmamış gibi herkes yoluna devam ediyor. Hayır kadınlar insan da erkekler insan değil mi yani. Neden hep kadınlar üzerine oynandığı, neden hep bunların haber yapıldığını düşünüyor musunuz acaba? Bir kadının öldürülmesi çeşitli kuruluşlar tarafından dile getiriliyor ve bu artık toplumun yadırgamadığı bir şey haline dönüşüyor. İnsanlık öldürülüyor diyen yok ama kadın öldürülüyor diyen haddinden fazla kişi var. İnsanlık mı önemli yoksa kadınlık mı? Bir topluma insanlığı öğretirsen orada cinayet olmaz ama kadın cinayeti diye reklam edersen erkekleri tepkisizlik ile suçlarsın. Bu kadın cinayeti değil insanlık cinayetidir. Benim bakış açım bu şekilde.

    1
    6 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Erkek cinayetlerinde erkeği parçalara ayırmıyorlar belki o yüzdendir kadınların fiziksel üstünlükleri yok belki o nedenledir ama erkek cinayetleri de yaygın olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Parçalara ayrılarak ölen erkek cinayetleri var ama bunlar medyada yankı bulmuyor. Bulmaması da gerekiyor zaten. Çünkü toplum normal kabul ediyor bu durumu. Önemli olan insanlığımızdır. İnsanlık yaşadıkça ne kadın cinayeti ne de erkek cinayeti olur. Ama maalesef bu yönümüzü kaybettik zannedersem. Ya da kaybetmeyen sadece birkaç kişi kaldı.

      Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Erkekler erkek cinayetlerini kadnlar kadar ciddiye almıyor mu sence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben ciddiye alıyorum. Gerek erkek cinayeti gerekse kadın cinayeti. İkisi de insanlığın ölümünün habercisi. Fakat erkekler kadınlar kadar duygusal olamıyorlar.
      Bir de şu hususu hatırlatmak istiyorum. Bir kadın erkek tarafından öldürüldüğünde bu toplumda şöyle bir algı oluşturuyor. Erkekler cani, erkekler kadınların üzerinde baskı oluşturmak istiyor. Böyle bir şey yok. Hepimizin babası var, amcası ya da dayısı var. Lütfen bir erkek kadını katlettiğinde “erkek” gözü ile bakmayın olaya. “Katil” gözü ile bakın. Erkek diye düşünürseniz babanızı, eşinizi, çocukları da işin içine katıyorsunuz. Bu söylediklerim sizin için değil. Belki böyle düşünmüyor olabilirsiniz. Genel anlamda bir kadın öldürülünce bu düşünce hakim oluyor toplumda. Bu noktaya temas etmek istedim.

      Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Evet sanki tüm erkekler böyle gibi dusünuyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güzel bir soru. Kıymetli görüşleriniz için de teşekkür ederim. Güzel bir sohbet oldu.

      Yorumla
  • hhyynn84
    hhyynn84 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 76%
    +1 yıl

    masum olan her canlinin olumune zarar gormeaine cok uzulurum kadin da toplumun en guzel yerinin temsilcisi var olmalilar yasamalilar neden oldurulsunler yasam hakkini savunuyorum ben kotulerin bile egitilebilecegi rehqbilite yerlerinin olmasini uzun yillarda surse egitilimesinden yanayim

    0
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.

    Erkek gibi bir erkek zaten bu olaylara sebep olmaz.. Bu tip erkekler çoğunlukla piç gibidir çünkü tüm erkekliklerini ancak kadına göstermeye çalışır.. Tabi biraz da bu tıp erkeklere pas veren kadınlarda da biraz hata var..Çünkü maço ve kıro erkek bir erkek sürü hayvani gibidir..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya kusura bakmayın da haberler bile yarım yamalak.
    Evet üzüldük öldü diye, ama bu kısmen kendi suçu. Adamın evine gitmiş, içki içmiş, yemekler yemiş ve sanırım adamı tanımıyormuş da. Adam bildiğin manyak deli.
    HER ne olursa olsun KADINALR olarak tedbirimizi almak zorundayız. Öyle önüne gelenin evine girersen başına neler gelir..

    1
    1 Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Çok dogru

      Yorumla
  • muhammets8
    muhammets8 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 78%
    +1 yıl

    Neden üzülmeyelim hemcinslerimize lanet de okuyabiliyoruz. Biz akşam yollarda kadınlar korkmasın diye yol da değiştirebiliyoruz. Hepimiz aynı değiliz yani

    2
    0 Yorumla
  • acildurumçekici
    acildurumçekici Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    Bu şerefsizler yüzünden insanlara selam vermekten korkar olduk..

    2
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Evet bencede

      Yorumla
    • acildurumçekici
      acildurumçekici
      +1 yıl

      Malesef

      Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Üzülüyorum. Benim kız kardeşim de olabilirdi. Belki ileride benim kızım olacak ve onun da başına böyle bir şey gelecek... Hepsini geçtim o kızın da bir annesi babası var ve onları düşünmek bile yetiyor üzülmeye

    0
    0 Yorumla
  • niger
    niger Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet. Niye üzülmeyelim? Sanki erkekler duyarsızmış gibi sorulmuş bir soruya benziyor.

    2
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Ne hissediyorsunuz

      Yorumla
    • niger
      niger
      +1 yıl

      Olanlar sinir bozucu. Devletin bir şey yapmaması ve bunların devam etmesi de aynı şekilde. En kötüsü de bu son olmayacak.

      Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Kadınlardan daha çok üzülüyoruz. İnan çok kadın üzülmüyor sadece magdur mazlum kadını kullanarak siyaset yapıp dolandırma fuhuş erkek avcılıgı yapan kadın ı kollayan kanun çıkarma dertleri.

    0
    0 Yorumla
  • isimsizism
    isimsizism Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Elbette ki üzülüyorum, üzülüyoruz zannettiğinizin aksine erkeklerin çoğunun kalbi var. Tam tersi durum olsa yani kadınların bir kısmı erkekleri öldürse diğer kadınların umrunda olmazdı ama. Demem o ki erkekler kadınlardan daha duygusal be merhametli emin olun

    0
    0 Yorumla
  • dudunmubeni
    dudunmubeni Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzülmeyip haketmiştir diyen kadın da var erkekte. Duyguların cinsiyeti yok.

    3
    1 Yorumla
    • Machine_Brain
      Machine_Brain
      +1 yıl

      Çok mantıklı bir yorum

      Yorumla
  • Kirmizizevk
    Kirmizizevk Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 64%
    +1 yıl

    Al işte soruya bak. Abartın isterseniz dicem abartmışsın zaten.

    1
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Ne hissediyorsunuz

      Yorumla
    • Kirmizizevk
      Kirmizizevk
      +1 yıl

      Kahroluyorum

      Yorumla
  • Sadman07
    Sadman07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzülüyoruz tabi bir insan ölüyor bir evlat bir kardeş bir abla bir anne bir eş.. İnsan olan herkes üzülür

    1
    0 Yorumla
  • SalvioHexia
    SalvioHexia Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 82%
    +1 yıl

    elbette üzülüyorum neden üzülmeyeyim bir can ötesi yok
    öte yandan kadınlara saygı ve sevgi duyuyorum çünkü olması gereken insanlık bunu gerektirir

    0
    0 Yorumla
  • çılgınkurye
    çılgınkurye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    bizim kalbimiz yok mu hanımefendi, üzülmeyi geçtim artık kahroluyorum. bu aşağılık pislikler yüzünden kendi cinsimden utanır oldum.

    0
    0 Yorumla
  • Gurlevjk
    Gurlevjk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 72%
    +1 yıl

    Insani bir durum, vicdani bir durum, cozulmesi gereken bir sorun var. Cinsiyetçi ayrim yapmak yanlis olur.

    0
    0 Yorumla
  • GezegenAdam
    GezegenAdam Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Gündem konusunda 501 cevap paylaştı.

    evet üzüüyoruz ama sadece kadın cinayetyinde ses çıkartmayı doğru bulmuyorum her can önmelidir bugun sabah muhabbetkuşum can çekişe çekişe ölümünü izledim dun yaşıyorken bugun mezarlıkta toprağa vrdim

    0
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Benmde papaganm öldü cok acı yüregmden bir sey koptu

      Yorumla
    • GezegenAdam
      GezegenAdam
      +1 yıl

      evet bizimde gittik gömduk

      Yorumla
  • Nietzschenededi
    Nietzschenededi Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzülmez miyiz ya bu insanlığa yapılan bir saldırıdır

    0
    0 Yorumla
  • Exantrik_Man
    Exantrik_Man Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Tabiki üzülüyoruz her erkekte cani değildir bence idam etsinler

    0
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 350 cevap paylaştı.

    yok biz zebrayız üzülmüyoruz.

    umarım bu cehalet bu ölümler son bulur.

    0
    2 Yorumla
    • Berrynice
      Berrynice
      +1 yıl

      Zebralar üzülmez mi yani

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      @Berrynice insan olan üzülür.

      Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl

    Vicdan ve merhamet sahibi her insanın yüreği sızlar..

    0
    0 Yorumla
  • MuratBarlas55
    MuratBarlas55 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 93%
    +1 yıl

    Cinayetin kadını erkeği olmaz. Kadın da insan değil mi

    0
    0 Yorumla
  • Mavi-kudi
    Mavi-kudi Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl

    erkekler değil de, vicdan sahibi her insan üzülür... hele ki Allah korkusu olan bir insan asla ve asla hiç bir canlıya kıyamaz, zulüm edemez. etmemeli..

    0
    0 Yorumla
  • Old_School
    Old_School Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Erkeklerde üzülüyor mu derken, bizim insani duygularımız yok mu

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Ülke güvenli değil zaten evli olsak da olmasak da üzülüyorum benim çocuğumun başına gelse kahrolurum.

    0
    0 Yorumla
  • Aranel12
    Aranel12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben çok üzülüyorum şahsen. Acayip üzülüyorum hem de.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çok etkilemiyor gibi geliyor ama onlara sormak lazım

    1
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Gündem konusunda 592 cevap paylaştı.

    tabi ki üzülüyorum buna sevinen bırak erkeği insan bile değildir.

    0
    0 Yorumla
  • DemirSydn
    DemirSydn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Buna üzülürüm ama ortada namussuzluk varsa erkek kadın farketmez cezasını çekmeli şu an kendimle celisiyorum ama ben buyum

    0
    0 Yorumla
  • sweetdreams25
    sweetdreams25 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    bilmem üzülenler vardır

    1
    1 Yorumla
    • Machine_Brain
      Machine_Brain
      +1 yıl

      örneğin ben :((( komunist olarak ne kadar çok üzülüyorum bilemezsin. zaten ıstanbul sözleşmesini hep savunuyordum , bütün güç kadınların elinde , artık din gibi gerici fikirleri boşverip , evlatlarını eğitseler eşit şekilde , Anneler erkek evlatlarına anlatsa , hiçbir sorun kalmaz. Benim canım annem hep bana anlatırdı , şuanda kadına vurmayı bırak yolda geçen kıza bile bakmam ayıp olmasın diye

      Yorumla
  • Çileklibirşeyler
    Çileklibirşeyler Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzülüyorlardır tabi insanız sonuçta

    1
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Üzülüyoruz tabi. Bizim duygumuz yok mu?

    0
    0 Yorumla
  • Berrynice
    Berrynice Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzülen çoğunluk gibi ama sadece lafta da olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • belkimbilir
    belkimbilir Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Adam olan vicdanını kaybetmemiş herkes üzülür..

    0
    0 Yorumla
  • ωιтcнєя
    ωιтcнєя Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir kadından daha çok üzülüyorum emin ol..

    0
    0 Yorumla
  • PetroSexual
    PetroSexual Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Tabi ki üzülüyorum, sonuçta o da insan evladı...

    0
    0 Yorumla
  • KitapSeverBeyfendi
    KitapSeverBeyfendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabiki de üzülüyorum o nasıl laf ya

    0
    0 Yorumla
  • Morrbalıkk
    Morrbalıkk Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    İnsan olan üzülür.

    5
    1 Yorumla
    • Machine_Brain
      Machine_Brain
      +1 yıl

      Kesinlikle , insan olan hem üzülür hemde mücadele eder

      Yorumla
  • technocrates
    technocrates Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Üzülüyor, kınıyor, çözüm istiyoruz.

    1
    2 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Sence çözümü nedr

      Yorumla
    • technocrates
      technocrates
      +1 yıl

      Eğitimi, empatiyi, doğru düşünmeyi geliştirip toplum refahını artırmak. Ceza yaptırım da eklendiğinde işler bir nebze düzelecektir. Çürüklerden kurtulamayız ama onları ayıklayabilir, uzak tutabiliriz.

      Yorumla
  • kanarya001907
    kanarya001907 Takip Et
    Master Yaş: 56
    +1 yıl

    Tabiki kadın erkek diye bakmamalı bence buna

    1
    0 Yorumla
  • AdilOlmayanYıldırım
    AdilOlmayanYıldırım Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 68%
    +1 yıl

    İçim parçalanıyor

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Asla üzülmüyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Tuborgibiyim
    Tuborgibiyim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    diğerlerini bilmem ama ben çıldırdırıyorum evde

    0
    1 Yorumla
    • Tuborgibiyim
      Tuborgibiyim
      +1 yıl

      bi ara şahit de kaldım verdim adama ağzının payını

      Yorumla
  • solareesg
    solareesg Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzülmez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    hayır üzülmem

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen üzülüyor musun?

    0
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Gündem konusunda 914 cevap paylaştı.

    Tabiki üzülüyoruz

    0
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu nasıl soru?

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Kadın cinayetlerine sizce erkekler de üzülüyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler haberlerde kadın cinayetlerine üzülüyormusunuz yoksa haketmiştir diyi geçiyormusunuz ? 17 cevap verildi
Tüm bu kadınların başına gelen ölümleri tacizleri görünce hala erkek cinsini seviyor musunuz? 5 cevap verildi
Bir erkeğin öldürülen kadınlar hakkında kadını da suclasa ne düşünürsünüz? 16 cevap verildi
Kadın cinayetlerinin altına kendi seçimi yazan incel erkekler çok itici değil mi? 9 cevap verildi
Bu erkeklerin zoru ne ben anlamıyorum? her gün kadın cinayeti? 7 cevap verildi
Kadınlar için öldürülen erkekler niye gündem olmuyor? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨