Bence kesinlikle gereken bu teknoloji çağındayken halkımız hatta yaşıyım ve yaşımdan küçük insanlar yangını söndürücem diye canından sağlığından oldu yazıklar olsun böyle devlete başımızdakilere ben başta olsaydım bu haberlere ağlamaktan halka açıklama yapmaya yüzüm olmazdı
Halk canını böyle bir durumda tehlikeye atmak zorunda değil söz konusu vatan tatavalarını geçin teknoloji gelişti bir sürü alet araç uçak varken niye önlemler alınmıyor utanmadan bide strong turkey tagı açıyorlar
Gurur yapmanın alemi yok beceremiyorsan istifa ette geleceğimizi yoketme başkaları geçip önlem alsın
Gündem de #tayyipistifa tagı açılıyor sizce gereken bumu?
Alım gücü ve eğitim sistemi =beyaz zambaklar ülkesindeki ülkenin başlangıç hali (bataklık) Bu ülkede geçinemeyip gözlerini yaşama yuman babalar var oy vermek biraz vicdanda istiyor objektiflikte. Gereken bu.
O zaten istifa etmez anca çay dağıtır ama zaten onun istifa etmesine gerek kalmadan ilk seçim zamanı güle güle diyecek halk ona tabii akıllandıysa
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yav he he adami bunlar yildirmaz 23 te secim var o kdr mertsiniz ya gorecez oyunuz kime gidecek. Ayrica sosyal medya dan isyan etmek ne mk sen adamsan sokaklara dökulceksin. Tagmis twittermis he anam he