AKP' li Belediye Başkanı: "TOKİ konutlarının görenler keşke bizimde evimizi yansaydı diyecekler" dedi. Nasıl bir yönetime kaldık?

AKP’li Belediye Başkanı Mehmet Özeren skandal bir açıklama yaptı.
Evleri kullanılamaz hale gelen yurttaşlar için TOKİ tarafından 20 yıl ödemeli konutlar yapılacağını kaydeden Özeren, "Evleri çok eski evi olan vatandaşlar keşke bizim de evimiz yansaydı diyecekler” dedi
AKP li Belediye Başkanı: TOKİ konutlarının görenler keşke bizimde evimizi yansaydı diyecekler dedi. Nasıl bir yönetime kaldık?
AKP' li Belediye Başkanı: "TOKİ konutlarının görenler keşke bizimde evimizi yansaydı diyecekler" dedi. Nasıl bir yönetime kaldık?
Cevapla