Azerbaycan milletvekili Ganira Paşayeva bir aylık maaşını yangın mağdurları için kullanılmak üzere bağışladı.


İnsanlar maaşlarını bağışlıyor mücadele veriyor bizde çay dağıtıyoruz diyecek bir şey yok Kuzey Kıbrıs'a külliye ve saray yapıyoruz bunu da utanmadan Müjde olarak paylaşıyoruz.
Anca bir aylık maaş mı diyecek insanlar tanıyorum. Kendi ülkesi olmamasına rağmen yardım için çabalıyor. Maaşı kaçsa 10 ile çarpalım tl olarak yardımı çıkar
Cevap
15Cevap
Yiyorsa başta RTE ve Süslü Sülü olmak üzere tüm vekillerin bağışlaması gerektiğini düşünüyorum. Zaten herseylerini biz ödüyoruz maaşa ihtiyaçları yok. Elektrik dertleri yok su dertleri yok doğalgaz faturası ne kadar umurlarında değil aracı fullemek dert değil araç masrafı yok çocukları yurtdışında okuyor gelecek kaygısı yok. Aksam ne pişirsem derdi yok aysonu cepte 100 TL kaldı ne yapsak derdi yok.1 ayda ülkenin tüm sorunları çözeriz.
Bunun üzerine bestepeyi 2 ay kapatsam dış borcunuz bile kalmaz çok net !!!
Türk ırkı var olsun 🇦🇿 🇹🇷 Aynısını bizim vekillerden de bekleriz en kısa zamanda. Türk milleti bölünmez bir bütündür... 😇
Türkiye Milletvekilleri nerede? Görelim şöyle yiğitliklerini bir.
Kesin görürüz 😅
Helal olsun ❤️❤️ ee en azından başkaları gibi başımızdan aşağıya çay atmayı planlamiyorlar şimdi gelir savunmacıları. O nedenle siz gelmeden ☕ ikram edeyim buyrun sizi çay sustuyor çünkü çay önemli hiç içmiyoruz 😊 yargı modum yine açık kalmış 😅
ve türkiye de bazı medyalar ise azerbaycanın yardımları ile ilgili tek haber yapmıyor teşekkür etmiyor allah razı olsun azerbaycanlı kardeşlerimizden ülkemizdeki ermeni asıllı basın bu yardımları görmezden geliyor
Bizimkiler nerde.. Ses yok Sanki baska bi ulkede yasiyorlar…
Konser veriyorlar onlardan bişey bekleme
Hepsinin …….
Ne koca yürekli bir kadınsın sen 🙏 Bizimkiler nerde hani? Anca iban fırlatsınlar çay gibi.
Bunu görünce aklıma şey geldi, hani geçenlerde prim kasmak için "beğenin arkadaşlar, beğeni sayısına kadar ağaç bağışlayacaz, tema gibi bir vakfın milletten para dilenmesi..." biz gerçekten çok iğrenç ve çirkin bir milletiz. Kusura bakmayın.
Tebrik ettim 👍👍@ Ehlivukuf bebek çok şeker ayrıca
Reklam kokan hareketler bunlar... Bir aylık maaşını bir günde kazanan bir sürü vekil var
İşte... Kardeşlik budur. Sadakat budur. Rabbim sadakasını makbul eylesin.
Bizimkiler bağışlasa 'Ben ne yaptım' der Allahsızlar.
Ne diyeyim Ganira Hatun diyorum, sen nasıl bi kraliçelisin diyorum…
Allah razı olsun darısı ülkemizin haramzade harrınlanmış pzvnkkkkkkkk lerinin başına
Bu arada o kadın bu güne kadar tüm maaşını her ay düzenli olarak maaşını kerkük türkmen kardeşlerimize gönderiyormuş
Azerbaycan için gönüllü 1 sene askerlik yapabilirim gerçek bir Türk devleti
Kadının işte her yerde merhamet kokar💪
Teşekkür ederiz. Samimiyse ne mutlu ona..
Kardeşlik böyle birsey
bu kadın çok büyük yürekli bir kadın
Ülkemizin başkanlarının yapmadığını yapıyor
İki devlet tek millet🇹🇷🇦🇿
İşte vatansever 🇦🇿❤🇹🇷
CHP den fazla faydasi var ulkeye.
@Yaren4477 o da bir fayda tabii.
Canım münakaşa etme çay önemli biliyoruz malum ülkecek çay içmiyoruz yanan yangını da çay söndürüyor 😊👍🏻
@Çikolatalısutunuzz evet canim
Helal olsun be
Helal olsun 👍
Birşey düşünmüyorum utanıyorum sadece
Helal olsun ❤️
Azerileri hiç bir zaman kardeş görmedim sevmemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?