Milli Eğitim Bakanı Selçuk: “Tedbirlerimizi aldık, yüz yüze eğitime eylül ayında başlayacağız.” Okullar açılmalı mı sizce?

Milli Eğitim Bakanı Selçuk: “Tedbirlerimizi aldık, yüz yüze eğitime eylül ayında başlayacağız.” Okullar açılmalı mı sizce?
Merhaba!
Az önce yapılan bir açıklamaya göre Milli Eğitim Bakanı Selçuk: “Tedbirlerimizi aldık, yüz yüze eğitime eylül ayında başlayacağız.” şeklinde bir demeç verdi. Vaka sayılarının bu denli yüksek olduğu dönemde okullar açılmalı mı sizce?
Milli Eğitim Bakanı Selçuk: “Tedbirlerimizi aldık, yüz yüze eğitime eylül ayında başlayacağız.” Okullar açılmalı mı sizce?
Cevapla