AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Şiddet yanlısı değilim ama böylelerini dövmek istiyorum..
Beni de çağır, Böylelerini dövmene yardım edip dövdükten sonra bir tarafına orkid kolisi sokayım ki saldırganlığın nasıl birşey olduğunu görsünler. Tek bildikleri güçsüz gördüklerine saldırmak. Bana denk gelse elini dolar g*tüne sokarım, sürahi gibi dolaşır ortalıkta.
Nasıl bir ma*llık çözemedim. Kahkaha attım ve atarken de dayağı yiyen adama acıdım.
O kadar cahil görüşlü insanlarımız var ki üzülüyorum böyle haberler duydukça gördükçe …
Yorum bile yapamayacağım sadece bir anda yok olsun istiyorum bu cehalet bu insan müsveddeleri
Yine yobazlığa sınır tanımayan birileri daha bıktım cidden.
Ülkemi görüyorum o adamda okumamış geri kalmış cahil
Şaka gibi insanlar var diyeceğim ama bu olaylar komik değil…
Bu tür şeyleri normal karşılamalısın. Türkiye hep böyle kalacak.
resmen hergün evde yemek yedikten sonra enerjiye değil cahilliğe dönüşüyor
Ülkeye giren mütlecilerin nüfusunu da eklersen maalesef yozlaşmış olarak kalacağız. Onların ülkeye alınmasının tek sebebi cehaletleri. 2023 yılından bir şey beklemeyin, buradan kurtulmaya bakın.
ayn haklısın
Belki bilmediğimiz bir ayrıntı vardır bize aktarılmayan? Bu kadar canım olabileceğini düşünmek istemiyorum 🙄
Zihniyet eksikliği olabilir... ayıplanacak bir durum değil biz Kadinların Regl dönemleri, Allahtan gelen birşey ve ayrica ürünün adı o ne yapalım yani?
insan vücudunun reaksiyonu yani ne ayıbı değil mi
Tabi
Bu ne kadar saçma bir olay ve ne kadar saçma bir adam
Düşünemiyorum. Hakaret yok küfür yok biyolojik doğal bir şeye de tepki verilmez yani
Hayvan böylelerinin üzerine asır döküp yakacaksın 🤮
Yemekten midir suda mıdır anlamadım erkekler sanki kavga için sebep arıyor var bunun bi nedeni ama bulamadım bunca insan nasıl deliriyor böyle ya
bütün erkekleri neden olaya katıyorsun?
son yıllar olanlara bakıyorum bu 2ci kaşiyer dövülmesi duyduğum ve saldıran kadın değil yani.
kadın olmaması bütün erkekleri olaya katacagın manasına mı geliyor
nasıl bir düşünce tarzınız var sizin?
İyide çocuğun işi o yani ne demiş ki sanki kavga cikarticak yer arıyorsunuz ya
bu kadar karacahillik olamaz! abi ne var orkid dediyse ha orkid ha ped! öcü değil bu ped aşt tarafı yaaa. Lütfen bu kadar abartmayın şu pedi
Haklısın. Umarım bi daha öyle mal insnalarla karşılaşmazsın. Ve geçmiş olsun :)
ben değilim adamın yorumunu yazdım
Of utandım soryyy güneş beynimi yok etti
sorun yok :) bende kavruluyorum
Ne saçma bi muhabbet kadına orkid denmez hahahahaha
Gün geçmiyor ki şok olmayacağım bir olayla karşılaşmayayım. Orkid markasını söyledi diye insan dövülür mü ya?
altı üstü indirimdeki ürünleri söylemiş yani
Aynen öyle
Orkid ayip bir sey degil ki bu ne bagnazliktir. Oldu olacak almamak icin donundan parcaciklar kessin djdndndnd
ayn ya bunlar daha ayıp ve mahremın farkını bilmiyorlar
mağaraların önünde nöbet tutulmalı böyle mağara adamları dışarı çıkmaya çalıştığında engel olunulur en azından
O kadar geri kafalı bi toplumda yaşıyoruz ki erkek sünnet olunca davul zurna gidiyorlar. Çok değerli bi organ ya dah birinin sadece orkid var demesi bu kadar ayıp bişeymi?
Orkid ayıp birsey degil bunu ayip olarak gören zihniyetler tedavi olmali
Saçmalık ya instagramdan gördüm az önce haberi
Bence çok saçma bi kadına orkid dedi diye dövülmez ki adam hem orkid ayıp bir şey değildir 😉
ayn
Hıyar olduğunu düşünüyorum m@l ya
Cahilliğin vücut bulmuş hali
Ellerinden gelse adet olmayın diyecekler
m*l herif
Sabır ya, cidden sabır. Fazla yoruyor bu ülke.
aynen ya isveçte doğsaydık ne olurdu
Herkes cins bu ülkede
Erkekler Ne Diyor
Bu ülke bu yobazlardan çok çekti. 👽
Ne dangoz herifler var. Hijyen ürünü sonuçta. Satılabiliyorsa söylenebilir de bence.
ayıp ise satılmaz cahillik akıyor olayda
İhtiyacın ayıbı olmaz
ayn
Adam , özel bölgeyle alakalı bir ürünün , toplum içerisinde eşine. onerilmesini bir. tahrik. olarak. gormus.
Olay buna bağlı kapanır diye düşünüyorum
hahahhahah evet efendim görüyorsunuz anlatmaya gerek yok klasik cahil Türk erkeği evet anlatmaya gerek yok okuyun ve görün cahill
@Gala_Laura grzek misin? Yoksa slak mi yoksa lafı başka yerinden mi anlayan bı tipsin?
Ben olayı adamı yorumladım, sığ beyinlisin
ped ayıp bir ürün değil mahrem ayıp olsaydı satılmazdı
@Gergous adam öyleymiş , bu kadar mı zor anlamaniz
aslında siz teşhis koymuşsunuz ama kendi görüşünüzü yazmassanız bu görüşe katılıyorsunuz anlamı çıkarılır. Yani insanların böyle anlaması cokta garip gelmemeli size. Olaya sadece nesnel bakmıssınız. Öznel kendi görüşünüzü de belirtseydiniz keşke de böyle linç yemeseydiniz.
@SalsanaLanGrozayı İyi de senin tasidigin beyni onlarda taşıyor, ben mi calistirmak zorundayım onların beynini.
Nefret ediyorum böyle okudugunu anlamayan cahillerden... okul okurlar, okuduğunu anlamazlar 😡
♿♿♿♿♿♿♿
@Flightcrew07 Engelli misin?
Yok ben öyle değilimde sen öylesin galiba
@Flightcrew07 Evet engellinin, bayram bayram konudaki adamın özetini yaptığım yorumu anlamayan ergenlerle meşgulüm
olay nedir ne degildir tam aciga kavusmasi bence kasiyer bir mimik bile yapmista olabilie ya da kasiyer tamamen haklida
medyada her sey istenildigi gibi yansitiliyor
Ne var bunda kızıp darp edilecek ya cidden ne insanlar var yazık
ayn
Ateşi bulmuş. Tekerleği icat etmesine de az kalmış :/
ayn ya :)
Peçeten kendi imkanlarıyla üremiş mahluklar
Adam tam bir g. e. r. i. z. e. k. a. l. i
Adam haklı. Kadının yanında kocası varken "ped var" denilirse, kadına yavşıyor demektir. İma yapıyor. Kim olsa adamı hastanelik eder.
Sacmalama ne alaka. Indirimli ürünü sormuş kadın. Gel sana orkidleri mı göstereyim demiş
Sen evlenme
Cereyan-ı tehlike-i vuku, emanetleri mabadına duhuluu
Adam tam bir kanka ama eleman da adamı boş yere tahrik etmiş bayan değil kadın dersen... Xbbxbxbx
Kanka?
Yobaz, aptall, cahil, geri kafalı mahluklara bu şekilde hitap etmeyelim lütfen.
Yok kanka demedim site otomatik düzeltmiş o kelimeyi bar, z0 demiştim
Aaa özür dilerim😟
bayana kadın demen hos olmamis kasiyer bey... ve orkid de degil onun adı "ped" bildigim kadariyla...
Bayan denmez kadin denir zaten.
kadın değilde erkekmi demesi lazımdı boş duyar kasma kadın söylenmesinin neresinde bir kötü düşünce var
@Kırlariçindebikız @Gergous kadin denmezzz...
ya bayan denir ya hanfendi...
ben de olsam ben de döverdim o kasiyeri... benim eşime kadın diyecek benden dayağı yer... 🙂
Ne kadar cahilsin sen ya. 18 yas ustu kizlara kadin denir. Eski koy dusuncelerini devam ettirmeyin, iliskiye girene kadin denmez. Acidim sana yazik
@Kırlariçindebikız ablacim senin acilll evlenmen lazim 😁😁 bır kiza kadin deyip dememek icin iliskiye girilecegini kim söyledi? 🙂
ister 18 yas ister 18 arti olsun... hanfendi ya da bayan denir... kadın denmez... sen bence pencereni degistir zor durumdasin evlenmelisin tahminimce 😂😂😂
Oyle bi inanis yaygin turkiyede. Senin gibi cahiller oyle oldugunu iddia ediyor o yuzden dedim. Hala da yanlisi savunuyor ya 😅 cok komiksin
Taliban askeri olmasını düşünürüm
talib*n bile daha modern
konu sadece bu anllattığın kadarıyla mı oldu?
Kaynak belirttim orda daha detay var
tamam şimdi farkettim bakıcam
bilemiyorum olmasaydı iyiydi adam sanki eşinin gitmesini dahi bekliyor ve sadece kasiyeri uyarıyor gibi sonra da kasiyerin verdiği cevap sonrası film kopuyor
bitmez bu öküz oğlu öküzler
O adamın O* bir beyinsiz Olduğunu düşünüyorum
Saçma ya, uyduruk kafasız insanlar.
Adamdaki düşünceye bak.!
Gözünüzü seveyim ya ne diyelim, Hanzo denir.
Yobaz y*vşkkkkk
dağ ayısı çomar medeniyet ilim bilim yoksunu aciz
başka :) gjfjfjgfgfjf
Ülke olarak çok asabiyiz dokunsalar patlayacaz.
Herif haklı, kadına değil erkeğe diyecekti onu...
Ciddi misin
Geçmiş olsun bu ayılar oldukça hiçbirşey değişmez
Adam haklı eline koluna sağlık
Bayan veya kadın şu saçma ayrımı yapmayın artık
Erkeğe bay denirken bir sorun yokken kadına bayan deyince neden bir sorun olur : ))
Bayan dendiğinde bazı zihniyetler bunu neden küfür gibi algılıyor nesi var yani saygısızlık mı oluyor sanki bunu söylemek
Bu ülke beni boğuyor...
Saçma bir olay, olma alıydı.
Denir denir adam salaksa biz napalim
bu iktidari basimiza saran bes bos gereksiz biri