AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Yeter kapatın şu kapıları
Hoşgelmiş sefa getirmişler
hepsini evine topla o zaman aptal
@betlsnmzz vtan hanini
@betlsnmzz devlet büyüklerimiz buna izin vermişken sana noluyo ula
doğru
@betlsnmzz hayırdır sakinleşdtin?
işin içine hz devlet büyükleri girince susarım
@betlsnmzz çok komiksin
Sana ne
@betlsnmzz ne gousel
A1 Türkçe
ana dilim olmadığı için difficult çekiyorum pardoõn
Bu A1 Türkçe olduğu gerçeğini değiştirmez
@betlsnmzz aynı zamanda %70 işitme engellitim Türkçe veya başka bir dilden çok soyut şeylere ihtiyaç duyuyorm
üzüldüm simdi sarılalım gel
@betlsnmzz bendrn daha kötü durumda olanlaara üzül Türkiye'nin haline üzül bana acima simdi yanj
@betlsnmzz Bu videoların bir kısmı İran içlerinden, bir kısmı İran– Afganistan sınırındandır. (Bakanlık açıklaması, g0t oldun mu veled?
senin gibileri böyle kandırırlar ezik :D
@betlsnmzz morardın değil mi
ben değil ama sen
@betlsnmzz hadi velet hadi yallah
ötede ağla
Hoş geldiniz derim. Sizin gibi faşist değilim
Kapatmalı bence bir süre
Bizim Afganistan'a sınırımız yok
Bu daha kötü olmamasın rağmen nasıl geliyor
@cicimxs Canim cicim yok oyle bisey yuruyerek gecen insanlari cekmisler videoya tr geliyor diye yayınlamışlar yuruyerek 10 yilda anca yani
Sen van a bak kaç kişi geliyor körmusuniz
@cicimxs Van - İran
Kardeşim zaten arabistandan iran a irandan da buraya geliyor bunu anlamamiyormusun
Afganistan pardon arabistan yazdım afganistan dan iran a irandan buraya geliyor sen fatihe git bak dolu afgan var
@cicimxs tamam da ben mi cagirdim niye bana yukleniyon kiz 🤣
Gelmiyo dediğin için dedim babayageliyorlar
Gelsin gelsin yer var.
Onların ne işi var awsu
kasıtlı engellenmiyorlar gibi
söylenecek küfür bulamıyorum artık bu hükümete
Yetmez. Sınır dışı edelim herkesi.
Memleket yolgeçen hanı. Giren çıkan belli değil.
afganlarla sınırımız yok
mültecilerin mq
😅
Mafetti ülkeyi
Sg derim.
Ülke yol geçen hanına döndü
Welcome to Cehennem
Hepsini yollarım
Kesinlikle kapat
hoşgeldiniz
😄Gelin mübarekler
sınırları kapatın derim tabiki
sınırlar kapatılmalı da neden geliyorlar ki
Sınırlaeı kapatr
Gelmesinler lütfen
Kapat
Kapat derim
insanlar canlarının derdindeler
Kapat
Sınır namusTu.
Tamam sen git Suriye de yaşa
Biktik ama ya
Kapat
Kapat...
zektirin gidin derim
almasinlar
Kapat
sınırları kapat
Kapatılmalı
Kapatmak lazım
Evet deyzeeeeeeee
Sinirlar kapatılmalı
Umrumda değil derim
Babam 3 tane Afgan çalıştırıyor lokantada 3500 maaş veriyoruz sigorta yok işimize geliyor hatta afganlar
Sizler yüzünden Türk işçisi aç kalıyor ve değeri azalıyor nasılsa Afgan Suriyeli çok. İnşallah batarsınız en kısa zamanda
Ee ne yapalım herkes kendini düşünüyor dostum dogamiz bu ben kendi ailemi ve sevdiklerimi düşünüyorum banane türk işçisinden
Sana yazdıklarım gaddarca gelebilir ama dediklerim doğru sende iyi biliyorsun
Tabi ki gaddarca inşallah ülke karışır de 20 yıl sonra bizde ucuz işçi çalıştırıyorum dersin ya da Afgan Suriyeli anan bacını kızını... o zaman Allah razı olsun ucuz işçi dersin ne diyeyim. Sizler bu ülkede AKP kadar tehlikelisin iz. Sadece kendi çıkar çarkları düşünensiniz. Ülkeyi vatanı düşünen yok!!
Kardeşim devir değişti vatan ülkeden cok sen ve ailen önemlisin hayatın merkezi aile oldu vatan dediğin sadece topraktan ibaret bir gün yıkılır bir gün doğar önemli olan yaşam YAŞAM gerisi hikaye gerisi boş aslında herkes gaddar sende bunu biliyorsun ama işte iş olsun diye konuşuyorsun gercekler acı mi geldi ne oldu
Bana başkalarını da düşünüyorum dedin ya gülmekten şu an öldüm ulan başkalarını neden düşünnesin senin için önemi mi var o düşündugun kişi zengin oldu mu seni düşünmez bu böyledir
İnşallah dediğim şeyler ucu anan bacın kızına dokunur o zaman dersin umrumda değil adalet diye. Ben öğretmenim Afgan Suriyeli senin gibi AKP li hiç birini istemiyorum ülkede umarım gidersiniz en kısa zamanda... Yaşam mış ülke yıkılır gider ülke yıkılsın kurulsun muş nere gideceksin kim alacak seni hahaha
İşte dediğim tam da bu sana dokunmasa adalet demicektin yani :?
Adalet diyenler zengin oldumu adalet kavramını unutur çünkü fakirlerin inandığı bir kavramdır.
İyi Beddua etmişsin ama müslüman değilim boşuna bu sözlerin
Elbet sana dokunacak işte... O duruma gelmeden def etmek lazım ülkeyi parçalayacak göremeyecek kadar körsün AKP vatandaşlık verip oy 🗳 alacak Müslüman falan yalan. Sende hava israfısın bencil... Sende o ülkede gemide yaşıyorsun başına gelirse bişey o zaman zırlama yaz bunu Bi yere 20 yıl sonra görüşelim 18 Lik...
Mantıklı düşünemiyorsun emin ol
Bencil değilim sadece sevdiklerimi düşünüyorum. Kendimden çok sevdiklerimi.
Benim arkadaşım olsan seni de düşünürdum
Müslüman olmayana beddua tutmaz diye bişey yazmıyor. Hak ettiğini yaşarsın senin düşünmeyeceğin kadar çok olay biliyorum sallama değil hani anne babam gördükleri ve bildiklerim kimsenin yeptığı kimseye kar kalmaz. Sen bu kafa ile devam et z nesili veled ergeni
Kendimi zerre önemsemiyorum
Kardeşim müslüman degilim bana göre tutmicak djudj
Aynen inanmaya devam et Allah'a Tesla ne demiş fakirlerin tek güvencesi tanrı zenginler size sadece tanrı bıraktı demiş haklı valla
Z nesili denen şeyle aramda o kadar fark var ki onların çoğu adalet diyor zaten ben sadece bilim insanıyım mantikci bir insanım
Sen hayatımda gördüğüm en boş insansın bağcılar kekolarından lise mezunusun kesin belli ki... Sadece kendini düşünüyorsun. Çok inançlı biriyim demedim ama kimsenin hakkı kimseye kalmaz yaşadım ve gördüm de o yüzden boş yapma. Öbür tarafa kalsın diyen kuruntu veren değilim bu dünya da çekiyor çekecekte. Akrabalar dahil. Bilim insanı olduğun belli bu kafayla eminim bilim insanısın teneke bile olamazsın sen. Fen Bilimleri öğretmeniyim. Bilim nedir inovasyon nedir desem kalırsın. Bağcılar canısı uza...
Kimsenin hakkı kimsede kalmaz baya bilimsel geliyor kulağa valla o kadar çok hak yiyip huzurla ölen insanlar var ki
Sen sadece kendini Avutuyorsun psikolojik bir şekilde
Bilim insanıyım derken bilime inanıyorum yani ve genetik okuyorum daha ilk Senem o anlamda demedim bilime inanıyorum dedim yok hak kalmaz falan inançların hiç birine inanmam dediğin her şey inanca giriyor
Fenci insan gözlem yapar gözlemledim diyorum birinci elden kanıt ama sen anlayacak kapasite yok kasma yani. Ülke batınca da zevk alırsın 😉 bana dokunmayan bin yıl yaşasın diyen birisin o yılan elbet sana da dokunur o zaman böyle umrumda değil dersin herşeye de. Bilime inanıyorsan deney gözlem sonuç rapor yazmayı v diyagram kullan. Avutmalık durum yok sen B4ka düşünce beni asıl hatırla... Veled yazıp da durma
Kes ya okumuş da kendini bir b ok sanıyor sen hoca olsan ne olur ki böyle hocaya lanet olsun fen öğretmeni bir de artık herkes kendini düşünüyor TM mı senle ugrasmicam engel atıyorum insan doğasını bilmene rağmen yok adalet yok kardeşlik hepsi sahte kavramlar hepsi kampanya için hadi bye engel atıyorum
Senin gibi ülkesini sevmeyen ne olduğu kansız olmaktan bin kat iyidir genetikmiş salla ziya salla tutarsa ha... Bağcılar torbacısı