Konya'da, sabah kahvaltı için uyandıran eşi Rukiye Ay (23) ile kızı Eylül Ay'ı (1,5) üzerlerine kaynar su dökerek, haşladığı suçlamasıyla tutuklu yargılanan Ali Ay (28), 4,5 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Mahkeme, iyi hal indirimi uygulayarak cezayı 3 yıl 9 aya indirdi. Türkiye'de verilen kısa süreli cezaları yeterli mi buluyor musunuz? Bu ceza caydırıcı olur mu şimdi.
Eşini ve 1.5 yaşındaki kızını kaynar suyla yakan adama iyi hal indirimiyle 3 yıl 9 ay ceza verildi! Cezalar yeterli mi sizce?
Adalet Türkiye de içi boş bir kavram haline geldi. Ceza alması için öldürmesi mı gerekiyordu. Olay esnasında kadının ve çocuğunun yaşadığı korku psikolojik travma ne olacak peki kim verecek bunun hesabını. İyi hal indirimi de ne oluyor adam kadını çocuğu haslamis resmen her yeri iyi olsa ne yazar. Türk adaleti güvenilirliğini yitireli çok oldu maalesef.
Yeni gelecek olan sivil anayasa sonrası ve daha erken gelecek olan adalet paketi sonrasında bırakın cezayı düşünmeyi böyle ve benzeri şekilde bir eylemi yapabilecek durumda değil düşüncede bile olamayacaklar.
suçlar artık neden suç gibi görülmüyor? ne olacak bizim halimiz? hiçbirimizin can güvenliği yok ki bugün başkasına olur yarın sana bana bu insan müsveddeleri böyle dışarıda gezerken kimse kendini güvende falan hissetmesin kendi karısına kızına bunu yapan başkasına ne yapmaz bu adam nasıl toplum içine salınabilir nasıl? o kadına o çocuğa yazık değil mi? aynı şeyi bir daha yaşamayacaklarının ya da başkasının yaşamayacağının garantisi var mı? bir kere yapan bir daha yapar caydırıcı bir ceza olmazsa neyin iyi hal indirimi bu? adam karısını kızını kaynar suyla haşlamış kanunlar neden artık mağduru değil de suçluyu korur oldu?
Burada önemli olan ceza değil ki birine ceza veriyorsun öbürü yapıyor burada önemli olan olayların temeline inmek aslında nasıl ki araba kullanmak için ehliyet veriliyor ise evlenecek olan insanlarada psikolojik olarak öfke kontrolü ve diksiyon eğitimi verilmesi gerekiyor kadına da erkeğe de, birde televizyon dizileri düzene sokulması gerekiyor şiddet olayları adam öldürme içerikli ya da aldatma hikayeleri olan yayınlar olduğu sürece bu toplum iflah olmaz.
Vahşetin nasıl iyi hal indirimi olabilir aklım almıyor, 18, 20 belki 30 yıl alsalar bile belirli bir süre sonra kalkıp af sayesinde dışarı çıkıyorlar, adalet sistemi yok onu anladık ama adalet hiç mi olmaz? Bu kararları verenlerin ruh sağlıkları falan da araştırılmalı bence.
Yeterli değil aksine bu tür cezalar suça daha çok teşvik ediyor. Adalet öyle bir noktaya geldi ki, suç işleyenler artık güle oynaya mahkemeye çıkıyorlar. Bir iki ay sonra salınacaklarını biliyor tabi. 😒
Cok uzuluyorum ve açıkçası bu dunyaya bi bebek getirmekten kiz veya erkek korkuyorum. Kimseye akrabana ailene yeri geliyor haberlerde duyuyoruz esine ve babana bile guvenemiyorsun. ADALET benim kendi gorusurm ister saygi duyulsun ister linc edilsin ama şu şekilde; -Paran varsa haksizsanda haklisin, adalet var -Tecavuz, tacizi gec eger devlet dairesinde biriysen ya da bi is adamiysan cocugunun veya sana bagli bir yakininin tirnagi kırılsa adalet sonuna kadar var -Sen calip cirp, herkese milyonlarin onunde hakaret et (ama paran var) -Acliktan olmemek icin yasak saatinde cop toplayip hakkinla calis ceza al ( cunku paran yok) - (...) LÜTFEN DEVAMİNİ SİZ GETİRİN. Arti hala adaletin fakir vatandas icin, parasiz vatandas icin olduguna inanan varsa 🤷🏼♀️ Artik adaletten ziyade HAKLİ-HAKSİZ kavramlari yok. Yazilsa da cizilse de deliller olsa da yok yok yok.
Adalet yok bu gibi insanlar kesinlikle toplum icine bırakılmamali bu gün kaynar su döken yarın keserde asarda nasil olsa ceza almiyorum zihniyetindeler ve ulkede 7 ve 10 yasindaki çocuklari taciz eden suclululari bırakan bir devletteyiz idam gelsin gerçekten bu vahsete devlet dur demedikçe dahada kötüleşiyor bu gün baskasına yarın o hakimlerin ve savciların milletvekilerin evlatlarinın başına gelicektir eminim buna
Bıktım sözde adaletten.. Canavarlığın kaçıncı seviyesi bu, bıktım artık bu ülkede ki bu rezil utanç verici insanlık dışı haberlerinden. Acaba ne zaman insan olacaklar bu şahıslar
İyi halli bir insan bunları yapmaz. İyi hal bu değildir bu bildiğin kötünün kötüsü halidir ve cezası kısasa kısas olup kendisi de sıcak su ile yanmalı bak bakalım bir daha yapabiliyor mu
Lanet olsun ya 3 yıl nedir o insanlar yapılanı hayatları boyunca unutmayacak bu kansız da sefasını sürecek yuh diyorum başka bir şey demiyorum can güvenliğimiz de yok ülkede.
aynı cezayı ben yesem bir dahakine o öfkeyle tamamen öldürürdüm onda da bi iyi hâl indirimi alır sonuçta cezalar bu kadar düşükse önümüze geleni öldürelim
ya yazıklar olsun bu düzene gerçekten yoruldum adaletsizlik diz boyu
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
suçluları topluma karıştırma çabası var sanki, biliyorlar mı acaba her karar içinde suç olan birini cesaretlendiriyor ve gün geçtikçe artıyorlar, bişeyleri bilerek mahfetmek gibi bu
Kanıt Değil Bu O Adamın Yaktığına Dair Kanıt Lazım Kadın Kendinide Yakmış Olabilir Veya Başkasıda Yakmış Olabilir Bilemeyiz Kanıt Şart Adalet Böyle İşler Gerçeğide Böyle Olması Gerekir Ama Kanıt Gösterdiğin Halde Uyarı Veriliyorsa Orda Sıkıntı Var
@hELixO evet kendi kendilerini yaktılar herkes evine artık güvenlik kamerası taksin kız birinin evine gider aşağı düşer. kendi düştü olur aynı buna benziyor
Biri gelip beni niye öldürsün öldürürsede kimin yaptığı belli olmaz ise katil tutuklanamaz Şüphe durumuda vardır evet şüpheli ifadeye çağırılır olay saatini filan sorar Gelişir olaylar eğer çelişkili ise hakim karşısına çıkarılır
Kendilerinide yakmadılarsa o adamın yaktığını nerden bilsin hakim belki kadının psikolojisi bozuk 1000 türlü ihtimal var siz olaylara uzaktan bakıyorsunuz adalet yok diyorsunuz agzınıza alışmış artık hani kanıt nerde diyorum gösteremiyor bide kamera filan taktırmasına gerek yok öyle birisiyle niye yaşıyoki baştan sorun var
Tamam İşte Kadının Avukatı Araştırması Gerek Veya Polisler Kamera Saatlerine Bakması Gerek Büyük İhtimal Kamera Yoktur Olsaydı Bırakılmazdı Yani Adalet Yok Diyemezsiniz
şu an Haksız Olan Sizsiniz Siz Zannediyorsunuz Polisler Hakimler Bakıp Geçiyor Öyle Olmuyor O İşler Derin Araştırma Yapılır Polisler Tarafından Kamerlara Bakılır Eğer Olay Saatine Dair Bişey Bulunamazsa Beraat Eder
Kameralar Kadını Döverken Yakalamışsa Ve Serbest Bırakılmışsa Elbette Bir Eksiklik Var Ama Hiç Sözlerini Dinledinmi Kadının Veya Döven Adamın Uzaktan Bakmayın Hiçbirşeye Yakınına Girmek Gerekiyor Böyle Şeyleri Anlamak İçin
@hELixO yazık seninle evlenen kadına demek ki kanıtı yok diye her şeyi yapacaksın , yazık zihniyetinize normal bir insan neden böyle bir iftira atmaya gerek duysun. Bunu itiraf eden kadınların hepsi mi manyak? Ya da asıl manyak bütün gücü kendinde sanan evlenince kadını kendine ait bir eşya sanan erkekler mi?
Yaa adalet diye bir sey yok bu ülkede olmicakta eminim böyle devam edecek o bastaki dengesiz gerizekalilar hayatlarini yasinlar onlara zarar gelmesin kimseyi s. klemiyorlar bile
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
en az 15 yıl yemesi lazım rehabilitasyon görmesi lazım topluma geri kazandırılması için. 3 yıl sonra çıkar birini daha yakar böyle olmaz
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Eşini ve 1.5 yaşındaki kızını kaynar suyla yakan adama iyi hal indirimiyle 3 yıl 9 ay ceza verildi! Cezalar yeterli mi sizce?