AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Söylenecek çok şey var da Silivri'de olmak istemiyorum
Kadere iman konusunu sorguluyorum. Bu çocukların kaderinde başına bunların geleceği önceden yazılı miydi
O hale geliyoruz demi...
Kader buysa ben kadere inanmıyorum. Bu değildir yazılan birseyi ben oynamak zorunda değilim, yazan kişi beni oynatarak sonra bu çirkinlikten beni sorunlu tutamaz. Kanatimce yönetmen olayın olacağını biliyor yapıp yapmamayı kişinin iradesine bırakıyor.
Aynen öyle kardeşim.. ayet belli zaten biz insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık diyor Allah ancak bazen başına öyle bir şey geliyor ki burada benim iradem yok tamemen bana verilen görevi yapıyorum diyorsun mesela küçük yaşta tecavüze uğrayıp kötü yola düşen kadının kaderi kendi çabasıyla mi öyle oldu? Kendisi isteyerek mi o yolu seçti? Dini konulara fazla girince kafayı yiyorum🤣
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
bir şey diyemiyorum dilim düğümleniyor konuşamıyorum
toplum içindeki sapkın ve istismarcıların kimlik bilgilerini gizli tutmak suçtur.
Üzüldüm okurken gözlerim doldu umarım en ağır en pis en kötü cezayı çekerler!
Tecavüzcüleri ve katilleri tek hücreye koyacaksın önüne de kuru ekmek atacaksın yaşasın bakalım acı içinde bu ülkede adalet var diyen varsa hala ben onların taa...
Bu gezegenden , bu insanlardan o kadar çok nefret ediyorum ki
Ne desem bilemiyorum konuşamıyorum bu konu hakkında kanım donuyo insanlığa sığmaz bu
adalet mülkün temelidir yazısı sadece duvarda ve kamyon arkası yazısı olarak kullanıkmaktır.
Duydugumdan beridir kendime gelemiyorum. Mektubu da okudum cocuklarin yazdigi.. boyle bi devlete boyle bi adalete yaziklar olsun sadece bunu diyorum. Allah korusun gelecek nesilleri..
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
@Gökyüzününkanadıı yok artik ya.. hepsini yanlis mi anlamişiz şimdi biz..
Hiçbir kesinlik yok ama umarım tüm bu olanlar yalandan ibarettir
@Gökyüzününkanadıı umarim..
İdam edilmeleri lazım öyle insanların bizde dışarıya salıyorlar adalet yok ülkede
Söylenecek lafmı kaldı ey adalet teyze nerelerdesin
İstismarcıları Allah ıslah etsin. Onlar gibi anne baba olcaksanız hiç olmayın. Çocuk satmak ne demek ya? Biz de adaleti sosyal medyada arıyoruz. Where is Adalet?
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
Lami cimi yok kardesim o Serefsiz Adamın gotunu essekler sevsin Allah belasini versin Allah kahru perisan etsin allah cektirsin cani cikmasin... Onu asmayan kanuna onu saliveren hakime tukirim
o çocukların oyunlar oynaması gerekirken ne hallerdeler bunun ne olduğunu dahi bilmiyorlar iğrenç anneleri çocukları satacağına kendisini satsaydı pislik
Bilgim yok
Fikrim de yok
Her duyup gördüğünüzü...
Hakikat zannetmeyin ayak takımi...
Çizdikleri resimleri görünce kanım dondu. Ben onların yaşındayken mutlu çocuklar çiziyordum.
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
Bazı noktaları mantıklı ama oğlu konusunda tutarsızlık var. Çünkü 8 yaşında ki çocuk ergenliğe girmemiş olur. Cinsel bir. Açlık yaşaması imkansız. Bunları yaptığı çocuk da 9 yaşında bana mantıklı gelmedi bu.
Düşünün işte ülkede hukukun nasıl yok olduğunu. Diktatörlük rejimine destek veren herkes #elmalıdavası nin sanığıdır
Bu ülkede bu Adalet olduğu sürece hiç bir şey çözülemez ben böyle bi toplumun içinde olduğum için kendimden utanıyorum 🤦
Sıradan Türkiye olayları ve ülkenin adaleti
Bunu eksileyen hangi sapık acaba !!!
Anlamadım
Senin cevabına eksi atan biri gelmiş , bu cevaba eksi atılıyordu atanın kimin tarafından olduğu bellidir onu yazdım
Atiliyorsa *
Galiba zoruna giden birisi. Bu tür şeylerden haz duyuyor galiba
Onu diyorum ya ben de işte acaba hangi sapık diye başına taş düşsün inşallah
Başına taş düşse taş kirlenir
Valla haklısın
Ama işte o taş ne zaman düşer bilmiyorum
herkesin anne olamayacağını görmüş olduk
Bu tür insanlar yuzunden çocukların başını oksayamaz olduk çok yazık
Tek çare hadım etmek böyle yapanları tecavüz istismar acımak yok
allah belalarını versin bu tacizcilerin ne diyim inşallah hadım olurlar
Bu sitede de onun gibi sapkın yüzlerce çocuk tacizcisi var. Keşke bunların kökünü kurutacak bir yasa olsa
Şu saatten sonra ne denebilir ki insanlıkları bittiyse 😟
Dünyanın sonuna doğru gidiyoruz ne diyelim namussuzluk diz boyu insanlardan tiksiniyorum
Keşke istismarcıları katleden bir tim olsa. Ülkeyi temizleser.
Idam gelmediği sürece boş boş boş
Yazacak çok şey var ama Allah her şeyi görüyor elbet bunun sonu gelecek ahları çıkacak.
Ülkenin sonu b. k yolu
Allah belanızı versin ulan!!!
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
Çocuk istismarı yapan kişileri anında asmak lazım.
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
@Gökyüzününkanadıı @Gökyüzününkanadıı Aynen hepsini okudum. Bu davanın sonucunu tüm ülke takip ediyor, bende emin olmadan zaten aile veya bu olay hakkında beyanda bulunmadım, bulunmayacağım. Hatta haberlere bile bakmıyorum çünkü basın reyting uğruna herşeyi yapıyor.
Maalesef ben o bilinçde olamadım. Haberlerin çoğunun Reyting için yapıldığını düşünüyordum fakat bunda hiç aklıma gelmedi ve sazan gibi atladım
@Gökyüzününkanadıı Hepimiz bu hatalaara düşüyoruz. Bende geçenlerde benzer bir konuda düştüm ve daha sonra tüm yorumlarım için özür beyanı yayınladım.
Ben daha önce sosyal hayatımda da bu hatayı yapmış, sorgusuz sualsiz inanmıştım bu tarz bi olaya. Daha sonrasında özürlerimi diledim ve daha dikkatli olacağım demiştim ama gelin görün ki beceremedim. Neyse yine daha dikkatli olacağımı söylüyorum
@Gökyüzününkanadıı Daha dikkatli olmalıyız ve olaylardaki kişilere değil olaya tepki verdiğimiz sürece yanılmayız.
Neyine şaşıriyosun ki ülke karhaneye dönmüş
Birbirlerine ne yapıyorlarsa yapsınlar ama çocuklardan uzak dursunlar be , sinekten korkan yavrulara yapılanlara bak... lanet ol*sun hepsine
Ne alakası var ulan! Ne alakası var?
@Ragnar_Lodbrok?
Yanlış yoruma mi yazdın?
hepsinin öldürülmesi lazım naklen canlı yayında
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
İnsan olamazlar onlar
Allah'tan Elmalı'da gardiyan olmamışım!!
Merhaba
Lanet olsun ınsan dışı varlıklar onlar
Tüylerim diken diken oldu okurken. Yazıklar olsun
Alın size çok ahlakli aile yapımız yazikk
Kan dondurucu. Yazıklar olsun o anneye
İdam gelmeli kesinlikkklle
Adalet bukadarmis diyorum
Bu ve benzer konularda konuşmak istemiyorum.
Herkes sağır ve kör olmuş ne diyelim
Allah belasını versin herkesin bu işte olanların.
o kadar uzuldumki sabahtan beri aklimdan cikmadi
Sözün bittiği yer kardeşim ne diyelim.
Söylenecek söz kaldı mı artık?
Nefret ediyorum Türkiye nin adaletsizliğonden
laik ülkede yaşıyoruz
Baştakiler laik mi? Çocuğa tecavüzü destekliyor musun?
hayır desteklemiyorum , ama bu ülke laik bir ülke ve baştakilerde bu halkın seçimiyle geldi
Bastakilerin bu olaya el atması lazım, cocuk tacizi ne zamandan beri laiklige dahil. oldu? Laik bi ulke diye çocuklara tecavüz mü edilsin? Baştakiler de dindar , onların kabul etmesi normal mi yani? O zmn çocuklara herkes tecavüz etsin senin dediğin laf nereye çıkıyor bi laf çakayım davasına lafının nereye gittiğine bir bak
He siyasete gireceksen eğer çocuk tacizciligiyle girme çocuk tecavuzunu koruyarak onların üzerinden yürüme!!! Anladin mi simdi beni
Sakın ama sakın!!! Sakın cocuklarin bu durumunu buna katma , bu senin çocuk tacizciligjnj desteklemen demek !!! Lafını bil. de. konus !! Kaç kişi var bu soruda hem laikliği savunan hem de diğer kesimi. savunan hepsi. bu duruma ortak bakarken sen hayırdır derler. adama anlatabiliyor muyum? Bazı yerlerde. sus diyorum sana ne. konustugun bilmiyorsun diyorum sana bak işte bunu kastediyorum, ama bu. konu. olmaz!!! Asla !
baştakiler gel size şeriat getirelim dese kabul edecek misin
ikincisi baştakilerin elinde olan bir şey değil idam kalkmış, dini devlet işinden ayrılırsa böyle oluyor işte her şey daha kötü oluyor
Laiklik bir yönetim biçimidir. Ve Cumhuriyete en çok yakışan yönetim biçimidir. Ayrıyeten İstismarı Laik insan veya Şeriatçı İnsan yapmaz. Şerefsiz olan insan yapar. Gerçekleşen Tecavüzleri yönetim biçimine yıkmak aptallıktan ibaret. Diğer Laik olan ülkelere göre Tecavüz sayımız çok ama çok fazla ve baktığın zaman Şeriat kullanan ülkelerdede ne kadına bir özgürlük var ne başka bir şey yani burda şeriatçılık yapma boşa çok istiyorsan gidersin İrana.
ben biliyorum her şeyi ne olduğunu şu an görüyoruz senin laik ülkeni kadınlar sokaklarda öldürülüyor, şeriat olan bir ülkede bunlar kolay kolay olmaz , eninde sonunda bu ülkeye şeriat gelecektir ama sende istersen az tecavüz olan laik ülkelere gidebilirsin 😉 , bu laik kafasıyla bir yere varılmaz zaten
Allah'ın kanunları bu ülkede kurulmalı
Pardon yürütülmeli
Senin Allah belaani versinnnn sen çocuk tacizi olayını siyasetine çevirdin ya senin o sapiklardab farkin yok kahbe defol git
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
inanılmaz bir karar..
Hatırlatma. Hatırladıkça kanım duruyo
Evinde yook orasbi çocukları Şu an
Allah kahretsin hepsini.
Üzüldüm gerçekten 😔
Işte bu yüzden hukuk okuyana.
Okuyacam
okusan ne olur adam seni ailenle tehdit eder aynı kararı çıkartırsın. ülkede durum bu
@cerenkackar n öyle bildiğin insanlardan değilim ben allahtan başka kimseden korkmam
onedio.com/.../tum-turkiye-nin-konustugu-elmali-davasinda-supheli-anne-aciklama-yapti-990264
TR de adalet mi var
İdam cezası gelmeli, ilk olarak apo asılmalı
Haklidan yanayim
İgrenclik