FatihPortakal: Türkiye, "Kore savaşından sonra yine ABD'nin jandarması oluyor, çok yazık"dedi. Afganistan'da olmalı mıyız?

FatihPortakal: Türkiye, Kore savaşından sonra yine ABDnin jandarması oluyor, çok yazıkdedi. Afganistanda olmalı mıyız?
FatihPortakal: Türkiye, "Kore savaşından sonra yine ABD'nin jandarması oluyor, çok yazık"dedi. Afganistan'da olmalı mıyız?
Cevapla